lørdag 3. mars 2012

NIB Utfordring Mars ♥ Here I am- This is me

I NIB- utfordringa for mars skal vi vise eit personleg interiør som verkeleg er oss.
Sjølv om eg stadig er frista til å prøve den eine trenden etter den andre, så er det
 liksom dette eg stadig fell tilbake på. Eit lyst og lett interiør, med nokre
 utvalde pastellfargeklattar, blomster, gamle gjenstander
 og heimemekka prosjekt.   


Eg liker også å blande inn litt svart
Noko det har blitt meir av i Fjordhuset i det siste :) 
Det er fin balanse synast eg å blande inn svart som kontrast.
Dei lysegrøne skoddene i stova vår er mitt favorittdekor i huset. Skoddene redda vi frå eit jonsokbål, eg målte dei lysegrøne og hengte dei på kvar side av 
vindusrekka i TV- stova. Fint med noko som ikkje alle har ;)


Tekoppen og korga med handarbeid er ofte i bruk i sofaen. 
Og det nydelege kvite hekleteppet etter oldemora mi er eg veldig glad i! :)


Here I am- This is me! :)

Sjekk ut dei andre fantastiske bidraga her!

Ha ein flott laurdag!

Klem frå Bjørg :-)

23 kommentarer:

Marjon sa...

Very cosy and beautiful styling in your home, your pictures are also great.....greeting Marjon

toves sammensurium sa...

Veldigfinebilder duhar tatt her,lykke til i utfordringa for dette var bra!!!!
Nyt den fine dagen!
Toveklem:)

angie sa...

ihre dekoration und die farben sind wunderschön!!! liebe grüße, angie

Vibeke / Mammas Hus sa...

Absolutt veldig deg! :D

Kjempefine bilder ♥

Håper du har fine dager og at formen er bra!

Lindas Lille Leilighet sa...

This is you!:D Kjempefint bidrag!

Anonym sa...

Kjempefine bilder!

Søt den klokka som står
i vinduskarmen..

STOR
KLEM

Unknown sa...

Enig, dette er deg:)
Nydelige bilder av herlige pasteller og detaljer, du er flinkis ♥


Ha en happy lørdag!!

Veien til frihet sa...

Så flott hos deg :) Skoddene dine liker jeg virkelig godt, fargen er nydelig :)

Ønsker deg en herlig helg
klem klem

Fruehuset sa...

Nydelige bilder:)
eg har fulgt bloggen din ei stund og syns absolutt at bildene representerer deg.

God helg:)

stallnilsen sa...

Så fine bilder fra, dæ, ha ei trivelig helg, hilsen Lisbeth :)

lisje astrid's husblogg sa...

Og dette er det eg likar såååå godt her hos deg!
Nydelege bilder som gjer meg GLAD! :)

Klem ♥

Bettum Villa sa...

Ja, dette var deg ja. Lyst og romantisk. Er så glad i pastellene mot e svarte kontrastee. Ønsker deg en god helg.
Klem Madelén

Fru Andersen sa...

Ja dette følte jeg var Bjørg-bilder! Flotte bilder, med mye lys og herlige glade pasteller, men likevel den tøffe og litt strammere klokken i bakgrunnen der:-)

God helg til deg og dine!

Min stil sa...

Så lekkert. Nydelige bilder fra ett vakkert hjem.
Ha en fin fin lørdagskveld.
:) Susanne

Anonym sa...

Nydelige bilder frå ein fin heim♥

Flott blogg du har :)

Klem Anita

Michelle Iglesias sa...

God natt Bjørg!

Jeg er fra Brasil og jeg elsket bloggen din. Jeg er forbløffet. Sorry forskrivefeil, jeg bruker Google oversetter. Gratulerer! Ditt hjem ernydelig. Kyss, Michelle.

Michelle Iglesias sa...

Jeg er fra Brasil og jeg elsket bloggen din. Jeg er forbløffet. Sorry forskrivefeil, jeg bruker Google oversetter. Gratulerer! Ditt hjem er nydelig. Kyss, Michelle.

Michelle Iglesias sa...

Jeg er fra Brasil og jeg elsket bloggen din. Jeg er forbløffet. Sorry forskrivefeil, jeg bruker Google oversetter. Gratulerer! Ditt hjem er nydelig. Kyss, Michelle.
min e er: mikaiglesias@hotmail.com

Unknown sa...

Nydelig innlegg ;o))))
God søndag til deg og dine ;o)))

STOR klem Elisabeth ;o))

Duse Pasteller sa...

Jeg liker veldig godt stilen din du!
Var jo solgt da jeg så skoddene dine i stue-utfordringen (tror jeg det var)!!;)
Fiiine bilder!
Lyke til!
klemklem

Jatte sa...

Kjempefint!
Nydelig med de duse pastellene :)

Lykke til i utfordringen!
Ha en fin Onsdag.
Klem Jatte:)

Old Chic sa...

Så koselig å komme innom bloggen din, deg må jeg følge vidre : )

Nydelig birag og sikkelig glad farger : D

-Masse lykke til og ha en fin, fin torsdag.
Snart helg igjen nå ; )

Klem fra Karina

tonje boganes sa...

Fint du har det! Og de hvite rammene du har, var nydelige!
Ønsker deg en fin søndagskveld
Barna er i seng og jeg tar meg en liten bloggrunde. Kjekt å titte innom bidragene til nibs marsutfordring!
Klem Tonje

Related Posts with Thumbnails