lørdag 13. april 2013

Fin laurdag!

Vermeldingane seier at dette er siste solskinnsdagen for ei stund. 
Så då gjeld det å vere ute og nyte! Ingenting smakar bedre enn kaffi frå ein ny kopp ;) Kva er det med meg og koppar? Eg har mange, og har så visst ikkje bruk for fleire. 
Men når eg kom over denne frå den nye kolleksjonen til Green Gate. 
Så kunne eg rett og slett ikkje la vere. 
Mint og blomster. JA, eg vil ha ;)
Hanskane og skjerfet eg har på meg er frå Lue.no
Det er i deilig lammeull og av italiensk design. Det er fortsatt litt kaldt ute, 
så det varmer fint i vårsola ;) Du kan vinne same settet i valgfri farge 
ved å delta med ein liten kommentar her! 
Her er fortsatt store vinnersjanser. 
Vi lodder ut heile 3 sett ;)

Ha ein fin dag sola!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

O meu pensamento viaja sa...

Lovely.
Your blog is so cute!
Have a nice weekend, dear!
Nina

Unknown sa...

Så herlig kopp!!
Fin fasong:)
Vi har ikke sett solen på noen dager vi nå, savner den, hihi:))

Ha en fin fin kveld ♥

Patricia Merella sa...

Rien de mieux qu'une journée ensoleillée,très belle image, week-end magnifique, j'adore votre blog,grous bisous,Patricia

Hanne Margrete sa...

Skjønner godt at du måtte ha den koppen! Fineste fargene! Og så er det alltid kjekt å drikke av ny kopp;-) jeg har og vært ute i dag og blitt rød i fjeset, men det blir vel regn i bøtter og spann snart..
Så fine bilder av deg!

Klem fra Hanne:-)

Hverdagsliv det gode liv sa...

Ah så flott en kopp, jeg har også sansen for disse, herlige farver! Helt nydelig det settet du har på deg :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

angie sa...

ich liebe die green gate tasse!!! angie

Toril sa...

Så fin du er :)
Koselige bilder.
Ønsker deg en god uke!
Klem :)

Dynamisk Salong sa...

Hei Bjørg! Så koselig kopp, og enda koseligere bilde av deg! Er så hyggelig av og til å se noen fjes bak alle interiørbildene her inne i bloggeland. - God onsdagskveld til deg! Klem fra Beate

Related Posts with Thumbnails