onsdag 10. august 2011

Nye prosjekt og ting&Tang ;)

Det er ikkje noko nytt at prosjekta står i kø her i heimen. 
Men no er eg skikkeleg gira. For det første skal eg begynne på eit gammalt skap
 vi fann for eit år tilbake på eit jonsokbål, faktisk ;) Og eg har fått i hus ei sjarmerande
 gammal seng (viser berre sengegavlen på bildet) som skal bli sofa/dagseng i spisestova.
Eg gleder meg til ikveld, for då skal eg begynne på skapet ;)
Og eg kan avsløre at denne gongen skal ikkje målekosten
 brukast (ikkje så veldig mykje hvertfall ;)

Etter at eg fekk den gamle turkise stolen i hus har eg forelska meg villt i fargen. 
Og eg fann fram nokre sølvlysestaker frå loftet som eg har måla i 
fargen isvann. Fargen er nesten lik som den på stolen. 
Me like ;)


Eg var så heldig å vinne Give Awayen til Hanne Margrete som har den 
flotte og inspirerande bloggen Hjem, kjære hjem. Anbefaler varmt ein titt her
I pakken fann eg den finaste ramma og den søtaste telysestaken med 
teksten; Jag brinner för dig! ;)
Tusen takk! :)

Ha ein fin onsdag! Her skinner sola! :)

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Hulda sa...

Så herlige funn! Den senga kommer til å bli perfekt. Flott skap også. Kan godt forstå at du er gira på å starte!

Hjemme hos meg sa...

hei!
Gøy med noen prosjekter da :) Jeg har også en hel haug på tur...
Fine bilder som alltid Bjørg!!!

Klem Anette

Bettum Villa sa...

Oh så spennende ting/prosjekter!! Gleder meg til å se hva du finner på denne gangen. :D
Klem Madelén

Min stil sa...

Så lekkert og hærlig farge.
:) Susanne

Mie fra Mies Mirakler sa...

tenk at noen ville brenne det fine skapet! Gærne mennesker altså!!! Den vesle ramma er bare helt nydelig, gratulerer med gevinsten :) *♥*

Unknown sa...

Så herlig med slike funn, og så gøy med prosjekter;)) Jeg har maaange prosjekter i hodet jeg og, men jeg får liksom aldri gjort noe med det, jeg mangler piffen for tiden!!
Håper den snart er tilbake;))

Kos deg!

Klem Line

Heddas gode grunner sa...

For et funn! Tenk at noen ser på det som skrot, og vil brenne det opp -bra du reddet det!! Det var kjempe fint! Blir spennende å se hva du har tenkt til å gjøre med det.
Jeg synes også stolen din er nydelig. Lysestakene ble også veldig fine. Gøy å kunne friske opp ting man har fra før :)
Lykke til med oppussingen!
klem

Hanne Margrete sa...

så fine bilder! Så bra at du fikk berget det skapet, for det var knallfint! Og gleder meg til å se mer av sengen:) jeg ønsker meg en fin seng til å sette på mitt nye kjøkken når det en gang blir ferdig!
Artig å se rammen og lysestaken på dine bilder;) Jeg har faktisk to sånne rammer og en telys-holder selv, og jeg liker de veldig godt.. Koselig at de falt i smak!

Ha en fin dag!
Klem fra Hanne:)

Randi sa...

Ikke overraskende at du har nye prosjekter på lur, hehehehe:) Det gamle skapet er jo bare helt nydelig, er litt spent på hvilke planer du har for det. Ja, isvann er en herlig farge. Skulle gjerne hatt mer av den her i huset, så jeg får vel se om jeg ikke finner noen ting som er klare for en shining.
Kjempefin premie da, den telysetaken var jo skjønn:)
Klem

Mette sa...

For et vakkert skap!Og den isvann-fargen er hærlig!Du er flink du!:-)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så masse folk bare hiver fra seg..HURRA for dem:D Lekkert skap! Og skjønner godt hvorfor du elsker den fargen der..så herlig:)

Gleder meg til å se skapet når det blir ferdig:)

Lyckopiller sa...

Vilken härlig och inspirerande blogg!

(eddas) sa...

Nydelig skap og sengegavler...
ha en fin fin helg
klemklem

Rebecka sa...

Hei, hei.
Jeg havnet plutselig her inne og ble bare sittende å "måpe". SÅ utrolig herlig hjem med så mye flotte detaljer og farger...FANTASTISK ;O)

God helg!

Hilsen Rebecka

Fru Andersen sa...

Nydelig skap! Jakter på noe lignende jeg også, til minstejentens rom. Får jo aldri nok oppbevaring;-)

Rommet til Ariel har jo bare blitt heeeelt nydelig! Heldige lille skjønningen:-)

God helg til deg og dine!

Related Posts with Thumbnails