torsdag 10. februar 2011

Har DU lyst på eit gåvekort frå Frydbutikken?

Eg er så heldig å få gje vekk eit gåvekort på kr 500,-
 hos Jannicke med den flotte nettbutikken

Bildet er lånt frå Frydbutikken.no

Eg hadde ihvertfall ikkje hatt problem med å finne meg noko
 fint i denne butikken. Berre sjekk her! Akkurat no er der mange godbiter på salg
Klikk deg inn og la deg friste ;)


Butikken til Jannicke som heiter Fryd ligg i Stryn, 
og den er no open kvar laurdag framover!
Eg skal hvertfall ta turen dit :)

Om du vil vere med i trekninga kan du melde deg på her, 
eller bruke linken øverst til høgre. Det einaste du treng å gjere er å legge igjen ein kommentar. Om du ikkje har eigen blogg, velger du anonym. Husk å legge 
igjen epost- adresse slik at eg får tak i deg om du blir
 den heldige!;)

Trekninga er laurdag kveld. 
1 årsdagen til Huset ved Fjorden :)

Ha ein fin torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

Viktig! 
Du kan ikkje melde deg på under dette innlegget. 
Bruk linken over ;)

9 kommentarer:

Hulda sa...

Måtte sjekke om jeg hadde meldt meg på, det hadde jeg. :) Hadde vært utrolig kjekt å vinne. :) Ser ut til å være en flott butikk!!

Likte veldig godt gryteklutene du har sydd. Så lekre de var i fargene. Flott arbeid. Nydelig paiform også. Den paien må vi prøve oss på, mannen så også innlegget, han fikk veldig lyst på. :)

Tovepia sa...

Jeg er med, takk og lov:O)
Ha en god kveld, klem fra meg;)

June sa...

Heja!
Innom for å ønske deg en fin start på helga som snart er her!:)

Jeg skal på jobb på lørdag, så hvis jeg ikke får gratulert med bloggens 1årsdag sier jeg det nå!:)
Grattis!!!

Klem June

Fossestua sa...

Tror ikke det skulle by på noen problemer i det hele tatt å velge seg gaver i den butikken! Myyyye lekkert :) Har selvfølgelig meldt meg på giveawayen din :)
Klem fra Lise

Smykkas sa...

Klart jeg vil være med på dette, og jeg skal gå inn med en eneste gang.

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei! :)

Du kan handle på nettsiden fra 9.mars - 2 kolleksjoner i året, så innimellom er det stengt.


Og du; Vi har keramisk topp på vår gamle frittstående ovn, ellers er den lik ;)

GOD HELG!!

Hverdagsmamma´n Anita sa...

JA. Du må gi meg beskjed :) Har lett etter grytekluter som jeg LIKER, og disse falt jeg pladask for med det samme :):)

PS har linket til give awayen din, men den ligger litt langt nede på lista mi ser jeg. Håper det går bra :)

Ønsker deg og dine en riktig koselig helg Bjørg!
Klem fra Anita

Mona Christin sa...

Hei.

Hadde nok ikke hatt problemer med å finne meg noe i denne butikken, nei. Mye fint å velge i.

Venter spent på kveldens trekning.

KLEM Mona C

Aashildsvilla sa...

hei vennen.tusen takk for koselig hilsen inne hos meg..du har det så koselig hos deg elsker stilen din..ønsker deg en fin morsdag.klemmer fra åshild

Related Posts with Thumbnails