lørdag 6. april 2013

"Nytt" i stova

For litt sidan kjøpte eg to gamle skulestoler på ein Bruktbutikk. 
Dei vart ståande i boda, men no har eg tatt den eine inn i stova. Eg funderte 
på å gjere noko med den. Men har bestemt meg for at den er kul 
akkurat slik den er. Mannen er ueinig, 
men det går seg nok til ;)
 Ei stråveske fungerer som potteskjuler. 
Denne er også eit bruktfunn, gjort for lenge sidan.
 Datakroken vår har eg visst aldri vist her på bloggen. 
Den står inntil senga vi har ståande i spisestova. Så dette er blitt ein populær 
filmkrok også ;) Det svarte bordet vårt, ein stol måla i fargen korall. 
Hyller frå Biltema som er måla grøne. Og hermetikkbokser 
med fin-fin tapet. Enkelt og greit :)
Ha ein flott laurdag!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Audhild sa...

Stilig, tøft og helt Bjørg-style :)
Akkurat slik vi liker å se!
Stilige og artige detaljer!

God lørdagskveld videre
KLEM

Lindas Lille Leilighet sa...

Stolen var kjempekuL!:D Han liker den nok etterhvert;) Potteskjuleren var også kjempesøt! Og hermetikkboksene var en god ide! Den legger jeg meg på minnet:D

Ha en god helg!

Kaylovesvintage sa...

what a beautiful and cozy home

Mor Inger`s hus sa...

Lyst og vårlig.

:) Inger

Marit sa...

Er enig med første kommentar her, stolen gled rett inn i Bjørg-stylen :) Utrolig kule farger du har, og jeg likte godt at du har tatt skoddene inn. Herlig fargekombinasjoner, det må jeg si.

neri kunst sa...

Å for en koselig stue du har :O)!! Liker veldig godt tallerkenene på veggen din. Har litt tallerken dilla så her henger det noen små skåler ved siden av et kunstverk i trappa:). Og så var det originalt og fint med de Italiensk pregede solskjermene ved vinduene dine:O). Husker ikke hva slike heter men det minner meg veldig om Italia. Veldig koselig å ta de inn i stuen!

Ha en fin søndag :O) KLem fra Neri :O)

Anonym sa...

I сonstаntlу spent my half an hour tο reaԁ this wеbsіte's articles every day along with a cup of coffee.

Also visit my web-site - Chemietoilette

Dynamisk Salong sa...

Hei, Bjørg. Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Som den ferskingen jeg jo fremdeles er her inne i bloggeland blir jeg like glad hver gang noen legger igjen et lite spor! Kjempehyggleig! Rart hvordan nye bekjentskap kan stiftes med personer man aldri har møtt (eller for den saks skyld heller kanskje aldri kommer til å møte), som følge av samme lidenskap; INTERIØR! Liker veldig godt hvordan du har festet tallerkener rett på veggen. Drømmer om å gjøre noe lignende den dagen vi pusser opp kjøkkenet vårt (om sånn ca 100 år frem i tid, knis!). Fortsatt god søndag til deg, - på tampen. Hilsen fra Beate i Grenland.

Anonym sa...

Hei :-) ser du har så utrolig fine "hylleknekter" på det siste bildet,hvor er de kjøpt?
Anne

Lonni´s Verden sa...

Så fint et hjem du har.
Her ser det hyggeligt ud.
Har lagt mig til som fast læser samt lagt bloggen på min blogliste.
God dag til dig.
Klem Lonni.

By Evy Photography sa...

Så koselig hjem du har. Alltid kjekt å få inspirasjon fra andre blogger når det kommer til interiør.

Mvh
Evy
http://byevy-photography.blogspot.no/

Bergheim sa...

Herlig stol! Da vi kjøpte Bergheim fant vi ikke mindre enn 20 slike stoler i fjøset. De har røde føtter og jeg har litt lyst å male noen av den i lyse pastellfarger som kontrast. Men det er litt jobb det da, så vi får se. Kanskje jeg bare maler 3-4 stykker. Men kule er de, og gode å sitte på også :)

OlgaA sa...

Härlig känslan födds när jag tittar på dina bilder! Stolen är fin! Och skänken i ljusblå tyckte jag om!
Ha en fin vecka! kram/Olg@

signe schineller sa...

Superfin stuestemning! Deilig farger. Vår! Personlig! Signe

signe schineller sa...

Superfin stuestemning! Deilig farger. Vår! Personlig! Signe

Smykkas sa...

Flott sammensetning. Virkelig harmoni over det hele.

Klem

Related Posts with Thumbnails