mandag 1. august 2011

Pidestall i ny farge+ loppisfunn :)

Besten var kjempeflink med hendene sine.
 Og for litt sidan kom eg på nokre pidestaller som han har laga. 
Denne stod stua vekk i kjelleren til foreldra mine. 
Og det kunne vi ikkje ha noko av ;)


I eit hjørne i TV-stova har det vore litt lite farge synast eg. 
Og eg ville prøve meg på ein litt mørkare grønfarge enn eg har brukt før. 
Målings-spannet var allereie innkjøpt, så eg måla pidestallen same 
kvelden eg fekk han i hus.


No fekk kroken den fargeklatten som trengtes. 
Og når eg fekk sjå ei stund på fargen så fallt den i smak og ;)



I helga var det loppis i bygda. Jippijey ;) 
Eg var litt seint ute, men eg fekk no brukt litt penger fordi. 
(Hei til Ingvild som eg endeleg fekk helst på ;)


Eg fekk blant anna med meg den vesle lysestaken og 
vasen på brettet. Blomstrete og søte. Akkurat slik eg liker det ;) 
Koppen og fatet fann eg på bruktbutikken i Slagelse. Resten av loppefunna frå
 helga kjem i seinare innlegg. Og eg er meget
 fornøgd må eg seie ;)

(jepp, eg veit. Peisen skal få seg ein vask ;)

Her i heimen nyt vi siste ferieveka. 
No virker det som om sommeren er komen og (på tide ;)
Og det er rett og slett herleg! :)

Eg håper sola skin på deg!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Bente sa...

Flott og inspirerende blogg:)
Maling kan gjøre underverker med det meste:)

Bente

Hulda sa...

Fantastiske flott! Så fin pidestal, og så herlig farge du har malt i. Jeg har også et innlegg ute nå med nesten samme grønnfarge. :) Blir kjempeinspirert av dine vakre bilder!

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Herlig fargeklatt! Frisket godt opp og jeg også likte fargen når jeg fikk se den sammen med resten av stua :-) For et herlig bad du har presentert i forrige innlegg!

Likte også veldig godt tips om hvor vindusfolie er å få tak på. Ha en fortsatt deilig mandagskveld!

Klem Tone

Shy sa...

Nydeleg farge, verkeleg fin pidestall!
Såh! Det har vore loppis inne i fjorden... ;)

Duse Pasteller sa...

NYDELIG!!
Skikkelig fin ble pidestallen!Og loppefunnen var bare supersøte - som jeg liker det òg!
Flotte og inspirerende bilder:)
Jeg har akkurat malt stuebordet... Bare sånn plutselig..!;)
Klem

an-magritt sa...

Den ble bare så flott!
Elsker den grønnfargern. ♥

Fra huset i svingen sa...

Så morsomt med noe som noen i familien har laget :-D
Og den ble knallfin i den fargen! Har ikke mye i pastellfarger her hjemme, men hos deg fungerer det helt fantastisk!!!

Klem Karianne

Unknown sa...

Kjempefin pidestall, og så gøy at det er Besten som har laget den;))
(artig med besten, det sier jeg og, besten og besta, hihi)

Fargen var skjønn ♥

Klem line

Audhild sa...

Så har Bjørg og malekosten tryllet igjen :)
Nyydelig farge, og den som alt annet du maler i de nydeligeste farge sklei jo rett inn i Fjordhuset!
Fine lopperskatter og!!
KLEM
P.S send sola litt lenger opp og da :)

Bente sa...

Pidestallen ble kjempefin. Nydelig stue hos deg.

Klem Bente

Lindas Lille Leilighet sa...

Ei utrolig herlig farge du har malt pidestallen i:D Du er så flink å kombinere farger du:) Liker bloggen din kjempegodt:)

Anonym sa...

Så fin en farge, og så koselig med en slik pidestall! Enda koseligere når det er i familien :)
Nydelig var den og passet perfekt inn i stua ;)

By the way, vi har også en ovn som trenger en real vask etter flittig bruk i vinter... hehe... Men, her er det andre ting som har blitt prioritert ;)

♥KLEM♥

Mie fra Mies Mirakler sa...

Skjønn grønnfarge, jeg hadde stuevegger i den fargen på midten av 90-tallet ;) Frisk men dus på en gang. Så fint med blonder i skapdørene, det var bare nydelig. Gleder meg til loppesesongen kommer i gang i august, har ikke hatt noe særlig tid siste månedene til loppis og sånt pga flyttingen. *♥*

Ruths datter sa...

Veldig flott farge du valgte på den pidestallen din. Synes du er flink til å velge farger. Lekkert hos deg.
Klem

Christine sa...

So flott den pidestallen blei! Du er så inspirerande og flink :) Får alltid tips og idea av deg, men er ikkje lika kjapp i vendinga med å få de gjort.. ;)

Ønske deg ein fortsatt fin ferie, og nyt det herlege veret!!

Klemma frå Christine

maska sa...

Så flott pidestallen ble.
Nydelig farge du hadde valgt.
Ha en fin dag.

Related Posts with Thumbnails