søndag 28. april 2013

AVSLUTTA!Vil du vinne ein kopp frå Green Gate?

AVSLUTTA
Henriette som eig Allmuen Kafe og Interiør
 vil gje vekk 2 Green Gate koppar til 2 heldige vinnerar!
Eg har ein slik sjølv, og eg digger den!

Allmuen Kafè og Interiør opna i 2011. 
Dei held til i Dalstunet i Dale i Sunnfjord. Heimelaga mat og ei koseleg atmosfære er noko dei synast er viktig. Allmuen er kanskje mest kjende for dei heimelaga skillingsbollane, den gode pestoen og ikkje minst baristamaskina som lagar herlege kaffidrikker.
I tillegg til mat og drikke finns der ei lita interiøravdeling med varer frå
 blant anna Green Gate, La finesse, PB Home, Bloomingville, 
Design By Us, Sagen Vintage Design, Tante Pose, 
Gloveables, Irèn Kleiven og mykje 
anna spennande. 

Berre sjå her kor mykje flott interiøravdelinga har, 
og ikkje minst den fristande maten! :)

Her finner du Allmuen Kafe og Interiør på nett;
Blogg

Dei har dessverre ikkje nettbutikk, 
men ser du noko du liker så sender dei til deg :)

Alt du treng å gjere for å vere med i trekninga,
 er å legge igjen nokre ord under dette innlegget. Alle kan vere med. 
Har du ikkje blogg sjølv kan du kommentere som anonym, 
men husk å legge igjen epostadresse. Om du har lyst å linke 
konkurransen på FB eller blogg blir eg veldig glad
Då kan du bruke det øverste bildet :)

1 lodd = 1 kommentar

Trekning 11.mai :)

Lykke til!

Klem frå Bjørg :-)

AVSLUTTA

125 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer med reportasje i avisen. :) Artig! Flotte kopper som skal gis bort. :) Jeg prøver lykken.

Reidunn sa...

Først og fremst må jeg si at jeg bare elsker bloggen din!!
Du har gitt meg kjempemye inspirasjon:)
Det er ikke så ofte jeg er med på konkurranser men denne koppen var bare nydelig!!
Ønsker deg en kjempefin søndag!
Klem fra Reidunn

Anonym sa...

Fin reportasje i firda,eg vil gjerne vere med i trekninga om ein kopp.

helsing ingvild.johansen@enivest.net

Lina sa...

Så kjekt med oppmerksomhet! :D du er flink. Klart eg vil vera med. GG ♥

Posttausa sa...

Du har ein kjempefin blogg!
Og eg vil gjerne vere med i trekninga av ein slik fin kopp:)

Henriette sa...

Akkurat et slikt sted som jeg elsker! Der kunne jeg nok fort funnet meg til rette :)

henriette.aamot.sorensen@gmail.com

Audhild sa...

Må såklart være med å prøve lykken :)
Lenge siden forrige nyhet i GGsamlinga mi nå :)
Koppen var helt etter min smak :)

God ny uke!
KLEM

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen. Jeg elsker Greengate har mange lattekopper, men av og til savner jeg en fin kopp med hank, og denne er jo bare helt nydelig:)
Ønsker deg en fin ny uke
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Eg vil gjerne være med,du har ein flott blogg:)greengate har så masse fint:)

Ein fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Inger Johanne sa...

Jaaa, jeg vil ha kopp! Elsker fargene på koppen.
Og bloggen din er fortsatt en av mine virkelige yndlingsblogger!
Ha ei fin uke!

Hanne Margrete sa...

Ja disse fine koppene må jeg virkelig prøve lykken på:-)
Og den butikken/ kafeen hørtes helt perfekt ut!!
Ha en fin ny uke!

Valgjerd sa...

Så kjekk konkurranse! Eg vil gjerne vinne :-)

Anonym sa...

Kjempebra repotasje i Firda. Er innom bloggen din ofte. Allmuen i Dale er min favorittkafe, bor selv i Dale. Takk for all inspirasjon jeg får av deg.

solveigsofie@hotmail.com

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Hørtes og ser ut som en veldig fint sted. Synd det er et stykke unna...

Vil gjerne være med i trekningen om den fine koppen.
Er kjempeglad i GG. Alltid noe fint :)

i mitt lille rekkehus sa...

