mandag 5. mars 2012

Gamle boksider på veggen

Gangen i 2. etasje har eg igrunn aldri vore fornøgd med. 
Dette er fordi den er liksom på vent i henhold til oppussing (taket her skal rivast, isolerast og leggast på nytt) 
Men no har eg tatt nokre små grep slik at eg kan gå gjennom her 
uten å irrritere meg ;)


Ein kommode frå IKEA har bytta plass med ein litt mindre kommode som stod her før. Denne rommer no sengetøy. Over har eg laga ein liten bildevegg
Eg har brukt rammer eg hadde frå før,
 og måla dei kvite.


Eg har ramma inn boksider frå gamle flora og dyrebøker. 
Slike bilder synast eg er så nostalgiske og fine. Eg blir glad av å sjå på dei :)
Fine interiørbøker fortjener å kome fram i lyset og nelliker i vase, opalvase og gammal melkeflaske pynter opp :) Eg er veldig svak for slike "kontorlamper"
Denne grå fann eg heime hos foreldrene mine.


Slik ser heile denne sida av veggen ut. Badet er som de ser rett fram. 
Til venstre går det ei dør ut til ein komande veranda over inngangspartiet. 
Til høgre er soverommet vårt og bak meg er Ariel sitt rom, 
2 gjesterom og eit lite toalett.


Tusen takk for alle fine ord de legg igjen hos meg!
 You make me happy ;)

Ha ein strålande måndag!

Klem frå Bjørg :-)
(som har klart å pådra seg influensa, igjen!! Virker som eg er ein svamp for slikt for tida..:(..)

22 kommentarer:

Kristin sa...

Vårlig, friskt og lekkert!

Bjørkli Søndre sa...

Det ble veldig vårlig og et nydelig blikkfang. Ble mint på en skuff som jeg har full av gamle boksider. Har bare ikke rotet meg til å gå gjennom dem. Nå ble jeg inspirert! :-)

Ønsker deg en inspirerende mandag!

Audhild sa...

OI, synes det var kjempefint jeg!!!
Det store helhetsbildet, er jo som tatt ut av et interiørblad :)
Nydelige farger og detaljer!

KLEM

Especialmente Gaspas sa...

Lovelly :)

salige lavendel sa...

Koselig med sånne litt gammeldagse bilder. Lager så kselig stemning.Nyt dagen =)

Hulda sa...

Utrolig lekkert med de bildene på veggen. Så supert du har satt de sammen. Falt for den grå lampa også. Virkelig en fin gang, så vakkert lys det er der også. Herlig og inspirerende innlegg, Bjørg!

Tove sa...

Vårlig og flott. det enkle er ofte det beste. Stilig lampe. Jeg har to sånne gamle lamper i garasjen. Håper vi kan reparere de så jeg kan ta de inn i hus. Så utrolig gøy med gamle skatter.
Fin dag til deg
Klem TOve

Underberget sa...

Nydelige bilder, denne ideen likte jeg:-) I fjor rammet jeg inn et par ark fra floraen i farger, men nå ble jeg inspirert til å finne fram flere ark!

Unknown sa...

Så utrolig koselig du har gjort det i gangen:)
Herlige bilder!!
Og nydelige vaser ♥

Anonym sa...

Your pictures are beautiful! I love the bright colours.
Have a great day!

Love,
Esther

hokje sa...

Lovely colours! I enjoyed your pictures.

Have a nice day, Miranda

Gitte sa...

Nydelig fint!
Flotte bilder du har laget :) Herlig inspirasjon på en mandag :)

Klem Gitte

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Stilig det ble.... kult!
Ha en fin uke
klem

Jacta est alia sa...

Det var utrolig kjempefint og veldig vårlig! Takk for at du deler:-).

Ha en fin mandagskveld!

Siri sa...

Hei! Wow, så flotte bilder!! De herlige blomstene gjorde seg virkelig. Så kreativt med boksider i rammer! Et godt tips.. Legger meg til som følger her, og gleder meg til å følge den fine bloggen din videre. Klem Siri

Jijji sa...

Så koselig det ble med de "nye" bildene! Likte også veldig godt helhets-bildet du viser. Synes det ser veldig koselig ut i gangen i andre etasje, jeg:)

Ha en ny og herlig uke!

Klem fra Jijji

Jijji sa...

God bedring, forresten!!!

Klem fra Jijji

Randi sa...

Nydelige farger og detaljer i gangen din. Kom liksom i så god vårstemning av bildene dine:) Og supersmart med de boksidene i rammer da, det ble kjempefint! Du er så flink, Bjørg:)
Forkjøla igjen, altså? Uffa... God bedring til deg♥
Klem

Karen sa...

Så lekker den bildeveggen over kommoden var! *Fantastisk god ide* Kanskje jeg låner den tanken til min (irriterende) gang ;)

Fruehuset sa...

Så fint!
Likte denne ideen kjempe godt:)

Heidi sa...

Hei! Kor har du kjøpt stolen? Har leita etter ein sånn. Nydelig gang! :-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Heidi:)
Svarer deg her sidan eg ikkje fann noko blogg på deg? Stolen fann eg på eit loppemarked. Dessverre må eg seie, for det var vel ikkje til mykje hjelp for deg..
Ha ein super kveld!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails