mandag 15. april 2013

FINALIST!

Eg vart så hoppande glad igår når eg såg at 
bildet mitt var komt til finalen i NIB si utfordring; Vårforberedelser.
Dette skreiv Juryen frå Home & Cottage om bildet mitt;
Bra komposisjon i bildet. Nydelig vårfarge på krakken som passer godt til det rustikke. 
Liker at det hele ser litt tilfeldig ut selv om det er stylet.
Det var faktisk meininga at det skulle sjå litt tilfeldig ut. 
Eg dreiv å planta stiklingane samtidig som eg styla og tok bilder. 
Skikkeleg moro var det, og veldig kjekt at det fallt i smak. 
Tusen takk!
Det er mange flotte bilder i finalen. 
Viss du vil stemme på meg, blir eg veldig glad! :)
 Du kan stemme 1 gong kvar dag fram til onsdag kl.21.00. 
Finalistane og avstemminga finn du om

Ha ein super mandag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

stallnilsen sa...

Gratulere så masse, det var skikkelig morro for dæ.
Ha ei fin uke,

hilsen Lisbeth ;)

Patricia Merella sa...

Ola querida,eu ja votei e para mim o seu é o meu preferido,lindo dia,beijinhos

Marit sa...

Gratulerer! Visste ikke at å potte om planter kunne se så koselig og vakkert ut!

Underberget sa...

Så gøy! Et kjempefint bilde og for meg er våren å få jord under neglene. Dette bildet får fram gleden over å pusle med jord og planter!

Unknown sa...

Kjempe flott bilde :) Lykke til i konkurransen!

Ønsker deg en herlig uke :) klem

Roser og Patina sa...

Gratulerer Bjørg! Nydelig bidrag:) Har selfølgelig stemt på deg og håper at du vinnner!
Klem

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer - så gøy:)

Stemme fra meg.

Klem

Jijji sa...

Gratulerer! Vel fortjent! Bilde som absolutt gir en herlig vårfølelse.
Lykke til!

Klem fra Jijji

Jatte sa...

Grattis!! Så gøy :D

Ha en toppers Tirsdag,
Klemmis fra Jatte♥

Fru Andersen sa...

Hurra og gratulerer, tenkte med en gang jeg så bildet ditt at dett kunne være en finalist! Flott stylet :-)

Fru Andersen sa...

Hurra og gratulerer, tenkte med en gang jeg så bildet ditt at dett kunne være en finalist! Flott stylet :-)

Åshild sa...

Gratulerer! For et fint, stemningsfullt og inspirerende bilde! Jeg har stemt på deg! Apropos inspirerende - hvor har du kjøpt såpottene dine? Fikk så lyst til å prøve meg - første vår med egen hage! God vår!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Åshild:)
Og tusen takk:))
Såpottene fann eg på Europris. Første gongen eg prøver meg på planting på ordentleg og, veldig moro!:)
Fin vår til deg! :)

Åshild sa...

Takk for svar! Gleder meg! (Stemte i dag også, jeg!)

Related Posts with Thumbnails