Fine kopper! Jeg prøver lykken!!

Bente sa...

Kjempefine kopper, og flott blogg:) jeg er med :)
Bente

Min stil sa...

Oj, en slik mulighet kan jeg jo ikke la gå fra meg. Jeg må jo prøve lykken. Det var en helt utrolig nydelig kopp som bare oser av sommer!
Krysser fingrer og tær og håper lykken står meg bi :)
Klæm Susanne

Anonym sa...

Nydelige kopper. Eit lodd til meg!! :)
sisselstraume@hotmail.com

Anonym sa...

så fin,ønsker meg en slik en. :)

Anonym sa...

Prøver lykken. Koselige kopper...minner om sommer :)
Var innom å kikket på bloggen...koselige

reidun.g.haaland@lyse.net

Bestefar's tresko sa...

Prøver lykken her og eg, kan eg vera så heldig å vinne to ganger? Det er lov å håpe;-) elsker GreenGate!!:-D

Ein fin kveld til deg!

Unknown sa...

Så flott den var!!
Nydelige farger:)
Jeg blir gjerne med ♥

Anonym sa...

Hei!

Eg vil vera med, Green Gate har så mykje fint:)

Helsing

valbjorg@hotmail.com

Vimså sa...

Hei, så søte kopper - vil passe fint inn når jeg setter meg på verandan senere i sommer.
Har linket til bloggen min :-)

Klem Mari Johanne

Anita sa...

Oppdaget bloggen din i dag. Helt etter min smak. Flott blogg!
Prøver Lykken jeg også:)

Mary Ann sa...

Ville være så glad for at vinde sådan en smukke kop!
Bliver meget inspireret af din dejlig blog!
Tak fordi du deler med os ale!
Knus fra DK!
Mary Ann

HildeR sa...

Tenk å sitte i solveggen en tidlig morgen med en god bok og kaffe i koppen.. Herlig! Her mangler både plussgrader og kopp, men jeg ser våren er på vei, krysser fingrene for at koppen er det også!

Nyt våren!

HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Mine diller♥ sa...

Flott reportasje i Firda!
Eg blir gjerne med i trekninga av desse flotte GG koppane.
Fine Allmuen.. Her må eg alltid innom når eg er i heimbygda.

Unni sa...

Så herlig kopp. Vil gjerne være med i denne trekningen :-)

Anne sa...

Flott kopp..vil gjerne bli med og krysser fingrene.
Så må jeg bare si at du har en SUPER blogg !
klem Anne

Har linket !

Anonym sa...

Vinnerlykken er skjelden på min side men kanskje denne gang. Det er jo lov å håpe.... tovelaave@hotmail.com

Pammy Sue sa...

I hope I am understanding correctly that you are giving away the tea cup? I would love to have a chance to win it. Thank you!

Heidi sa...

Gjerne ein kopp frå Greengate, ja!! ;-)

Hverdagsrot og helgekos sa...

Jeg vil gjerne delta i giveaway-en din. :-) Første gang jeg stikker innom din blogg - stikker helt klart innom igjen!

Ruths datter sa...

Jeg så denne nydelige kopppen hos deg for en stund siden. Jeg synes du kledde den så godt. Denne har jeg virkelig lyst på Håper lykken står meg bi.
Klem

Fairy Nuf sa...

Kjempefine kopper. Jeg vil gjerne være med. Ha ei fin uke. Klem fra Ingrid :)

Unknown sa...

JAA! Vil veldig gjerne være med i trekningen! Har to sånne kopper, og mangler derfor fire ;) hehe....

Vil ha 6 stk som kan henge på hylla mi. Elsker den fine grønn farger. Har faktisk planer om å male hagemøblene mine i den samme fargen.. men mannen er ikke helt enig..ENNÅ ;)

Uansett. Tar med meg 1 lodd, og krysser fingre og tær.

God mandag

Hilsen Cecilie (www.smaksans.com)

Anonym sa...

Hei!
Du har et nydelig hus og en kjempeinspirerende blogg:)
Jeg blir gjerne med i trekninga.
kristine_2805@hotmail.com

Klem fra Kristine:)

Anonym sa...

God vår!
Legger inn bud på leilighet i dag, tenk om jeg har skikkelig flaks i dag og vinner budrunden OG de fine koppene! Hehe..
Ha en fin dag!

