tirsdag 22. februar 2011

Liten KoMmoDe Før&Etter :)

Mange har sikkert sett den lilla kommoden min. 
Eg kjøpte to av desse på Bruktbutikken. No har den siste endeleg fått ein 
makeover som eg har tenkt på lenge. 
Ting tar som kjent tid ;)

Denne gongen måla eg den kvit og tapetserte frontane på skuffene med tapetprøver
 frå Pip bestilt på Inreda. Eg brukte ganske enkelt decoupagelim til å feste 
tapeten med. Knottane er skifta ut med nokre i porselen
 frå Kremmerhuset.

Kommoden skal stå på rommet til Ariel, eg skal vise bilder når den er på plass. 
Eg fekk ikkje tatt bilder der idag, fordi ho er ikkje heilt i form stakkars. 
No tar ho seg ein liten høneblund på rommet sitt :)

Ønsker deg ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)

45 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!! :)
For en forandring, helt etter min stil og jeg bare elsker det!
Og fantastiske tapeten fra pip, er så mye fin de har. Nydelige knotter også!
Herlig! Og god bedring til snuppa di!

¤Ida¤

Fru Schenk sa...

Så fint det ble, herlig tapet! Stilig og kreativt :o)
God bedring til Ariel.
Ønsker deg en god tirsdag :o)
Hilsen Ingebjørg

Jijji sa...

Så fiiiin!!! Genialt med de tapetprøvene. Tror sannelig jeg må bestille meg noen jeg også:)
Tipper Ariel blir knallfornøyd med den:)
God bedring til lille prinsessen!
Ønsker deg en fortsatt herlig uke!

Klem fra Jijji

Tove sa...

Så fin den ble. Skal jammen bestille tapet prøver jeg og. Så lurt. God bedring til den lille engelen.
Ønsker deg en fin dag
Klem Tove

Guri sa...

Kjempefin blogg du har :) Her skal jeg jammen kikke innom igjen, og det snart. Kommoden var direkte vakker :)
Hilsen Guri

Heimekjær sa...

ååå kor fin den blei:) heilt ny!

klemmer linda

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Du imponerer stadig Bjørg, kommoden ble helt nydelig ! ♥ Disse tapetene fra pip er virkelig søte. :)

God bedring til skjønne jenta di ! ♥

Her er det vinterferie og full fart med barna. :)

God klem fra Anette

w sa...

Den ble kjempe flott:)

W

Audhild sa...

Aldeles nydelig ble den!
Søt som sukkertøy, har en lignende plan på vent her og :)

Ha en flott dag , og god bedring til lillemor!

Anette sa...

Utrolig fin:) er disse tapetprøvene gratis?:)

Rosa sa...

Så utrolig fin den ble!!! Hadde sklidd rett inn hos meg også den;-)
Jeg har også tapetprøver liggende, men blir liksom ikke enig med meg selv om hva jeg skal bruke de til... Leter liksom etter den PERFEKTE idèen, om du skjønner? Mulig det kommer opp noe fin tapet på veggen også snart, på en eller annet måte:-)

Ha en fortreffelig tirsdag!

Klem, Rosa

Jannes lille sted sa...

Hei søta! ☺
Du er bare så flink altså!
Kommoden ble jo superfin!
det er så deilig å komme inn til deg her og se alle de herlige pastellfargene som dere har i hjemmet deres! Elsker det ☺

Ha en flott tirsdag og god bedring til lille tulla

Klemmer Janne Merethe

månestråle sa...

så supernydelig den blei !!!
Du er jammen flink og flittig :)

Klem Anita

Ruter & Hjerter sa...

næmmen så nyydelig:)passet jo rett inn på et snupperom:)

nádya sa...

What a fresh and lovely idea!!!! Excellent!!!

Fru Andersen sa...

Oioi! Den ble jo ikke til å kjenne igjen! Kjempesøt!

Synes det virker som om du får tid til mye jeg;-) Og så flott som alt du tar i blir!

