onsdag 10. april 2013

Sweet as Candy

Eg har fått fart på bestemor-rute heklinga mi. 
No trur eg endeleg at eg hekler det på rett måte også ;)
Rutene skal bli eit sukkersøtt sengeteppe til Hermine si sprinkelseng.
Eg har til no hekla 7 ruter. 
Berre 5 igjen før det blir festing av tråder og 
å montere det saman.
Potetkassa eg pimpa for litt sidan har fått eit bruksområde. 
Garnet mitt er veldig greit å ha opp i der :)
Ikkje gløym å ta lodd i Give Awayen min under her ;) 
Berre ein liten kommentar og du kan vinne eit herleg sett med 
skjerf og hansker i lammeull 
sponsa av Lue.no :)

Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

fru trollhagen sa...

Herlige farger på rutene! Teppet vil friske godt opp i rommet det er i. Farger til å bli glad av :)

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig teppe og en flott fargekombinasjon:) Blir sikkert kjempe fint på Hermine sitt rom.
Ønsker den en fin kveld
Klem fra Jorunn

Inspirasjon fra Elin sa...

Så flotte farger :) Blir nok super fin når det blir ferdig montert.

detgoderom sa...

Nydelige fargar til ei lita prinsesse :-) du er kjempeflink som klarer å lage eit sånt teppe sjølv!

Audhild sa...

EYE CANDY!!!
Så sukkersøtt vettu :)
Blir nok kjempefint til lillefrøkena si seng!

Tror nesten jeg skal hente ned heklinga mi fra loftet igjen jeg og :)
Takk!!

KLEM

Jorunns hobbyblogg sa...

Herlige sommerfarger!!

det kommer til å bli kjempefint

Jorunn

Edny sine puslerier sa...

Det var sukkersøtt, ja:) Så lekkert det blir:)

Anonym sa...

Så supersøtt teppe:))

Ruths datter sa...

Kjempesøte farger på teppet ditt. Dette må bare bli lekkert. Flott garnkasse også.
Klem

Mary Ann sa...

Ser rigtig godt ud! Vi kalder dem Granny Squares på engelsk!! God arbejdslyst!! :o)

elviras drops sa...

Kjempesøtt blir det, nydelege fargar! Eg har fått heilt hekledilla i det siste, synes det er så kjekt:-)

Unknown sa...

Kjempe fint! Herlege fargar!:-)

Hos Jorunn sa...

Dette kommer til å bli nydelig, elsker fargene du bruker!

Ha en fin dag, klem fra Jorunn

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!

Nydelige farger i lappeteppet!!!
Kjem til å bli så fint :o)

Fin oppbevaring til nøsta dine også!

Eg er super klar for jentehelg denne helga, håper stemma som begynner å bli bedre, holder ut skravlinga mi... hi, hi...
Ønsker deg ei super fin helg!

Stor klem

Related Posts with Thumbnails