-Ida Johanne-
ida_jc@hotmail.com

Merete K. sa...

ღ♥ღ Koselig blogg ღ♥ღ Blir gjerne med i trekningen om de søte kopene.
Ha en herlig uke! ღ♥ღ

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Lene i Annekset sa...

Så fine kopper, jeg blir veldig gjerne med! Flott reportasje! Hilsen Lene

sandia_41@hotmail.com

Myrte ♥ sa...

For en vakker blogg du har, nydelige bilder!

Koselig gi-bort! Jeg vil gjerne være med, herlige kopper :)

Ha en strålende dag :)

Pia sa...

Jeg tror jeg er lettere besatt av store kopper, og denne bare ropte på meg. Ha en fantastisk uke. Jeg krysser fingrene. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

cissemosse sa...

Bare vakre de koppene!! -Og de passer perfekt til den fine Greengate voksduken jeg fikk av min mann og mine barn til bursdagen min!! Ønske, ønske....

Kristina, nord i bygdo sa...

Dette vil eg sjølvsagt vere med på! Nydeleg kopp som eg gjerne ville hatt. Liker så godt dette nye mønsteret frå GG.

Takk for ein nydeleg fin blogg. Du er til stor inspirasjon :) Klem

Pia Merete Eriksen sa...

En hilsen her fra det danske land.
Jeg vil gerne deltage i din fine giveaway.
tagelaursenpiaeriksen@gmail.dk

Anonym sa...

Kjempekoselig blogg du har ! :)
Jeg vil gjerne være med på konkurransen, liker koppen veldig godt :)

marri95@online.no

Marit Johanne sa...

Jeg kom over bloggen din via en annen blogg og så denne flotte koppen :) Da må jeg jo prøve lykken. Har titta litt på bloggen din også, så koselig du har det!

Marit sa...

Klart jeg vil være med i trekningen om de nydelige koppene :)
Veldig koselig blogg du har :)
Hilsen Marit

mrtgustavsen@gmail.com

Karen sa...

Jepp - jeg er med! :)
Og flott innslag i avisen under her forresten... Koste meg med bildeserien :)

*klemmer*

Unknown sa...

Kjempefin blogg du har, så fiine kopper, jeg er med, prøver lykken :)
grokaas@gmail.com

Anonym sa...

Kjempeflott blogg og giveaway. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

Anonym sa...

Så søte kopper, jeg blir gjerne med i trekningen :) 1 lodd

i_Sen3@yahoo.no

Anne Berit sa...

I vell vare ma i konkurransen! Fiiinfin kopp :-)

Anonym sa...

Jeg er med :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Anne Berit sa...

I vell vare ma i konkurransen! Fiiinfin kopp :-)
anneberiteik@gmail.com

Anonym sa...

i love green gate,shame it isnt very well known in the UK! got2be@post.sk

Lyse drømmer sa...

Tvi tvi for meg :) Det hadde vært koselig med morgenthe i en slik vakker kopp!

Unn Eirin <3

Anonym sa...

Jättefin, tävlar gärna! :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Ida Lind sa...

Denne var kjempefin!
Jeg vil gjerne delta :)

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Smykkas sa...

Koppen er aldeles nydelig, så den har jeg virkelig lyst på.

Klem

Anonym sa...

Nydelig kopp!!! Vil selvfølgelig være med :-)
Mail: gina-tuft@hotmail.com
Ha en strålende dag med alle de hemmelige prosjektene dine, følger spent med :-)

Gina

Anonym sa...


Hei Bjørg!
Jeg leser bloggen din hver eneste dag, du er kjempeflink!!
Å en green gate utlodning vil jeg selvfølgelig være med på :)

sandvikragni@gmail.com

Jijji sa...

Ser ut som det perfekte stoppested når man er på de trakter. De koppene er knallfine! Jeg blir ikke lei meg om én kommer min vei ;)

Klem fra Jijji

Geroannie sa...

Jeg vil være med i trekningen :)
sorgenfri2#hotmail.com

Tina T sa...

Disse koppene er så nydelige :) jeg vil gjerne være med i trekningen
tina.triger@live.com

Logika sa...

Ah, de koppene fra Green Gate var bare såååå nydelige. Vil absolutt være med i konkurransen, og trekker et lykkelodd.

Kine sa...

