torsdag 4. august 2011

Fleire loppefunn og andre funn ;)

Hylla på kjøkenet har fått påfyll. 
Det er litt moro at denne hylla var den einaste fargerike plassen til å begynne med i Fjordhuset. Men du kan seie at den har gitt meirsmak, og no er 
heile huset fyllt med fargeklattar ;)

På loppemarkedet forrige helg fann eg litt av kvart. 
Blant anna 2 store serveringsfat frå Figgjo med herleg dus gulfarge på kanten. 
Eg rett og slett digger Figgjo ;) Eg har lenge sett etter tapet til eit prosjekt i gangen
Og når eg fann ein med roser til 10 kr på loppisen. Ja, då var valget lett ;) Resultatet kjem så snart eg får fiksa det. Skåla med roser på kunne eg rett og slett ikkje gå forbi. 
Det var nesten som om det stod Bjørg skreve på den ;)


Den blå hekla grytekluten fann eg i Danmark. Det var kjærleik ved første blikk ;)
Når eg møter på GG i ein butikk blir det ofte med noko heim. Denne gongen
 vart det den søtaste skåla i blåtonar ;)


Eg har faktisk vore på bruktbutikken idag. 
Og der kjøpte eg ei kjempesjarmerande enkelseng. Denne skal eg vise seinare. 
Også vi som allereie har for mange senger. Men som eg sa til mannen; 
"Slapp av eg har ein plan" ;)


Det går framover med verandaen. Eg skulle egentleg vere med å bygge.
 Men eg vart raskt forvist til husvask. Jaja, like greit. Eg har jo litt verktøyskrekk ;) 
Gje meg heller ein målekost. Og difor får eg æren av å begynne å grunne lister 
utvendig på huset imorgon. Jippi?

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

18 kommentarer:

beate sa...

åh!!! masse fiiint!!

klem beate

Hanne Margrete sa...

Man blir virkelig glad av disse fargene og alt det fine i kjøkkenhylla di! Og den skjønne tapeten til 10 kr, DET er kupp det;) Blir nok supert i gangen!
Lykke til med grunning av lister, det hørtes VEldig gøy ut,heh;)

Klem fra Hanne:)

Bettum Villa sa...

Så fine ting du fant på loppa da gitt.. og den hylla di blir bare stiligere og stiligere. Du vet jeg digger de fargene!! Gleder meg til den dagen jeg kan fylle mitt eget kjøkken med litt farger.

Ønsker deg en flott uke.
Klem Madelén

Mine diller♥ sa...

åååå so masse lekkert det var å sjå her inne. Den kjøkkenhylla di var berre digg :)

Ha en fin kveld vidare :0)

stina sæm sa...

your kitchen shelf is always my favorite, I love it and everything you put in it.

klem stina

heidi sitt ♥ sa...

Ja, her var det masse fint ")

Kristoffa sa...

Så mye fint du har fått tak i :)) Loppis er alltid spennende og ekstra artig er det jo når man kommer over slike "skatter" som du har gjort her. Hylla de var en herlig fargeklatt :)))

Heddas gode grunner sa...

Det var mye fint!! Så heldig du har vært med gode bruktfunn og så mye fint du har på hyllene dine! Nydelige farger. Kjempe søt tapet også -gleder meg til å se den i bruk :)
klem fra Hedda

Mie fra Mies Mirakler sa...

ojoj der var det jammen mye fint. min favoritt er den vakre roseskålen, så utrolig skjønn *♥*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg er ikke glad i så mye farger, men hos deg er det så fint! :))) Pidestallen i grønt lenger ned, er fantastisk flott, og jeg som ikke er glad i grønt engang! ;)

Håper dere får en fin helg!

Vibeke :)

Natalie sa...

Hei :)
Her har jeg ikke vært før.. For en fantastisk fin hylle! Det var jo bare nydelig alt sammen!! Nå skal jeg kikke litt mer her inne :) Du har fått en ny følger..
{ Natalie }

Anne sa...

jeg blir sukkersjuk av å se på de fargene i hylla di!! nydelig!

Anonym sa...

Så nydelige duuuuse farger! ♥
Alltid koselig å titte innom deg, er så mange fine bilder og ting fra hjemmet ditt! Den skåla var lekker!

Mange klemmer til deg fra meg!
Ønsker deg en fin helg! ♥

Jijji sa...

Så masse fint du har fått med deg fra loppemarkedet! Likte spesielt tapetet, og gleder meg til å se hva du skal bruke det til.
For øvrig har du en utrolig søt pus under her:)

Ønsker deg en herlig helg!

Klem fra Jijji

ramsaltlykke.blogg.no sa...

Så nydelig blogg du har. Jeg elsker fargene og lettheten i interiøret. Gamle ting har en egen sjarm og personlighet :-) ønsker deg en fin helg

tonje sa...

hvilken bruktbutikk pleier du å gå på? sist eg va på andre sio var eg i uskedal:)

Unni sa...

Så kjekt å gjær sleke gode kupp:)
Gle me te å sjå resultatet av tapetprosjektet.
Så mange herlige ting på kjøkkenhylla:)
Godt med litt farger i alt det lyse.

Lindas Lille Leilighet sa...

Elsker alle dine fargeklatter:) Så arti å høre at du begynnte med lite farger..Er litt sånn hos meg. Veldig hvitt for tiden:P Men begynner mer og mer å bli inspirert av dere fargebloggere og kjenner meg litt klar for å introdusere leiligheten for litt farger;) Vi får se hvor veien går:)

Kjempefine funn:D

Related Posts with Thumbnails