fredag 5. april 2013

Vårforberedelser

Nib utfordrer oss til å vise vårforberedelser denne gongen. 
For meg er det beste med våren at naturen våkner til liv. Det blir grønt, det spirer og blomstrer. I år har eg lyst å prøve meg på å få det til å spire og gro sjølv også. 
Før påske sådde eg og Ariel karse, noko som var moro for både lita og stor. 
Også prøvde eg meg på å ta stiklinger av ein pelargonium. 
Desse har eg no planta i potter, og krysser fingrane for at 
dei overlever ;) Eg har laga meg ein plantekrok 
av eit gammalt bord og ein krakk. 
Etter at bildene vart tatt sådde 
vi ranunkler og andre 
vårblomster.

Her kjem mitt bidrag til utfordringa Vårforberedelser;
For å sjå herleg vårinspirasjon eller bidra i utfordringa sjølv, 
kan du trykke her!

Ha ei nydeleg helg!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Hulda sa...

Utrolig vakkert! Så herlig med jord, stemorsblomster og flotte, gamle møbler! Stilig med den kassen du hadde satt slik at det ble ei lita hylle. Lekkert! Fantastisk fine bilder!

My Dream sa...

Hærlige bilder.....
Du er kjempe flink... :)

Klems Diana.

NydeligFlott - Julie sa...

Ja, her forberedes det til våren ser jeg!
Fine Bilder!
Og lekre farger på krakkene dine!
Ønsker deg en NydeligFlott helg,
og lykke til i Nib´s utfordring!
Klem fra julie :-)

Underberget sa...

HERLIG! Helt etter mitt hjerte :-) Ønsker deg en strålende fin helg og kos deg i vårsola!

Hegeslilleboble sa...

Fantastiske og vårlige bilder, nydelig! God helg!

V. sa...

Krásný blog:-)).Věra

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, nydelige bilder av vårforberedelsene dine! For et herlig plantebord du har der. Sååå sjarmerende! Et flott bidrag i utfordringen. Lykke, lykke til!

Ha en super lørdag!

Taubanevegen sa...

Kjempefint bidrag! Herlige bilder!

God helg! :)

Maries smak sa...

Helt nydelig bidrag!
For noen deilige farger, den krakken falt jeg helt for :)

Ha en fin søndag!
Hilsen Marie :)

Maries smak sa...

Helt nydelig bidrag!
For noen deilige farger, den krakken falt jeg helt for :)

Ha en fin søndag!
Hilsen Marie :)

linn sa...

kjempefint bidrag!
og for eit nydeleg plantebord :)

detgoderom sa...

Nydelige bilder, likar at du viser prosessen med å plante, og ikkje berre det ferdig resultatet. Lykke til :-)

Liv sa...

Det var en herlig rosafarge på krakken din. Har du fargekoden?

Related Posts with Thumbnails