tirsdag 9. april 2013

Vil du vinne? Avslutta!!!

Give Away er avslutta!
I dag har eg lyst å presentere ein forholdsvis ny nettbutikk; lue.no
Nettbutikken har base på det fagre Vestland og satser på god service og varer 
av høg kvalitet. Her finn du eit bredt utval av 
luer, vottar og skjerf.
Her kjem nokre av mine favorittar frå butikken. 
På kalde dagar/kveldar framover og til neste vinter kunne eg meir enn 
gjerne hatt på meg dette:



Og når våren og sommaren kjem for fullt, 
hadde desse vore perfekte;

Klikk deg gjerne inn her for å sjå det
 flotte utvalget i butikken.
Lue.no på Facebook finn
 du her!


I samarbeid med Lue.no gjer vi vekk 3 sett med 
italienske hansker og skjerf i lammeull i valgfri farge.
Settet er veldig mjukt, varmt og av god kvalitet.

For å delta gjer du slik;

1 lodd = 1 kommentar

Vil du sikre deg fleire lodd kan du;

1 lodd = klikk deg inn her 
og finn fargen du ville hatt på settet. 
Skriv det i kommentaren :)
1 lodd = Link til Give Away på 
FB eller blogg. Bruk bildet over.

Alle kan delta. 
Kommenterer du som anonym må du legge 
igjen epostadresse:)

Lykke til 
og fin mandagskveld til deg!

Klem frå Bjørg :-)

62 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg vill ha hatt det grå settet:)) 2 lodd til meg:D

Anonym sa...

To lodd til meg og eg likte godt det grå settet:)
Klem fra Lillian

Audhild sa...

2 lodd til meg :)
Likte godt det grå settet!

Vimså sa...

Hei - så flotte. Falt helt for det røde settet.
Tar med meg 3 lodd - og håper på litt ekstra lykke..:-)
Klem Mari Johanne

lenapenas-verden sa...

Blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd..likte det grå settet best :)

finfin kveld videre!

Anonym sa...

Hei,dette vil jeg gjerne være med på.
Jeg deltar med et lodd.

Flotte produkter. Hilsen Vigdis
(viva301@hotmail.com)

Anonym sa...

- skrev feil. Det skulle stå to lodd til meg, vil gjerne ha det grå settet. Hilsen Vigdis

Anonym sa...

Hei. Vil gjerne delta med to lodder, ønsker meg det grå settet :)

helene-vaga@hotmail.com

Fru Andersen sa...

Blir gjerne med, trekker to lod. Jeg ville gjerne hatt det sorte settet ;-)

Nydelige bilder fra stuen under her, digger skolestolen og synes den passet veldig godt inn. Mannen din ombestemmer seg nok, hihi ;-)

God mandagskveld!

Ruths datter sa...

Jeg tar 1 lodd,og ønsker meg det syrinfargede settet.
Klem

Merethe sa...

Nydelige sett!
Jeg ønsker meg det grå settet.
To lodd til meg, takk :-)

Hilsen Merethe
merethe62@hotmail.com

Anonym sa...

Skjerf er et must hver dag! Jeg tar et lodd og venter i spenning! Mvh Lisbethkri69@gmail.com

Hanne Margrete sa...

Å dette så herlig ut det! Jeg ønsker meg det svarte settet og tar to lodd:)

Frøken Loppe sa...

Hei!
Herleg nettside med masse flott!!

Hadde nok blitt grått på meg om eg skulle fått velge ;o)

2 lodd og håper på varme hender og hals... ;o)

klem

Gina sa...

Desse ser deilige ut!:-) Likte godt fargen syrin, men ville nok godt for grått, tar gjerne med meg to lodd på vegen:-)

Gina

Gina sa...

Desse ser deilige ut!:-) Likte godt fargen syrin, men ville nok godt for grått, tar gjerne med meg to lodd på vegen:-)

Gina

Unknown sa...

Heihei! :)

Nydelige bestemor-ruter du er i gang med!!
Jeg krysser fingrene for at mitt lykkelodd vinner det grå settet!
Ha en fin dag videre!

Anonym sa...

Tar gärna 2 lotter och vill vinna ett grått set :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

HildeR sa...


Jeg endte opp med svart, passer best til jakken min :)

Deler på face og kommentar - 3 lodd til meg.

HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Merete K. sa...

♡♥♡ Blir veldig gjerne med og trekker 2 stk lodd.Liker veldig godt det grå . ♡♥♡

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Tove `blogg verden sa...

Jeg er med :D trekker et lodd
klem Tove

Anonym sa...

Satsar på at eitt sett blir igjen i Utvik. Tar lodd

Mette

Unknown sa...

Så flott sett:))
Så det på deg i dagens innlegg ♥
Jeg trekker to lodd, og ville valgt meg det grå settet om jeg hadde vunnet:))

Grethe Oliv sa...

Siden du trekker på bursdagen min må jeg være med;) Fin blogg!! Mvh Grethe Oliv, ghermann@bbnett.no

Grethe Oliv sa...

PS:Jeg ville valgt det røde settet:)
Mvh Grethe Oliv

Anonym sa...

Hei:-)
Vil delta med to lodd, ville hatt syrin.

Flott blogg.
God helg.

Anne Karin
agrimstveit@hotmail.com

Mira sa...

Lett å få koppedilla Ja! Er vel bitt av den her også.

