mandag 12. mars 2012

Vårleg nytt :)

Vi var som sagt på kjærestetur i helga. 
Turen gjekk til Bergen, og vi kosa oss med 3D, vennemiddag og shopping.
 3D ultralyden var eit stort høgdepunkt. Eg anbefaler dette på det varmaste. Så kjekt å få ein sniktitt på den lille i magen! Vi fekk forrresten bekrefta
 at det blir ei jente ;)


Det vart sjølvsagt litt shopping ;) 
Eg kom over dei nydelegaste lyserosa ranunkler, og sidan eg lenge har ønska
 meg slike vart sjølvsagt nokre stilker med heim ;)
For nokre nydelege blomster!


Eg har også lenge ønska meg ei Tine K skål
I utgangspunktet hadde eg lyst på ei svart ei, men når eg kom over denne lyseblå på Holmehuset i Bergen sentrum så var det gjort ;) Holmehuset er forresten
 ein utruleg fin butikk. Liten, men innholdsrik. 
Den er fyllt til randen av blant anna Green Gate og Tine K,
me like :)


Det var mykje blått og turkis som havna i handleposane denne gongen. 
Det blir nok dei fargane (ilag med grønt og ein dæsj rosa) som vil gå igjen i Fjordhuset no framover mot lysare tider :) Denne turkise vasen 
vart med heim frå Åhlens.


Det vart sjølvsagt ein tur innom IKEA, bruktbutikker og diverse andre butikkar. 
Men eg tenker det vart nok "reklame" i dette innlegget, 
så eg får vise resten ein anna gong ;)


Tusen, tusen takk for alle ord de legg igjen. 
Eg blir så glad! :D

Super mandag til deg som er innom!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Er kjempefin den blå TineK keramikken og:) Og den passer jo flott inn hos dere ♥

Koselig med 3D - og så kos med ei litta snuppe til:)

Ha en fin kveld:)

Anonym sa...

Nydelige bilder!

Så fin den skåla var også ;)

MEN, så koselig at dere venter ei lita
jente til. 3D ultralyd er helt fantastisk.
Er så rart hvordan elektronikken og alt
har forandret seg..

Ønsker deg en finfin kveld!

STOR
KLEM

Justyna sa...

Beatiful flowers, beatyful everything...

Lille Frøken Jensen sa...

Så gøy med 3D, det skulle jeg også gjerne ha vært på en gang:)
Utrolig fin skål, jeg har enda ikke noe fra TineK men jeg elsker produktene så det spørs om ikke jeg må handle litt:)
Ønsker deg en fin ny uke
Klem fra Jorunn

Jijji sa...

Så mye fint du har kjøpt med deg hjem!
3D er kjempemoro! Vi tok det med mini-prinsen. Man får et mye bedre bilde av hvordan den lille i magen ser ut.

Ønsker deg en herlig uke!

Klem fra Jijji

Hannes favoritter sa...

Så koselig at dere venter baby! Gratulerer! Enig med deg i at 3D ultralyd er helt fantastisk! Vi fikk prøve det med minstemann. Nydelige blomster og kjøp fra Bergen!

God ny uke til deg Bjørg!

Klem fra Hanne

MissMette sa...

Så koselig ღ Gratulerer så mye med jenta som kommer... Masse fint du har kjøpt deg også, Ranukler er bare skjønne og skålen fra TineK samme ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

Bente sa...

Så koselig med ei lillesøster.
De Ranuklene var nydelige.

Klem Bente

Siri sa...

Så koselig med ei lita prinsesse!! Det blir spennende. Så nydelige ranunkler.. Virkelig skjønne blomster. Ser nesten "fake" ut fordi de er så fine!! Ha en fin dag. Klem Siri

Bettum Villa sa...

Kjenner vårfølelsen strømmer på når jeg titter på bildene dine! Gleder meg til den tiden allerede ;).

Og gratulerer med at dere skal ha en tulle. Så koselig!
Klem Madelén

Underberget sa...

Så fine og vårlige bilder du viser! Jeg bare elsker ranunkler og det siste bildet her gir meg helt ærefrykt over hvor vakker denne blomsten er!

Related Posts with Thumbnails