Slik kommode kunne jeg også tenkt meg:-)

Ha en herlig tirsdagsettermiddag!

frk.B sa...

åh, så nydelig!!!
Jentedrøm :)

Heldige Ariel!

Tovepia sa...

Den ble kjempeflott!..og takk for tips om hvor man kan kjøpe knotter, for det trenger jeg nå;)

Aia sa...

Fantastisk søt! :)

Christine sa...

Hei på du :)

So flott kommoden blir- som alltid når du finn på noko lurt :)

Koselig å komm inn på bloggen din og sjå pastellfarga. Minne meg om vår :)

Klemmer.

Siljes Hobbyrom sa...

N Y D E L I G!!! ;)))

Unknown sa...

Ohhh WOOOOW!!!
Så fiiin den ble Bjørg ♥ Du er bare SÅ flink altså...
Nå må jeg bare komme meg til fretex en dag og gjøre noen kupp, slik at jeg har litt og male og styre med når varmen kommer ute;)

Og nye tapetprøver skal jeg og bestille meg, de er så fine;)

Ha en fin Tirsdag!

Klem Line

Piulfen sa...

Utrolig nydelig den lille kommoden ble og så fint med tapet på frem siden. Du er en kreativ sjel.
Klem.

lenapenas-verden sa...

Den blei jo heilt skjønn : )

Hjemme hos meg sa...

Suuuperfin! Som alt annet du fixer på ;)
klem Anette

Laila sa...

Jeg er imponert, du er så flink ♥
Klem fra Laila

Smykkas sa...

Snakk om ansiktsløftning. Dette var virkelig flott.

Klem

Loppe sa...

Fantastisk!

-

og meget fin blogg du har !!


Loppe

Knutepunktet sa...

Nydelig!!!

Gry sin lille verden sa...

Den ble bare utrolig flott. Likte veldig godt den tapeten også :)

God bedring i heimen!

Klem

Torill sa...

Superfin kommode, for ein forandring!!!!!!
Kjekt å sjå sånne før og etter bilder....inspirasjon!!!!

Du har ein nydelig blogg, full av tips og ideer:)

Ha ein fin kveld♥

Klem fra Torill♥

Bettum Villa sa...

Fargerik og kul!! Du er så flink.

Klem Madelén

Bekka sa...

Så fint det ble - nydelig tapet!!
Klem fra Bekka

Monica sa...

So nyydelig fin kommoden vart! So flink og kreativ du er ;)

Sukkertøy for øyet sa...

Søteste
Lille
Kommoden
=
HERLIG gjenbruk
=
HERLIG re-design...

*heia deg*

Anette sa...

Bare hyggelig,syns det er velfortjent,liker veldig godt bloggen din:-)Du er so flink og få det til:)
Tusen takk for at du svarte på spørsmålet,skal bestille meg noen tapet prøver jeg og ;) Snakkes.
Klem Anette

Duse Pasteller sa...

Wow! Snakk om fornying!
Den ble jo bare kjempesøt!
Tror jeg må få skaffet meg noe tapèt jeg òg!;)
Klem til deg♥

Husfruen of Hilltop House sa...

Oj, den ble jo knallfin!

Mona Christin sa...

Hei.

Kjempefin. Helt i Bjørgs stil. Flink pike.

Klem Mona C

Et hus i en hage sa...

Oj oj oj... Den var jo bare blitt kjempe fin!!
Dette kan du, skulle startet en butikk, den hadde gått bra tror jeg;)!
Ha en fin fin dag!
Klem Tone-C

Jennys fire vegger sa...

Så fin den ble! :-) Riktig lekker til et jenterom. God bedring til snuppa. :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Villblomsten sa...

Den ble kjempeflott !!
Veldig fin :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Ny sjangse - Hver måned :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

FrøkenLinn sa...

Wow det ble litt av en forandring, men så nydelig =D Klem

Sang Tao - Judith sa...

Ååååå, så aldeles nydelig! Takk for fantastisk inspirasjon:)

Related Posts with Thumbnails