fredag 23. mars 2012

God helg :)

Så var det helg igjen. Denne helga blir det loppis
og eg gleder meg som ein liten unge ;) 
Eg tipper det ikkje er berre meg som får
sommerfugler i magen
 av loppemarked?

 Ny Tine K skål er komt på bordet, endå ei i blå berre litt mindre. 
Denne fann Mamma for meg på Heidi Bo i Førde.
 Eg synast dei er så fine :)

 Ranunkelbuketten eg kjøpte før i veka er fordelt i fleire buketter og enkeltvis utover heile huset. Spisestova er intet unntak ;) Herleg med litt farge i det ellers så lyse rommet. 
Men blomstrane vare jo dessverre ikkje evig. Kanskje ein duk
 på spisebordet med litt farge 
hadde gjort seg? :)

Dei fine vatt- teppene mine har komt inn i varmen igjen etter å ha tilbringt hausten og vinteren på gjesterommet. Ariel fekk denne kjempesøte dukkevogna 
til jul. Den er mykje brukt :)

 Tusen takk for at du titter innom Huset ved Fjorden! 
Og eg håper helga di blir fantastisk fin! :)

God helg!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Especialmente Gaspas sa...

Soo sweet.
Lovely photos :)

Fru Andersen sa...

God helg til deg og den fine familien din:-)

.House of BO. sa...

Heisann Bjørg!

No ein gong fine bilder på gong hos deg! Så flinke du er!
Ein stor inspirasjon!

Ønske deg og dine ei strålande helg!
Kanskje vi sjåast på Sjøatunet i morra?

Klem Bente

Lene i Annekset sa...

Så nydelige bilder du har tatt! De ranunklene (skrives det sånn???) er jo sååå søte, pynter så godt opp. God helg til deg! :)

Unni sa...

Flotte bilder... (som vanlig)

Ønsker deg og dine en koselig helg.

Unni sa...

Flotte bilder... (som vanlig)

Ønsker deg og dine en koselig helg.

Fruehuset sa...

Tusen takk for koselige helsing:)

Fargekoden på nattbordet er S1010-G20Y, og er henta frå den fine bloggen til Livs Lyst.

God natt:)

Duse Pasteller sa...

Sååå vakre bilder!!!
Jeg skal også prøve å komme meg på loppis denne helga, ble ikke noe av det forrige helg...
GOD HELG!
klem:)

Related Posts with Thumbnails