mandag 1. april 2013

Eg øver meg på..

..å få grøne fingrar!
For dette har vore stor mangelvare på før ;) 
Men denne vinteren har eg faktisk fått til å overvintre 3 av pelargoniane mine. 
Stolt! :) Og for å dra det endå litt lenger, så tester eg om 
eg får til å ta avleggerar.

Eg har satt avleggerane i babymat- glas. 
Og det vart så dekorativt, at eg tok ein heil haug med bilder. 
Her er nokon av dei;
Slik tar ein avlegger av ein Pelargonium;

- Knip av ei lita grein med bladverk 
heilt innerst ved stammen på morplanten.

- Set avleggeren i eit glas vatn ei vekes tid, 
når du ser at der er komt rot-tråder kan ein plante i ei lita 
potte med jord.

- Etterkvart som planten veks må du skifte til
 større potte med ny jord.

Så får vi sjå korleis dette går ;)

Ha ein fin siste-kveld-i-påska!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Audhild sa...

Så spennende :)
Pelargonia er jo såå fine og!!
Håper du får massevis av de!:)

God ny uke!
KLEM

Anonym sa...

Hei hei... Skal se det blomstrer i fleng hos deg til sommeren, du er jo så flink til det meste, så grønne fingre skal du se du har ;O)
Jeg lurte på hvor man får kjøpt slik en kanin lampe du har på jente rommet, den er bare helt nydelig ;O)
Klems fra
Britt-Iren ;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Britt-Iren:)
Eg kjøpte den her: http://www.lilleollebolle.no/kaninlampe-hvit-fra-heico-p-1406.html?manufacturers_id=32

Kjempefin!!!:)

elviras drops sa...

Eg har også klart å overvintra nokre pellargonier i vinterhagen og dei står i full blomst:-) Avleggar har eg ikkje prøvt å ta enno men no vart eg inspirert til å prøve:-)

Unknown sa...

Du klarer nok dette også:)
så søte de var oppi de glassene.
Jeg har også tatt stiklinger.
Ha en fin uke.
klem lille meg

Anonym sa...

Hei , pellargonia er veldig fine , veit du at du kan sette dei rett i våt mold og holde den godt våt i begynnelsen, eg slutta for fleire år siden og sette dei i vatn først og syns dei veks fortare og blir finare av og komme rett i våt mold ,ellers likar pellargoniane og tørke litt ut mellom vanning :) lykke til :) eg samler på pellargoniar er blitt min lidenskap !

Siljes kreative rom sa...

Er deilig når våren kjem og ein får lyst å dille med jord og planter igjen:) Dei grøne avleggarane tok seg jo kjempefint ut i dei små glasa:) Dekorativt og fint!!
Lykke til med dei grøne fingrane:)

Silje

Bestefar's tresko sa...

Så fint det var med bare desse avleggarane. Tenk så fint det blir når dei blomstrer! Kjente eg fekk inspirasjon til å få litt jord under neglene igjen! Er så kjekt å pusle med no når våren kjem, sjølv om eg ikkje akkurat er den med dei grønneste fingrene. Men øvelse gjer mester! Lykke til, du får det nok bra til;-) kor har du forresten oppbevart plantene i vinter?

Ønsker deg ei fin veke!:-)
Klem frå meg!

Anonym sa...

Hei! Koselig blogg du har, er ofte innom her! Samler på pelargonia, min favoritt!! Setter dem rett i våt jord, og vanner dem mye i begynnelsen. Syns det er mye lettere å få de fine da! Nå står det 11 forskjellige sorter i vinduskarmene her i huset:-) Lykke til med de grønne fingrene!

Klem fra Annelise.

n i n a s hjem sa...

Ja takk, grønne fingre ønskes her og :)
Avleggere minner meg om mamma og mormor, skulle ønske jeg kunne triksene også :)

Roser og Patina sa...

Kjempefine bilder av stiklingene dine:-) de får raskt røtter i vann og du får mange pelargonier helt gratis:-)
jeg tror du har skjulte grønne fingre;-) du er flink med så mye.
klem

Related Posts with Thumbnails