Kjempefin reportasje i Firda, og søte kopper. Vil gjerne vere med å prøve lykka :-)

Vibeke sa...

Ååå, fiiin kopp! Og veldig mye fint på Allmuen! Vil veldig gjerne være med på trekning og henger meg herved på:)

Berit sa...

Heisann!
Åååå, for en fin kopp. Ønsker meg sånne. Krysser fingrene og prøver lykken med et lodd.
Hilsen Berit

Anonym sa...

Kjempe fine kopper! Og en super koselig blogg du har.
Vil gjerne være med!

Hilsen Marita

Marita.storholt@gmail.com

Anonym sa...

Jeg simpelthen elsker green gate så dette vil jeg være med på. Sender adresse hvis jeg er så heldig å vinne.
SølviV

Anonym sa...

Nydelig kopp og flotte blogg!
Hilsen jumjums@hotmail.no

Unknown sa...

Kjempesøte er de, og jeg blir gjerne med i trekningen. :)

ma6ica@gmail.com

Anonym sa...

jeg er med :D
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Hi there, this weekend is fastidious in support of
me, since this time i am reading this great informative paragraph here at
my home.

Feel free to surf to my weblog - Kris Letang Authentic Jersey

Anonym sa...

Jeg prøver lykken! Elsker de koppene :)

Hilsen Iselinn
linn_thor@hotmail.com

Elin sa...

Flott blogg.
Et lodd prøver jeg på.
elin_harbo@hotmail.no

Gina sa...

For ein herleg plass, ynskjer meg ein slik her og:-) Mykje snadder, både etande og til pynt:-)
Gina

Fjordheim sa...

Ja dette vil jeg jo være med på.
Skulle gjerne vært innom den butikken.
Så visst jeg en gang er på de kanter
av landet må en få til en stopp der.
Ønsker deg en herlig dag :)

Merethe sa...

Selv om jeg bor helt sør i landet, er vi av og til innom Innvik.
Har familie på Sandane og når vi er der tar vi gjerne en kjøretur rundt.
I fjor sommer spiste vi middag på Innvik fjordhotell.
Innvik er en nydelig plass og du har en fantastisk inspiserende blogg!
Jeg blir gjerne med på trekningen din.
Lykke til videre!

Hilsen Merethe
(merethe62@hotmail.com)

Ole-Martin sa...

Jeg vil gjerne delta- vet at min samboer ønsker seg dette merket!
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Signe Helene sa...

Nydelig kopp :)
Jeg deltar gjerne:)
(signe4@hotmail.com)

Edny sine puslerier sa...

Flott oppslag! Nydelege koppar! Eg prøver lykken:)

marion :) sa...

trekk eit lykkelodd ,nydeleg :)
rossland84@yahoo.no

marion :) sa...

trekk eit lykkelodd ,nydeleg :)
rossland84@yahoo.no

mmicha2 sa...

jeg er gjerne med! =)

marielle.michaelsen@gmail.com

Anonym sa...

Vil gjerne prøve lykka og vinne kopp :-). Herleg blogg, kjekt å sjå deg i fylkesmagasinet også.
post@smykkeverkstad.no

Eli Kristin Magnussen sa...

Jaaa! Herlig blogg, herlig giveaway! :)

Takk for masse inspirasjon. Kjekt å lese om deg & dine kreative sprell i Firda også ;)

God helg!
Eli Kristin

Mandelhjärta sa...

Hei!
Jeg vil mer enn gjerne vinne en sånn søt kopp. :)
Krysser fingre og tær!
Ha en fin kveld! :)

Unknown sa...

Klart jeg har lyst til å være med i trekningen. Skal jeg noen gang til Dale i Sunnfjord skal jeg a meg en tur dit, så riktig så koselig ut!

Beate sa...

Så fin kopp. :) Og plassen ser veldig koselig ut!
Ha ei god helg!

Caroline sa...

Hei:)
Så mye spennende du har hatt på gang i det siste,reportasjer med både nib jenter og annen avis,så gøy:)
Vitrineskapet ditt ble kjempefint i ny drakt;)
Ha en finfin helg!
Klem Caroline

Helene sa...

DE koppene er så utrolig fine!:)
Jeg vil gjerne være med på konkurransen:)

Unknown sa...

HEI.BLIR SELVFØLGELIG MED JEG.FLOTT KOPP.HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD.gurms@hotmail.no

Anonym sa...

