fredag 25. februar 2011

"Ny" VedKasSe ;)

Eg arbeider på ein fabrikk
Og rundt omkring der står faktisk mange kule ting som er i vinden. 
Factory style er jo veldig aktuelt no. Så eg vart veldig happy når eg fekk lov til å ta ein av desse kassene med meg heim :)

No fungerer den som den perfekte vedkasse :)
Må jo ha litt røffe innslag i det ellers så "søte" interiøret.
Eg ser av bildene at eg skulle hatt noko på veggen i denne kroken. 
Eit nytt prosjekt: Me like ;)
Tusen takk for alle gode ord de legg igjen. 
Og eg er veldig takknemleg og stolt av at eg stadig får nye følgera. 
Håper de vil trivast her hos meg :)

Ha ein flott fredag!

Klem frå Bjørg :-)

23 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Stilig!☺
Kjekt med slike goder☺

Ha ei herleg helg☺

Klem M♥

Hjemme hos meg sa...

Heihei!

Så fin- heldig med den du ;)

Ha en finfin helg Bjørg :)

Klem Anette

Jijji sa...

Så tøff kasse! Perfekt til ved -og sikkert veldig mye annet også;)

Ønsker deg en fortryllende helg! Nyt den!

Klem fra Jijji

Mette sa...

Så stilig den var da!Passet så godt der:-)Ha en fin dag!:-)

Hulda sa...

Det var virkelig en røff og stilig kasse, passet perfekt til ved. Som du sier er det en super kontrast i interiøret. Så stilig hos deg. Du er heldig med den fabrikkjobben!

Anonym sa...

For en tøff kasse! :D
Heldig du som fikk den, og jammen passet den perfekt inn også! ;)

Ha en flott helg!

Fru Glitters Hus sa...

Den var kjempe tøff:-)
Passet godt inn hos deg.

Ha en skjønn helg.

Klemmer fra Ine

Anette sa...

Utrulig flott vedakasse :D

Randi sa...

Knallkul kasse- perfekt kontrast til det småblomstrete og pastellene dine:) Så heldig du var da!
Ha en nydelig helg, kjære deg♥
Klem, Randi

Heimekjær sa...

å den var kjempe tøff:) i like..skulle gjerne hatt den hos meg!! her er det lite nytt for tida...hehe:)

ha ei god helg Bjørg:)

klemmer fra meg

i mitt lille rekkehus sa...

Den vedkassen va skikkelig tøff, og &-tallet nedenfor ble så søtt:) Fine bilder!
God helg til deg og dine!

Mette C sa...

Hei.
Skulle spurt deg på jobb men har glemt det i en hektisk hverdag. Hvilken maling bruker du på rammene dine. Jeg har ei gammal gullramme som jeg vil male svart, kan jeg spraymale den?

GOd helg!

Mette

Tovepia sa...

Skikkelig tøff! Den passet perfekt til dette, og har sikkert andre bruksmuligheter også.
Nyt helga, klem fra meg;)

ELLEMELL sa...

For en fin vedkasse!
Goder på jobben må man benytte seg av:)

ha en fin fredag!
klem ellemell

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Mette:)
Det er lettast med spraymåling. Og fort gjort;) Eg har brukt spray på alle mine rammer. Så det fungerer kjempefint!:) Dei har på Breim;)
God helg til deg og:))

Unknown sa...

Den var KUL!
Så artig og få slike herlige saker da;) Er nok ikke alle på jobben din som skjønner hva du skal med den, hihi... Men hadde de bare visst hvor tøft det er med slike til ved!!

Du har herlige kontraster hos deg Bjørg, søtt og tøft!

Ha en fin fredag!

Klem Line

Love Peace Pionies sa...

så tøff!! og utrolig skjønn den kommoden du hadde en makeover på!!!

gulfargen er veldig frisk! jeg har jo ikke sett den på møbel eller vegg enda, så litt spent. men ingen tvil om at den er veldig frisk. det er fargeprøve fra butinox-lykke. har det på mega f.eks.

god helg

klemmer

ENGEL sa...

HERREMINHATT så KUUULT!Du er jammen kreativ!Har fulgt deg en stund nå,og er stort sett innom bloggen din hver dag da den ooooser av inspirasjon;)JEg er ikke så flink til å ta meg tid til kommentarer men i dag måtte jeg bare!HA en super helg!

Solstrålå sa...

Grattis,den var fin!!!
God helg til dere i Huset ved fjorden!
Goe klem fra Sol

Fru Ruud sa...

Utrolig kul kasse!!! Skikkelig heldig med den!!
Også så fine begge kommodene dine blei!!
Du er utrolig flink og kreativ!! Alltid supert å kikke innom hos deg så kan jeg drømme meg bort litt å ønske at jeg kunne få gjort like mye kreativt som deg... Ser ut som det blir med drømmen enda da...
Ha ei strålende god helg!
Klem Annette

Veien til frihet sa...

Så heldig du er, den var så stilig!
Det er så flott hos deg :)

Ønsker deg en fin fin helg
Klem klem

Martilie sa...

STILIIG!! Så heldig da.. :)

Og bokstaven under ble kjempelekker med tapet :)

Ha en suuuuper helg!

Klem fra Tove

Piulfen sa...

den passet jo perfekt som vedkasse. Og hekle teppet ditt er jo så fint.
Klem

Related Posts with Thumbnails