onsdag 3. april 2013

Potetkasse blir ny!

Eg har redesigna ei potetkasse eg hadde. 
Med litt måling, tapet og hjul så er den super til oppbevaring :)
Eg har ikkje heilt bestemt meg for kva den skal romme. 
Kanskje strikke/hekle utstyret mitt, 
blada mine eller leiker...
..enn så lenge er det Hermine som bestemmer der ;)
...kassa har litt sprekker. 
Men eg synast det berre gjer den meir sjarmerande.
Den er likevel solid nok til å ha litt vekt opp i :)
Tapeten er frå Retrovilla.
Fargen heiter Hammershöi.
Hjula er frå Clas Ohlson.
Tusen takk for alle fine ord de legg igjen! 
Det inspirerer veldig å få tilbakemeldinger. 

Og eg blir så glad for at du kjem på besøk 
til Huset ved Fjorden!:)

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

stallnilsen sa...

Tenk at ei potetkasse kan bli så fin som den du har resturert, men det fineste av alt er den lille dukka som sitter oppi potetkassa ;O)

Lisbeth ;)

Unknown sa...

KJempefin!!
Nydelige farger ♥

Anonym sa...

Knallfine og nydelig farge!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så fin den ble, og for en herlig lita Hermine!
Ha en fin kveld!

Tjooho! sa...

Nydelig ble den :) Du har så fin blogg, som jeg selvfølgelig er følger av og leser hvert nytt innlegg du kommer med :)
Klem fra Ida

Dynamisk Salong sa...

Så rålekkert dette ble! Aldeles nydelige farger og i herlig samspill med tapeten fra Retrovilla. Heldige den som får ha denne på rommet! :-)

Inger Johanne sa...

Den ble virkelig fin, ei nydelig farge du har brukt. Kanskje jeg skal prøve denne fargen til et teak-møbel jeg har stående?

Roser og Patina sa...

Den ble nydelig Bjørg. Og nydelig Hermine også:-)

Ella sa...

Såååååå lekkert!

Kom akkuratt over bloggen din, og har lagt meg til som følger. Så mye fint du lager! Gleder meg til å lese mer!

rosiarts sa...

Honey, I love your blog.
All very beautiful, congratulations.
I'm following you here in Brazil.
  Kisses. Rose.

PillePalle sa...

Det ble fint!

Related Posts with Thumbnails