For en perfekt tekopp! Slenger meg på :)

sighal@live.no

Monica's Verden sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen av den nydelige koppen :)
Elsker Green Gate produktene, de er bare så søte.

Ønsker deg en videre fin uke, å en fin fridag i morgen :)
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Nydelige kopper! Og mye annet koselig her.
Hisen Karin
klruskesara@gmail.com

Anonym sa...

Koser meg med den fine bloggen din og kunne gjerne tenkt meg ein av dei nydelege koppane :-)

rhea84@hotmail.com

Anonym sa...

Flott blogg, og flott kopp.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

Hei, jeg elsker koppene :) Så jeg er med!

Wendyydnewl@hotmail.no

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fin!

Eg er med i siste liten ;-)

♥ Helen sa...

Jeg vil gjerne bli med. Elsker Green Gate. Har linket til dette i sidefeltet på bloggen min :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

Klem fra Hilde

PS: Konkurranse hos meg også om du vil være med :)

Hverdagsliv det gode liv sa...

Du verden for en koselig butikk! Jeg elsker slike spennende steder :o) Jeg trekker meg et lykkelodd :o)

Høgt oppi lia sa...

Jeg vil også gjerne være med:) Elsker Green Gate:)))

Mira sa...

Nydelige kopper, de har eg lyst på.

Koser meg med bloggen din.

Ha ein fin vår.Klem,

Cassandra Berg sa...

Hei på deg:)
Så masse fint, og for en nydelig kopp da! Jeg vil veldig gjerne også være med:)
Ha en super kveld:)

Himmelberget sa...

Veldig fine koppar !
Eg er så glad i GreenGate så eg blir gjerne med på denne trekninga :)
Mvh
Janne

Mor Inger`s hus sa...

Klart jeg vil være med.
Følger jo med på bloggen din, og den er bare sååå fin.

:) Inger

Anonym sa...

Du har en flott blogg, og bildene er sukkertøy for øynene! Massevis med inspirasjon å hente! Vil gjerne være med i kampen om fin GG kopp:) Vårhilsen fra Lillian. (venaasen@hotmail.com)

Unknown sa...

jeg prøver gjerne lykken :) så ett lodd på meg :)

mammatherese.blogg.no

Anonym sa...

Hei. Så koselig blogg du har. Gøy å være innom å lese. Jeg prøver meg på din give away,ett lodd på meg. Klem Linda
linda.pedersen79@hotmail.com

Tove sa...

kjuuut. I`m in...
Tove

Anonym sa...

Jeg syns gaven din er så utruli flott,
og ville passa perfekt i mitt kule slott!
Jeg digger å pynte huset med bling,
og koppen ville blitt min dyrebare ting:)

Til bords jeg pynter med ting så flott,
og med koppen din blir bordet skikkelig HOT!
Jeg må nok lage den nydeligste te,
så alle våre gjester koppen får se:)

Mvh
Merete Svartis Ludviksen
merete1974@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, jeg er med :)
Elsker bloggen din ;)
Mvh Aina


Mail: aina_isabellb@hotmail.com

Anonym sa...

Ett lodd på meg;) ghermann@bbnett.no
Super blogg!!

Anonym sa...

Kjempefin blogg :) og søte kopper fra GreenGate! janneerikke@hotmail.com

Jorunn sa...

Blir gjerne med :)

Kristin sa...

Eg trekkjer med dette eit lodd!

Anonym sa...

Hei! Kjempefin blogg du har. Forsøker lykken jeg. Hilsen Wenche

Anonym sa...

Eg e sooo gla i bloggen din'!! Hærlig!! :)
prøvar lykken

marianne_aase1@hotmail.com

adina sa...

jeg har utrolig lyst å vinne den! er sånn koppesamler og har så mange forskjellige kopper i hus, men faktisk ingen fra green gate :) håper jeg blir trukket ut! da hadde jeg blitt glad :D
klem adina

sjany_rocks@hotmail.com
www.byadinajb.blogg.no

Anonym sa...

Blir gjerne med i trekningen på den fine koppen.
Hilsen Mary
harald.j@getmail.no

Anonym sa...

Kjempefin inspirerende blogg du har! Blir veldig glad om jeg vinner den fine koppen fra green gate :-)

E- post: malene-hfs@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails