torsdag 29. mars 2012

Loppefunn Del 2

I dag har eg lyst å vise fram resten av loppene eg fann på søndag som var. 
Ikkje akkurat gamle skatter dette, men veldig 
kjekke ting for Ariel :)

 Desse hekla melonane vart perfekte på leikekjøkenet til Ariel. 
Var ikkje dei fine vel? Det ser ut som om dei er heimehekla, kreativt! Nesten ei skam
 å berre betale kr 5,- pr stk. Eg har allereie fått dei servert
 på fine små fat både 1,2 og 3 gonger ;) 

Mamma fann to stk barnekostymer som ho kjøpte til Ariel. 
Ein dinosaur og ein bamse. Dette vart veldig populært
Spesielt dinosaurkostyme skal ho ha
 på heile tida ;)

  Det vart litt uklart bilde, det er vanskeleg å fange ein
 "skummel" dinosaur med kameraet ;)

Denne søte Pippi- kofferten vart også Ariel sin til ein veldig billeg penge. 
Eg digger slike kofferter. Ikkje berre er dei fine, men og
 kjempepraktiske å oppbevare tegneblyanter, 
leire, perler osv.


Eg har nokre frå før som er kjøpt på Søstrene Grene i København. 
Dette er dei to øverste på bildet :)

Jepp, då var loppefunna mine grundig dokumentert ;P 
Neste loppis på meg blir sikkert ikkje før i slutten av juli. Og det er lenge til det! 
(eg får trøste meg med bruktbutikken så lenge ;)

Ha ein super torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Så mange herlige ting du har funnet til rommet hennes! Dette var vel stas ja. Så søt en dinosaur du har der! :-)

Unknown sa...

Så fine lopper:)
Er så herlig med slike kofferter, husker jeg hadde mange av de selv da jeg var liten:)

Ha en fin fin kveld!!

Hjem & Glede sa...

Hei.
Så herlige bilder!
Ja,loppis er supergøy.....
Ønsker deg en forsatt koselig kveld:)

Beste hilsen Camilla.

Underberget sa...

Så mye FINT du har funnet! Og loppesesongen har jo bare nettopp startet:-)

As sa...

Fiiine lopper:) vannmelonene var jo bare helt nydelig og til 5 kr er de et kupp til glede :)

Related Posts with Thumbnails