mandag 14. februar 2011

Søtaste Maileg ♥

Det vart Strynetur på meg på laurdag, 
og sjølvsagt vart det ein tur innom Fryd. Eg måtte begrense meg litt, 
men noko vart sjølvsagt med heim :) Eg (som mange andre;) er litt forelska i dei søte 
Maileg- kaninene. Så ei stor kanin med gul 
heklekjole er no i hus :)

Mamma var så snill å kjøpe ein liten leikekomfyr frå same merket. 
Og Pappa kjøpte dongerikjolen til Ariel. Tusen takk begge to :) Noko anna eg gleder meg veldig over er at Ariel er begynt å like kaninene veldig godt. Så då har eg 
mykje bedre samvittighet for denne
 kanin- "galskapen" ;)

Ha ein super mandag, og god ny veke!

Klem frå Bjørg :-)

PS; Huset ved Fjorden er no på Facebook, du kan "like" sida her.

24 kommentarer:

Hulda sa...

De er jo bare supersøte da! Med alt det fine utstyret til. Skjønner at Ariel koser seg sammen med de søte tingene.:) Fine bilder!

w sa...

Så flotte blder:) Og de kaninene er så søte:)

W

Lykkeliten sa...

De er jo bare så herlige da!!!
Dessverre gjorde jeg tabben å vise mannfolket de på en butikk. Og han skjønte absolutt ikke hva som var så søtt, eller hva jeg skulle med de=/ Så jeg tror jeg må snike de på ønskelisten til ungene;)) Så herlig lille Ariel er. Også er hun jo blitt så stor! Ha en nydelig uke, klem:)

Laila sa...

Kjempesøte kaniner og så heldig lille Ariel er, som får kose seg i slike omgivelser!!

Ønsker deg en fin dag =)
Klem fra Laila

Fru Ruud sa...

De er kjempesøte kaninene!! Har ikke blitt bitt av basillen enda, men nå har jeg jo ei lita jente så det kan jo stå på ønskelista hennes...
Så stor lille prinsessa har blitt!! Tida går jammen fort!!
Ha en fin dag!!
Klem Annette

Hjemme hos meg sa...

Tenker det er fint å være liten jente i heimen hos dere ;)
Hadde jeg hatt jente hadde jeg nok tatt helt av med shopping, litt billigere å ha gutter ;)
Ha en fin dag!
Klem Anette

gult hus i svingen sa...

søteste Ariel med sitt flotte kjøkken, det liker jeg godt:) kaninene er fine også:) Dongerykjole skal toåringen "min" få av farmora si:)
herlige bilder:)
Fin mandag til deg og Ariel:)

klem fra Trine:)

Caroline sa...

De kaninene er jo kjempesøte,så det er ikke rart lillejenta vil leke med dem,hihi:)Flotte gaver Ariel hadde fått av foreldrene dine,tenker de fallt i smak:)Ha en fin mandag...Klem Caroline

Stine-Iren sa...

kjempe søte dei maileg kaninene:)
Ariel er blitt så stor:)

Ho kjem sikkert til å like kjøkenet kjempe godt,Kristian har eit lignande og brukar det nesten kvar dag:)

Ha ein fin valentinesdag Bjørg;)

Klem

Jannes lille sted sa...

Hei Bjørg!
Superfine kaniner da! Syns også de er søte, men har ikke skaffet meg noen selv enda!
Kjempefin prinsesse du har også, og så godt at hun også likte kaninene da!

Ha en fin dag
Klemmer Janne Merethe

Fru Schenk sa...

Fine kaniner! De er så utrolig søte. Fin komfyr var det også, heldig med snille foreldre :o)
Hilsen Ingebjørg

frk.B sa...

Så søt kanin!
Må nok ha en til jentene her i huset etterhvert og :)

Anette sa...

Så søte de var:)

Heimekjær sa...

for en herlig overraskelse å komme heim til:) tuuusen takk..eg blei såå glad :)*smiler*

masse klemmer fra LInda ♥

i mitt lille rekkehus sa...

Sååå fin Maileg kanin og kjempe flott kjøkken til jenta de! Liker og veldig godt disse søte kaninene...

Klem...

Unni sa...

Kjempesøt jente og Maileg kanin og kjøkken.

Synes du he en skikkelig koselig og fin blogg, så derfor he i sendt de en award i bloggen min:)

Beate sa...

Hei!
Så søte di var alle tre<3
Bli nok populær ja;)
Fine bilder og blogg du har!
Klem fa Beate

Annveig - Det lille Rom sa...

så søte kaniner..ikke sett slike før jeg;) men de var nydelige..forstår godt du liker dem!

vakker lita tulle du har ;)
klemmer Annveig

Lillan sa...

Maileg er for store og små:) jeg har minst like dilla på maileg som min datter:P nydelige vakre kaniner!
ha ei flott uke:)
Lillan

Aashildsvilla sa...

hei.skjønn datter du har..har en utfordring til deg inne hos meg..klem åshild

Mette sa...

Så fin ei jente,Ariel er:-)
Morsomt at hun syns at det er kjekt å leke med disse søte kaninene.Så superfine bilder!Jeg ønsker meg flere mailegting jeg også:-)

Torill sa...

Så søte Maileg-kaniner og så søt lita Ariel♥
Ønsker meg sånne kaniner eg og....har ingen eg endå, har liksom ikkje tatt meg råd til det. Kanskje eg skal få minstejenta til å ønske seg ein;) Så kan me ønske oss i lag;) *SMILER*

Ha ein fin kveld ♥
Klem ♥

Hos Jorunn sa...

Hei Bjørg! Både Ariel og Maileg kaninene er kjempesøte!! Så fine gaver dere fikk av foreldrene dine også!! Jeg så du hadde kjøpt rosa krus på Ikea, de var kjempefine. Jeg har Ikea 5 minutter unna, men er ikke der så veldig ofte..de krusene skal jeg ta en nærmere titt på neste gang jeg er der. Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Yvonne sa...

heisann! så koselig blogg du har! ja jeg har to gutter som har forelsket seg i kaninene også og det er jeg glad for for de er så søte!! heheog koselig leke! bedre enn data og tvspill

Related Posts with Thumbnails