fredag 9. mars 2012

26 veker..

..på veg. 
14. juni (eller deromkring) kjem det ein ny baby i Fjordhuset.
No merkast det ved at magen min sprett framover. Og eg føler meg ganske så bollete ;) Formen er litt opp og ned, men mykje bedre enn dei første månadane, heldigvis! :)

(Som de ser har eg langt frå  noko fancy og avansert speilreflekskamera)

Denne helga reiser eg og mannen på ein liten kjærestetur.
 Der vi skal på 3D og få møte den vesle i magen, shoppe og kose oss :)
Eg gleder meg!

Ha ei flott helg du og!

Klem frå Bjørg :-)

18 kommentarer:

Especialmente Gaspas sa...

Beautifful :)

beate sa...

Åh, så koselig! Så fin du er!!

God helg

Klem

Bjørkli Søndre sa...

Ingenting som gløder mere enn en gravid kvinne! Du gløder!:-)

Kos deg i helgen!

Anette sa...

Det var jo en søt liten mage :)

Bettum Villa sa...

Så flott du ser ut! Blir en spennende tid fremover. ;)
Klem Madelén

Breivik Samfunnshus sa...

Sååå koselig med babymage bilde!!! kjempefint bilde av deg, synes det er noe heeelt eget med struttende mage !!! Kos dere myyyye på tur og lykke til i tida fremover… Dere får en spennede sommer !!!

Hilsen Maren i nord :))

aMaLiDa sa...

Så kosli med baby på vei :) Må bare si at bloggen din er bare sååå fin. Masse inspirasjon å hente her.. I kveld skal jeg kose meg å lese meg gjennom hele bloggen din!!

Randi

Anonym sa...

Så fin du er og så søt en babymage!
Ingen ting er så fint som gravide
som strutter stolthet og de utstråler masse fin energi :)

Så koselig det hørtes ut med 3D UL.
Det har jeg vært på til begge mine småtasser, og det er like gøy hver gang :) Det er verdt hver eneste krone, synes jeg.

Kose deg masse i helgen, vennen!

STOR
KLEM

Shy sa...

Spennande! Lurer på om det vert ein nordfjording eller ein sunnfjording? ;)

Christine sa...

Syns du e fin eg :) Kosa dekomasse på tur :) Kan tenka meg de glede deko te å få sjå den lille.

God helgeklem te deg!

Klem frå Christine

Unni sa...

Så fin en gravidmage da:)

Kos dere på kjærestetur i helgen.
Det blir nok stas med 3D ultralyd ja.

Duse Pasteller sa...

Så fin du er!!!
Dette blir spennende!
Ha ei flott helg da!:)
klem

familien Hetle Fjellvang sa...

Fining! <3
Ynskjer dokke god helg og god tur!
Helsing Lise

Mona Christin sa...

Hei.

Så fin mage.

Nå har jeg kost meg med mange fine innlegg hos deg. Så fint i gangen deres.

Fin helg.

Klem Mona C

Fruehuset sa...

Så kjekt å sjå bilde av deg, fin mage du har fått- hehe om ein kan sei det:)

Kos dåke masse på tur og ikkje minst ultralyd.

KLem Marianne:)

Maris Gyngestol sa...

Så fin mage! Og det lappeteppet ditt blir nok helskjønt! Den grønnfargen var jo herlig!! :)

God helg til deg!
-Mari

A-H sa...

Hei hei!! Jeg ramlet innom da jeg googlet smartpanel/skagen, og ble nå endelig helt sikker på at jeg ønsker meg den, nå når jeg så hvor fint det var hos deg;)

Ha en fin helg:)

Klem

MissMette sa...

Så fin du er ღ koselig å se bilde av deg - du stråler ღ Spennende tid fremover, titter innom igjen jeg vettø ;) Ønkser deg en fortsatt fin helg. Klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails