søndag 13. februar 2011

Rosa KoppeR..

...frå Ikea ;)
Som fortalt før fekk foreldrene og søstra mi med seg handleliste då dei var på Ikea for litt sidan. Eg hadde ei samtale med søstra mi då dei var der. Ho fortalte at dei hadde full handlekorg. Ho hadde handla ei knaggerekke og foreldrene mine nokre gryter. 
Kremt..kven skulle ha resten tru ;) Tusen takk
 for at de handla for meg!


Eg sikra meg blant anna 4 slike rosa kopper. 
Til 16 kr stk var det ikkje så mykje å lure på ;) Eg håper de forstår kor heldige
 de er dokke som bur i nærleiken av Ikea. Eg har 4t å køyre, 
så det blir ikkje så ofte, dessverre..
Ikea er jo fantastisk!!;)

No er eg kjempeklar for ny veke. 
Forhåpentlegvis med frisk Ariel og at eg har masse energi til å gå igong med alle prosjekta eg har så lyst å begynne på. Det har vore alt for lite kreativt i det siste! Noko som derimot er veldig kjekt er at snekkarane er i gong utvendig med 
etterisolering og skifting av bordkledning 
og vindauge. 
Jippi ;)

Ha ein flott søndag alle som er innom!
Og God Morsdag (spesielt til deg Mamma ;)

Klem frå Bjørg :-)


PS; no finn du Huset ved Fjorden på Facebook. Du kan like den her :)

33 kommentarer:

Høstmamma sa...

Så søte kopper! Fint med litt farger framover mot våren nå:)

Koselig bligg du har, følger deg gjerne videre!

God søndag:)

Hilsen Høstmamma

Høstmamma sa...

Hihi, mente koselig BLOGG ;-)))

gult hus i svingen sa...

søte, rosa kopper:) Så fint du har noen som kan handle for deg:) Bra med etterisolering av hus, skifte bordkleding og vinduer er vel greit for strømforbruket det gosp:)

Gratulerer med morsdagen:)

Klem fra Trine:)

Barbro sa...

Skulle vært nærmere Ikea jeg også.
Vi bor ca 12 timer unna nærmeste i Norge. 7 timer til Happaranda. Men aldri mer dit, utrolig kjedelige veier.

Ha en fin søndag
Klem

beate sa...

yes, disse har jeg også! elsker fargen!

jeg er heldig som har en mann som kjøre forbi ikea en gang i uken... stadig med en liten handleliste...

nyt dagen

klem beate

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ja eg håpe alle som bur nær Ikea veit å verdsette det!!
Myyyykje eg skulle hatt der no!


Nyt dagen Bjørg☺

Klem M♥

Hulda sa...

Så stilig de rosa glassene/koppene var. Passer utrolig fint hos deg også. Skjønne utover våren og sommeren, disse. Nydelig!

Tove sa...

Hei på deg
Disse krusene ser jeg på hver gang jeg er på ikea men fornuften seirer hver gang. Har jo ikke plass til mer...Nydelige er de.
Nyt morsdagen
Klem Tove

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så koselig med nye rosa kopper, passer helt perfekt hos deg.
Har bare vært på Ikea en gang jeg, selv om det "bare" er ca. to timers reisetid, inkl. ferje.
Ønsker deg en herlig morsdag!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nydelige kopper! Lenge siden jeg har vært på Ikea nå, kanskje blir det en tur en av de nærmeste dagene, siden jeg har noen dager med barnefri :) God morsdag! *♥*

Stine-Iren sa...

Ha ein superfin morsdag:) Håpa Ariel er på bedringensveg
klem

Bettum Villa sa...

Jeg er som regel på Ikea 1 gang i året og det er selv om den "bare" ligger 2 timer unna... men ser for meg at det blir litt værre hvis det åpner et nytt senter 1 halvtime unna. Men det er ikke ferdig bestemt enda, men jeg skriker "IKEA kom til meg!!".

Du er også utrolig heldig som har mulighet til å kle om og etterisolere. Det er noe jeg drømmer om også, men enn så lenge så tar vi et vindu av gangen.
Koster jo så fryktelig masse.. eller?

Ønsker deg en god morsdag! Og en romantisk valentin.

Klem Madelén

Laila sa...

Heisann Bjørg!
Så fine kopper da, hm - det blir som regel med noen kopper når man er innom på Ikea ja.
Jeg bor ca 2 timer unna ikea leangen, og er nok der noen ganger i året!
Mitt største problem er skap-plass, man skal jo liksom ha en plass å sette unna alt det man kjøper å =))
Gratulerer med morsdagen!
Klem fra Laila

Hvite tulipaner sa...

Grattis med nye fine kopper:)Nydelig farge!
Jeg bor bare 15 min unna Ikea, så vi er der ofte. Noe mannen min ikke er så veldig glad for, hihi:)
Du må si ifra hvis det er noe du vil ha, så sender jeg til deg. Helt seriøst!
Ha en fortsatt fin morsdag og kos deg masse!
Klem

Tovepia sa...

Kjempesøte kopper!
...jeg bor 10 min unna, men for øyeblikket er det så mye kaos utenfor Ikea, så jeg kjører forbi:)
Nyt søndagen og morsdagen og klem fra meg;)

Aashildsvilla sa...

nydelie kopper,elsker rosa..

Karen sa...

De var utrolig søte! Nydelig farge... Og Som jeg savner Ikea :(

*klemmer*

Unknown sa...

IKEA er topp ja, jeg bor ca 15 min unna;)) De rosa koppene var kjempefine ♥ Er lenge siden jeg har vært der nå, men burde vel ta meg en tur snart;)

Deilig med ny uke! Her ser det ut for at minstemor blir syk, akkurat nå ligger hun på sofaen og sover med hodepine og vond hals... så det var den starten på uken!

Flotte bilder hos deg i dag Bjørg ♥
Og ha en fantastisk flott morsdag!

Klem Line

Fru Andersen sa...

Kjempefine kopper! Ikea er supert, mye fint til en billig penge. Greit når små hender rett som det er mister galss og fat i gulvet;-)

Nyddelige bilder som alltid!

Ønsker deg en flott morsdag!

Rosa sa...

Digger de rosa krusene fra Ikea jeg også, har 2 stk og skulle gjerne hatt fler. De funker både som krus og blomstervaser her i gården, og fargen er jo bare umulig å se seg mett på:-)
Jeg bor "kun" 1,5 time unna Ikea, men uten bil blir det ikke så ofte jeg heller har muligheten til å dra dit, selv om jeg stadig maser på venninnene mine om at de sikkert trenger en luftetur titt og ofte, hihi;-)
Kreativiteten har vært heller laber her også siste tiden, men satser på at den er på full fart tilbake igjen nå. Energien er iallefall på plass, og da bruker hodet som regel følge etter:-)

Håper du har en alldeles strålende søndag og morsdag med den nydelige lille tulla di, hun er til å spise opp! :-)

Klem, Rosa

Smykkas sa...

Herlige kopper du har fått deg.

Ikea har alltid noe å by på og i alle prisklasser.

Klem

Smykkas sa...

Herlige kopper du har fått deg.

Ikea har alltid noe å by på og i alle prisklasser.

Klem

Piulfen sa...

Ja de koppene er super søte og så heldig du er osm har de. De kan du kose deg med når du drikker deilgi kaffe.
Ønsker deg en god søndagskveld.

Mette sa...

Så fine kopper i en nydelig farge!:-)Ikea har masse fint ja:-)

Bondekona sa...

Jeg er veldig heldig som har IKEA kun en god halvtimes kjøretur herfra!
De har mye fint, kjekt, og billig..
;)
Men de søte koppene har jeg ikke sett før..
God morsdag til deg.
:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlige kopper :)
Bor 40 min unna og veit å sette pris på det ;)
En award til deg inne hos meg :)

Klem Anette

MissMette sa...

Skjønne kopper ♥ Ja, jeg bor også langt unna Ikea, 5 ½ time - og skulle gjerne hatt det litt nærmere :) Flotte bilder du viser, og gratulerer til vinneren av giveawayen din :) Ha en fortsatt fin kveld og flott ukestart. Klem fra Mette

marian sa...

Passa så godt med desse koppane hos deg atte! Ja, Ikea er absolutt eit kjekt besøksmål. Er der nokre gonger i året og kjem ikkje tomhent heim! Om du stikke innom min blogg, ligg det ei utfordring og ventar...

Marian

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg digger disse koppene. Har selv 4 rosa, 2 beige og 6 hvite. Brukes til alt.

Jeg har 1t 20 min til Ikea, men det blir ikke mer enn et par-tre turer i året. Heldigvis har jeg allierte som handler ved behov. Ikea setter også opp gratis busser herfra på sommeren og før jul. Da er det bare å slenge seg med.

Søte bilder du viser.

Klem Mona C

mimmi-leone sa...

Så nydelige krus, sart og fin farge!

Ønsker deg en flott uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Rosemary and thyme sa...

Flott blogg. Følger deg mer enn gjerne:)

Klem Tove

Jennys fire vegger sa...

Nydelige kopper og flotte bilder! :o) Fint at de handlet med for deg da, 4 timer er langt! Vi er ca. 1 time unna nærmeste Ikea og jeg er veldig glad for det!

Ha en fin dag!
Klem Jenny

June sa...

De koppene er såå fine. Har samme:)
Ja jeg er superglad for å ha ikea nærme nå. Jeg hadde også 4timer å kjøre før.

Håper du får en fin ny uke!

klem:)

Related Posts with Thumbnails