mandag 19. mars 2012

Pute med Påskevibber :)

Dei som følger bloggen fekk kanskje med seg at eg etterlyste ranunkler i butikker i nærområdet her. Og no når eg endeleg fann, så var det berre igjen ein bukett med mest oransje blomster i. Ikkje den fargen eg vanlegvis hadde valgt, 
men med heim vart dei ;)

Og det endte med at eg vart kjempeinspirert av fargen. 
For den var faktisk veldig fin i TV-stova vår. Eit skikkeleg friskt pust
som passer glimrande no til påske.

Plutseleg hadde eg sydd ei gul- oransje 
pute som matcher ;) Eg brukte stoff frå eit retrodynetrekk
 funne på Bruktbutikken i Stryn. Baksida har lommeopning i kvitt stoff. Eg liker best å lage putetrekka slik at eg kan ta inn og ut innerputa.


Den mintgrøne telysholderen vart med heim frå Nille her ein dag!
 Heilt nydeleg farge, spør du meg :) Vasane 
er frå Kremmerhuset.

Eg håper måndagen din er fin!

Oppdatert: Dette er også mitt bidrag til NIB si 
utfordring for april- Colour addict :)
Klikk her for fleire bidrag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

For noen flotte bilder! Knall inspirasjon! :)

Unknown sa...

JA!! Gult ER kult:)
Knallfint i stuen din, og puten ble lekkersmekker:)

Duse Pasteller sa...

VELDIG fresht og fint!
Ranukler er bare herlige blomster, og det er jo litt artig å se at farger man vanligvis ikke ville valgt, faktisk funker:)
Kjempefint putetrekk og bordpynt!
Klemklem

Maaike sa...

I like your blog so much! What a nice colours in your post! That flowers and pillows, super!
Are the pillow shams hand maded?
Have a nice evening!
Greetings, Maaike (frisse rommel)

Kristina, nord i bygdo sa...

Å så fint dette var! Nydeleg farge som passa supert inn i stova di. Er også litt betatt av denne spreke gul-oransje fargen fortida. Det må vere årstida tenker eg :)

Så kjekt at du er tilbake for fullt. Håper alt står bra til med deg og den vesle i magen. Noko stort er undervegs ♥ Klem

brittmari sa...

den puta vart jo berre heilt nydeleg:) den som våger vinner!

Fru Føreland sa...

Et friskt pust, heller ikke min farge, men det ble jo kjempetøft;D

Ha en finfin start på uken!

i mitt lille rekkehus sa...

Syns det er fint med litt gule detaljer! Vi går jo mot vår og påske:)

Har begynt å strikke lappeteppe jeg også nå, etter inspirasjon fra deg. Men med litt andre farger. Men ser du strikker lappene med rundpinne, Er det lettere eller blir resultatet annerledes?

Fin dag til deg:)

Anonym sa...

Ser du har kjøpt stoff på en bruktbutikk i Stryn.Kan du forklare nermare kor i stryn den er ?Den må eg bare innom...ikkje mange bruktbutikkar her i distriktet so dem må eg finne

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei til anonym,
Eg håper du finn svaret som eg skriv her;
Bruktbutikken i Stryn er kjempestor og bra! Den er open torsdager mellom 16-19. Du finn den bak Kiwi i kjelleren til felleskjøpet:)

tonje boganes sa...

Nydelig bidrag! Herlige farger!

Ønsker deg god påske
Klem Tonje

SsSsS sa...

Flott bidrag og nydelige farger! God påske :) :)

tonje boganes sa...

Nå har jeg vært gjennom alle bidragene og mener fortsatt at dette er en av de beste! (ville bare si det)

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

As sa...

Hei:) så flott blogg! Ble så glaaaad av de flotte fargene hos deg:) elsker den grønnfargen i bakgrunnen. Kan jeg få fargekoden?:) god helg og takk for titten:)

Related Posts with Thumbnails