fredag 4. februar 2011

NIB Utfordring Februar- Oppbevaring :)

Nib si utfordring for Februar er å vise smarte oppbevaringløysingar. 
Etter å ha grubla ei stund, har eg funne ut at eg ikkje er spesielt god på oppbevaring. 
Der må eg ta meg i nakken ;) Men på soverommet har eg nokre løysingar 
hvertfall eg er fornøgd med.

Ei kvitmåla kjøkenhylle beregna på handkle fungerer no 
som oppbevaring for smykker på 
soverommet vårt.


Ein stumtjenar har og fått plass her. 
Veldig grei å ha til å henge vesker, morgenkåpe og diverse på.


Ei bilderamme har fått ny måling og hønsenetting. 
Den er fin å henge øyredobber på :)


Bildene er reprise for de som har følgt bloggen mi ei stund. 
Eg håper de klarer dei ein gong til ;)

Her kan de sjå alle dei kreative oppbevaringsbidraga. 
Bli inspirert, det blir eg ;)

På søndag kjem neste del av ommøblert 
TV- stove :)

Ha ein fin fredag!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

w sa...

Så fine bilder:)

W

Sophie Mari sa...

Hei Bjørg!
Det var utrolig lenge siden jeg har besøkt bloggen din og blogglandia! Må si dere har fått det utrolig flott hjemme! Herlige farger og masse redesign. Just the way I like it ♥

Gleder meg masse til å følge deg videre! Ønsker deg en herlig helg!
Klem fra Sophie Mari

Unknown sa...

Er så flott på soverommet deres altså ♥ Jeg digger den stumtjeneren, kjempesmart! Slik ønsker jeg meg;)

Ha en herlig helg!

Klem Line

Aashildsvilla sa...

hei vennen..praktisk og lekker løsning..klemmer fra åshild

Mette sa...

Hærlig soverom,og hærlige farger:-)
Du har det bra fint:-)
God helg,Bjørg! Klæm

Vimså sa...

Hylla di satt meg på en ide - jeg skal visst ha en trehvit liggende en eller annen plass..Tusen takk for ideen..Forøvrig fine bilder.
Lykke til...

Sukkertøy for øyet sa...

Første bildet her var vanvittig vakkert..
Likte spesielt godt løsningen på øredobbe-problemet.
LEKKER farge på rammen :)

Karen sa...

Det var jo noen veldig søte løsninger da :)
Men du ... vet du hva den heter den isblå fargen du har malt rammen i ?

Blåveispiken sa...

Nyyyydelig! Skikkelig drømmesoverom. Og så man geflotte løsninger. Dette har jeg sansen for ;o) Lykke til i utfordringa!

Klemmer, Marianne

Fru Andersen sa...

Heisann!
Så smart med kjøkkenhylle til smykker, fint også;-)

Synes det ble veldig flott og vårlig i stuen deres med de nye hvite trekkene på sofaene. Det er jo så kjekt at det bare er å skifte trekk og vips så får man een helt ny stue!

Og nellikene i glassflasker gjorde seg kjempegodt, veldig fint! Du er jammen flink til å finne på nye ideer som gjør det lille ekstra!

Fredagsklemmer!

Ps: Siden jeg er veldig i gulvmodus for tiden så må jeg slenge med at dere har veldig fine gulv! liiiiitt misunnelig;-)

Ruter & Hjerter sa...

Wow så glade friske farger:) du er flink:)
God helg:)

Villevinkel sa...

Lykke til med utfordringa!!!
Du kjem langt!!
Syns desse bilda er av dei lekraste som er på bloggen din!!!!

Ha ei fin helg!
Klem Elin

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei Bjørg.

Dette er lekkert!!!!
Herlige fargar og mange skjønne detaljar ☺
DEN fine ramma med hønsenetting...me like a LOT♥
So smart med oppheng til smykker!

Rett og slett LEKKERT♥♥

Nyt helga:)
Klems Mette.

Hjemme hos meg sa...

Nydelige bilder som vi tåler å se flere ganger :)
Lykke til!

Klem Anette :)

Rosa sa...

Sååå fine bilder blir man ikke lei av da!! Hallo liksom!? ;-)
Nydelig soverom, liker spesielt godt idèen med ramme og hønsenetting til oppheng av øredobber! Noe lignende tror jeg jeg bør prøve meg på, så kanksje jeg får brukt mer enn ett par øredobber?? Hehe...

Ha en super helg, kos deg! :-)

Klem, Rosa

Lille Frøken Jensen sa...

Lure løsninger♥
Lykke til i NIB utfordringen
Ha en forsatt fin helg
Klem fra Jorunn

Ida-Sofie sa...

Nydelige bilder av virkelig vakre og inspirerende soverom. Veldig fin blogg også! Ha en fortsatt fin helg :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei!

Du har vunnet på min giveaway - Lerretsbilde 50x70 cm! :))

Du må sende meg bilde du vil ha på lerret og navn/adresse, så Nfoto.no kan sende bildet direkte til deg. ;)

Gratulerer!!

Bekka sa...

Så vakre bilder på soverommet! Jeg likte veldig godt rammen med hønsenettingen i - praktisk til ørepyntoppbevaring :)
Klem fra Bekka

SsSsS sa...

Lekkert - og smart! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

Related Posts with Thumbnails