søndag 18. mars 2012

DIY; Duftlys

Eg har prøvd meg på å støype lys
Og det frister til gjentagelse, for det var enkelt og moro! :) 
Og det beste av alt er at dette er gjenbruk på sitt beste. Det meste har du 
allereie i huset ditt :) Viss du også har lyst å prøve, 
så kjem framgongsmåten her.


 Du treng;

- panne
- syltetøyglas
- lys- stumper
- lys- veker (eg kjøpte på Panduro)
- duftolje (Kremmerhuset)
- Hermetikkboks (eg brukte ananasbokser)
- stoff (kan også bruke papir eller det du har)

 Slik gjer du;

- Sett vatn på kok i ei panne. 
- Ta lysstumpane (klipp vekk eventuell svart veke)  i syltetøyglaset
 og sett det i det kokande vatnet. Hell i nokre dråper
 med duftolje.
- For at veken ikkje skal flyte opp, knytte eg den i ein spiker og la den i botnen av hermetikkboksen (det finns sikkert andre måter som er bedre ;) Veken retta eg opp ved å feste den med to pinner på toppen av hermetikkboksen.
- Når lysstumpane er smelta helte eg stearinet over i hermetikkboksen. Pass på at vekane frå lysstumpane ikkje følger med (dei kan du ta vare på til neste gong du vil lage lys ;)
- Pass på at veken står rett og sett til avkjøling. 
Dette tar nokre timar :)

 Så kjem det kjekkaste, nemleg å dekorere boksen. Eg har gjort det enkelt denne gongen og berre sydd trekk som eg har tatt rundt. Det kvite stoffet med brune hjerter
 er frå ei gardinlengde kjøpt på ein bruktbutikk. 
Det turkise er frå Tilda-kolleksjonen 
til Panduro.

 Om du ikkje er glad i å sy, er det like dekorativt å lime på
 scrapbookpapir, gåvepapir, tapet eller liknande. Her er det kun fantasien
 som set grenser :)


Tusen takk for alle fine ord de legg igjen.
 Og det er så kjekt at det stadig dukker opp nye fjes i følger- boksen min.
 ♥ velkomen !

Ha ein fin dag!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Superdupert tips!!
Kjempefine var de!!
klm ingrid l

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fine de ble... Kjempe kreativt!
Ha en fin søndag
klem

Hulda sa...

Dette var både fint og smart! Flotte bokser du har kledd med så fint stoff. Likte spesielt godt det med hjerter i brunt. Men, begge er fine. :) Smart måte å bruke opp lysstumper på.

Mona Christin sa...

Kult tips. Gjenbruk er jo genialt. Og tenk å designe sitt eget lys... Supert.

Klem Mona C

Toril sa...

Så utrolig fine!! Genialt og enkelt! Dette må prøves! :)

Fortsatt god søndagskveld til deg!

PS: Jeg er nokså ny i bloggverdenen, men den koselige bloggen din ble raskt en favoritt! ;)

Mette sa...

jeg har brukt yoghurtbeger ol og satt de i fryseren og vips har jeg kubbelys!! Da er det greit å kjøpe noe fargepulver på panduro og lage fine farger.

MetteC

Karen sa...

Hihi, her i huset er det faktisk mannen som støper lys :) Han jobber på hotel, og samler sammen masse lysstumper der... Helt genialt - for ofte er det fryktelig dyrt for oss høyforbrukere ;)

Jijji sa...

Så fine de ble! Takker for inspirasjon! Lenge siden jeg har støpt lys, så dette frister for kopiering ;)

Ha en ny herlig uke!
Klem fra Jijji

Unknown sa...

Så lurt og gøy:)
Og så fine som de ble!!
Flink du ♥

Jatte sa...

SÅ flott tips!
Dette skal prøves :)

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥

Ruths datter sa...

Dette var lurt og veldig fint hos deg.
Klemz

fryd&forandring sa...

Takk for utfyllende veiledning! Jeg har masser av lysstumper liggende samt 1 meter med veke, men har tenkt at jeg må ha en gammel gryte før jeg starter.. veldig kjekt at det faktisk går å smelte stumpene i syltetøyglass altså! Søte trekk du har sydd -dette er jo en super gaveidé!!

Klem

brittmari sa...

Du gir verkeleg mykje inspirasjon og gode tips! Nyyyyt å fylgja bloggen din:) Ha ei flotte veka!

Fru Føreland sa...

Så enkle og fine:) Kjekt med prosjekter som ikke er så vanskelig og heller ikke tidkrevende. Fine farger!

Ha en finfin start på uken!

Anonym sa...

Fikk lyst å bruke lysstubbene mine eg og.Har brukt dei til tenning i vedovnen i vinter ,men no går det vel mot ei anna tid med mindre av det..får en håpe!Men lurer på en ting...må det vere lys som er kvite inni eller korleis er det med farga?

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Anonym,
No har eg berre prøvd med kvite lys, men eg kan ikkje tru at det blir noko annleis med farga lys utenom at sjølvsagt "det nye" lyset får farger også :) Kan jo faktisk bli kjempefint:)

Related Posts with Thumbnails