lørdag 12. februar 2011

Vann du gåvekort på Frydbutikken?;)

I dag er det 1 år sidan eg starta med Huset ved Fjorden. 
Det har vore eit morosamt og kreativt år, som absolutt gjer meirsmak til fleire år med blogging. Det som gjer det verdt alt, er de som besøker sida mi! Følgerane har auka på litt etter litt, og eg er så glad for kvar einaste ein av dokke!:) 
Tusen takk for alle gode ord og inspirasjon de gjer meg. 
Når eg no feirer 1 årsdag er det egentleg dokke
 som besøk meg eg vil feire
Og no er vinnaren
 av Give Awayen
 min trekt :)
Aller helst skulle eg gitt alle 198 som meldte seg på ein premie, 
men det går dessverre ikkje ;)
Eg brukte random.org, og vinnaren vart nr 2
 (jippi, så slapp eg å telle gjennom så mange ;) 

Nr 2 er 
tadadadam......


Linda med den flotte bloggen

Gratulerer så mykje! :) 
Du er den heldige som kan plukke deg ut varer for 500 kr 

Vil du vere snill å sende meg ein epost, der eg får fullt namn og epostadresse
 til husetvedfjorden@hotmail.com. Så skal eg formidle
 vidare til Jannicke :)

Eg har travle dager med ei sjuk lita frøken. 
No krysser eg fingrane for at ho finn roen og søv godt denne natta, 
og blir frisk igjen!

Ha ein fin  kveld!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere Linda!!! Heldig☺

Klem M♥

Hannes favoritter sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!

Og gratulerer med 1-årsdag her i bloggland! Du har en herlig inspirerende blogg som jeg gleder meg til å følge med videre!!!

Håper lørdagskvelden er fin, og at snuppa di snart blir frisk!!!

Tusen takk for alle de gode ordene du legger igjen inne hos meg!

God klem fra Hanne

Fossestua sa...

Gratulere til Linda :) Heldiggrisen ;) Er ikke misunnelig i det heeeeeele tatt, hihi ;)

Graulere så mye med 1 år dagen som blogger, og god bedring til snuppelura di :)
Klem fra Lise

Duse Pasteller sa...

Hva!? Ikke meg denne gangen heller!!:O
;) Gratulerer til den heldige vinneren!! Er ikke sjalu på ordentlig altså;P

KlemKlem

gult hus i svingen sa...

gratulerer til Linda:)

klem Trine:)

Audhild sa...

Gratulerer så masse med 1 årsdagen av bloggen!
Er såå glad du er her, jeg gleder meg hver gang du har nytt innlegg:)
En kjempefin blog, og en utrolig koselig eier av bloggen! (selv om jeg ikke kjenner deg, føler jeg at jeg kjenner deg litt allikevel:)

Gratulerer så mye til den heldige!

Ønsker deg en god morsdag i morgen!
Og sender en "bli-fort-frisk-klem til lille prinsesse Ariel :)

Fru Ruud sa...

Gratulerer til en heldig vinner!
Håper snuppa snart er frisk igjen!
God bedring!!
Ha ei kos helg videre
Klem Annette

Solstrålå sa...

Grattis med dagen,takk for at du innspirerer oss alle med den herlige bloggen din!
Heldige vinner!!Kjempefin butikk!
Håper tulla er bedre!
Ønsker deg en fin morsdag!
Goe klem fra Sol

Bettum Villa sa...

Hurra for vinneren!!
Klem Madelén

Heddas gode grunner sa...

Gratulerer med 1års-jubileum!! Jeg gleder meg til å følge deg videre i årene som kommer :)
klem

Related Posts with Thumbnails