Flott sett, tror eg ville valgt grått viss eg var heldig.

(2 lodd)

Ønsker deg ein fin vår, Klem

Taubanevegen sa...

Så koselig og fin give away! Jeg tar 1 lodd, og om jog skulle være heldig å vinne, ønsker jeg meg det gråe settet. :-)

Anonym sa...

Hei.
Så flott give away. Desse hadde vert knall å vinne :-)
Tar to lodd eg:-) Liker best dei grå:-)
Alltid like kjekt å lese bloggen din :-)
Klem Kari Sissel
Kari_sissel_svidal_randal@hotmail.com

Anonym sa...

Inspirerande blogg du har! Blir gjerne med i konkurransen :)
-Malene
Malenehenden@hotmail.com

Anonym sa...

Gløymde å seie at eg likte best det grå settet :)
-Malene

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med i trekningen av et grått sett og tar 3 lykkelodd! Deler på facebook!

Ha en vakker uke!

Klem fra Hilde

Monica's Verden sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken :)
Å trekker 3 lodd, å håper ett av dem er ett skikkelig lykkelodd:)

Om jeg er heldig så har jeg lyst på settet i Svart :)
http://lue.no/produkt/sett-i-lammeull/italiensk-skjerf-og-vanter-i-lammeull-svart

Jeg har en Giveaway på min egen blogg, så ta gjerne turen innom :)
http://nysgjerrigheten.blogg.no/
Ønsker deg en videre fin uke :)
Stor hilsen fra
Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Håper på 2 lodd, synes settet i sort er veldig fint, og en anvendelig farge til det meste, smil!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Anonym sa...

Eg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd.
Er eg den heldige vinner ønsker eg meg det grå settet.

Mvh Anita
kvalheimsjenta@gmail.com

Anonym sa...

Satser ett lodd på det røde settet

tomabjer@online.no

Tom Kenneth Green sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tom Kenneth Green sa...

Jeg hadde veldig gjerne ville hatt det grå settet.


+ (>‿◠)✌ likt og delt (>‿◠)✌


tomkgreen@hotmail.com

Unknown sa...

Det grå settet er helt nydelig

1 lodd

Geroannie sa...

Grått :)
sorgenfri2#hotmail.com
3 lodd.

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg likte godt alle fargene jeg, men falt ned på dette i syrin.
http://lue.no/produkt/sett-i-lammeull/italiensk-skjerf-og-vanter-i-lammeull-syrin

Deler på FB.

Vennlig hilsen Guri Marie
gurimariekr@gmail.com

Anonym sa...

Svart :) Likt og delt på facebook :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Helene sa...

DEnne vil jeg gjerne være med på!:)
Ønsker meg settet i grått.
2 lodd på meg!:)

Unknown sa...

2 lodd og fargen sort...:)

Simon sa...

Det svarte settet, 2 lodd! :)
zuperman_93(ætt)hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Blir veldig gjerne med ! =)

og ønsker meg grått ! =) ღ
Delt videre på facebook ღ

Krysser fingrene & ønsker deg en fin dag videre ✿

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

madebyjulia sa...

vil gjerne være med og tar 3 lodd:) Ønsker meg det grå settet

mvh

kjerstin knutsen
wilak@online.no

Unknown sa...

1 Lodd til meg, tusen takk :)

Isabel Aanes
togepi90@hotmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg likte både det grå, svarte og røde settet. Så et av dem om jeg hadde vunnet :)

2 lodd

i_Sen3@yahoo.no

Ida Lind sa...

Jeg ville valgt grått om jeg vant :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Margrethe sa...

Jeg vil helst vinne grått! margrethekarijord(ætt)gmail.com

Anonym sa...

Ville hatt det i rødt :)
tina.sves@gmail.com

Tina T sa...

To lodd på meg.
Jeg ville valgt det grå om jeg vant :)
tina.triger@live.com

Bestefar's tresko sa...

Eg prøver lykken med 2 lodd. Likte best det grå settet!

Ei fin helg til deg:-)

Pia sa...

Jeg vil veldig gjerne ha det grå settet, utrolig fin farge! Tar med meg to lodd. Ha en flott helg. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

Anonym sa...

Prøver vinnerlykken hos deg. Det grå settet er min favoritt.

Hilsener fra SølviV

Hos Jorunn sa...

Prøver lykken i siste liten med 1 lodd. Hvis jeg skulle være så heldig så er grått en farge jeg liker godt:)

Ha en fin søndag, klem fra Jorunn

Anonym sa...

Alltid så inspirerende her hos deg! Og grstulerer med seieren hos NIB da! Er en stund siden eg har vært innom blogger, men glad eg stakk innom nå så rakk eg å delta her:) likte det svarte settet best. Klem Lisbeth

Edny sine puslerier sa...

Takk for at du minnet meg på dette!! Og gratulerer med pris:) Jeg prøver meg med tre lykkelodd, og har linket på bloggen. Er jeg heldig, ønsker jeg det grå settet, men alle var fine:)

Myrahuset sa...

Det grå settet likte jeg godt :)
Tar to lodd.

Anonym sa...

Hei.
Gratulerer med seieren.
Vil gjerne prøve lykken og tar et lodd.Vanskelig å velge farge, for alle er fine.Satse på det rød.

Hilsen Irene.
haevense@online.no

yennhi nguyen sa...

ett lodd på meg:D jeg likte det gråe settet

yn.ng@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails