søndag 7. august 2011

Pinterest

Eg synast det er moro å sjekke statistikken på bloggen med jevne mellomrom. 
Der kan du sjå kor leserane dine har funne bloggen din. Og den siste tida har det vore mange treff frå Pinterest. Dette er ei genial nettside der du kan samle flotte og inspirerande bilder og lage di eiga virtuelle ide-oppslagstavle. Og noko som forbauser meg er at 
mange har lagt bildene mine ut her. Spesielt dette bildet
 er det mange som liker:


Den gamle vekta mi mot Green Gate og termosane mine er også ein av
 mine favoritter i heimen. Så det er moro at andre
 synast det same ;)

Sjekk ut Pinterest her. Mykje inspirasjon å hente, 
eller du kan lage di eiga oppslagstavle ;) 
Kanskje dine bilder ligg her og?

Ha ein fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

theromanticrose sa...

I colori della tua casa e i tuoi oggetti sono molto rilassanti!Buona domenica,Rosetta

beate sa...

den siden var ny for meg... må inn og se!

bildet er jo super-skjønt da!!!

klem beate

p.s takk for skjønneste hilsen på finale-innlegget mitt!

Bondekona sa...

der har jeg også fått flere treff fra for en tid tilbake, og jeg ante ikke hva det var.

Så et par fine bilder har visst også jeg, om enn ikke så interiør-lekre som dine..
;)

Junk De Lux sa...

Skjønner godt at det bilde ligger ute der...helt herlig!

Jeg fikk en melding på bloggen min om at et av mine bilder også lå på denne siden men kjenner ikke egentlig til den...skal ta en titt til:)
Håper du har hatt en fin,fin sommer!

Stooor klem!

Bettum Villa sa...

Kjenner ikke til denne siden, men skal ta en titt! Vet om mange sider hvor folk legger ut bilder av andres fine ting fordi de digger bildene.... som f.eks. siden We ♥ it og man kan vel ikke si mer enn takk for at de sprer inspirasjon over hele verden :)
Klem Madelén

Unni sa...

Ikke rart at de liker dette bildet.
Nydelig.

Du er meget flink til å kombinere farger sammen med det lyse interiøret:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Det har jeg aldri hørt om så jeg får ta en titt :)
Rommet til Ariel var såå fint da :) Tenker det er ei fornøyd lita snuppe som leker der!

Ha en fin kveld Bjørg :)

Klem Anette

Smykkas sa...

Denne siden har jeg ikke noe kjennskap til, så dette må sjekkes. Det er flott at du tipser.

Bildet ditt med kjøkkenvekten er jo helt fantastisk. Gammelt og nytt i vakker kombinasjon.

Klem

Anns draum sa...

Tusen takk for tipset:) Den hadde eg ikkje høyrt om.. Det er jo ikkje rart at andre og likar biletet ditt, kjempekosleg;)

Klem frå Ann

Mie fra Mies Mirakler sa...

Det er jo et nydelig bilde, så skjønner godt at det er populært :) Er nok ingen fare for at mine bilder ligger der, hehe, med mitt elendige kamera. Og i kveld når jeg skulle fotografere litt fra barnerommet jeg har begynt litt på så bestemte det seg for å slutte å virke der man kan se hva man tar bilde av, så det ble jo enda verre enn vanlig. huff..jaja. Godt det er mange andre fine bilder i bloggeland å la seg inspirere av ;) *♥*

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Takk for tipset, såg ut som ei kjempekjekk side! Skjønnar godt at folk har lagt ut bilder fra bloggen din her, dei er veldig inspirerande og "glade"!
Ha ei fin veke!

bella interiørblogg sa...

Fin blogg du har ♥
Ønsker deg en strålende uke:)

Hilsen fra

Bella

Related Posts with Thumbnails