tirsdag 14. februar 2012

Den lille sorte ;)

Eg får (som sagt før) meir og meir sansen for svart som kontrast i interiøret. Noko eg digger er den heilt svart/kvite bruken som mange har hive seg på for tida. Men eg får det 
ikkje til å fungere her hos meg (irriterandes!) Så her blir det svarte klatter
 i det ellers så romantiske ;)
 Svart måling vart handla inn for ei stund tilbake, 
og i helga vart denne vesle kommoden 
trylla litt med.


Du har sikkert sett kommoden hos meg før. 
Den har lenge vore sukkersøt i lilla (opprinneleg ein brun sak) Men sidan eg har så mykje som er sukkersøtt har denne stått på loftet sidan før jul. Men no har den  fått nytt
 liv i ei meir maskulin drakt. Svart møter
 romantikk i Fjordhuset ;)


Rammene på veggen er også fiksa på. 
Dei spraya eg i sølv for eitpar år tilbake. Eg har lenge synast rammene var litt "glorete". Så dei har også hatt eit opphald på loftet. Er det noko eg ikkje liker er det slike ting
 som ikkje passer inn lenger, som ligg og tek oppbevaringsplass på loft og kjeller. 
Då er det bedre å gjere noko med den fargen du ikkje liker osv, istaden for å kjøpe
 fleire ting som kanskje ender opp på loftet etter ei stund dei også ;) 
Difor har eg  måla rammene kviteNo passar dei bedre inn, 
og oppbevaringsplass er frigjort ;)


Rammene har ikkje glas, 
difor har eg festa nokre familiebilder i svart/kvit med washi- tape
 og pynta litt med dymotekster.



All you need is Love! :)

Eg såg plutseleg at eg har gløymt bursdagen til bloggen (fy meg!) 
Den vart nemleg 2 år på søndag! Hurra! :)Tida flyg når ein har det moro! 
Eg skulle jo tradisjonen tru hatt ein Give Away for å feire. 
Så kanskje det dukker opp ein snart? ;)


Håper du har ein flott Valentines Day!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Yvonne sa...

Så flotte bilder! og så super søtt det bildet du har på veggen er! ha en fin valentinsdag! Klem fra Yvonne.

Bondekjerringa sa...

Jeg jubler vilt for at svart er på vei inn igjen iallefall! Da trenger jeg ikke lengre være redd for å vise fram min svarte skinnsofa ;)
Kommoden var lekker, og rammene likeså :)

Caroline sa...

Fantastiske bilder,blir sååå inspirert:)
Det sorte passer godt inn hos dere...Blanding av sort,hvitt og pasteller en fiiint!!!
Ha en fin dag valentines day;)
Klem Caroline

Anonym sa...

Herlige bilder fra deg!

Likte dymon på veggen ;)
Og den lille kommoden ble lekker
i mørkere farge. Bryter så fint opp
med alle pastellene! :)

Grattis med 2 år!!

Stor klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Sort er kjempetøfft sammen med romantisk interiør:D Kjempestilig med de rammene!:) Likte godt at bildet bare var festet på veggen bak:) FinFin pynt på bordet har du også:)

Goood valentines dag til deg og:)

Heidi sa...

Flott med svart! Rammene hadde nok også vore fine som svarte. Her hos meg har svart faktisk aldri vore ute etter at eg starta med eigen heim og svart sofa for 22 år sidan. Har ikkje svart sofa nett no, men svarte element finn vi både her og der. Så heilt fornøgd med at svart skal "innatt". Er ellers litt fascinert over korleis du får lurt inn alle pastellane i akkurtat passeleg dose. Spennande!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så mange fine bilder i dag.... Digger både det svarte, rammer, bilder osv... Stilig!
Ha en fin dag
klem

Unknown sa...

Flotte bilder Bjørg!
Syns du får det veldig bra til med det sorte hos deg jeg:)
Krakken ble jo så fin ♥

Rammene og, lekre, og artig med bildene hengt opp med wasi:)

HA en fin dag!

Hulda sa...

Enig! Det var en smart svart kommode. Så stilig der ved sida av sofaen. Kjempefin effekt med nellikbuketten mot det svarte.

gult hus i svingen sa...

Så herlig med den svarte klatten, Bjørg:) Liker ideen med de rammene, fine som hvite ble de:) Vakre bilder av vakre mennesker inni:)

Klem fra Trine:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Me ♥ svart☺
Kommoden vart fin den☺

Klem M♥

Frøken Loppe sa...

Hei!
Nydelege bilder her hos deg i dag!
Artig ide å henga ramma rett på veggen og bilda med teip inne!! :o)
Fint med eit svart og "maskulint" innslag i heimen :o)
Har sett at det sniker seg inn meir svar både her og der i det siste...
Ha ein super kveld!
Helsing Ingrid Beate

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer med 2års dagen:)
Flotte bilder du viser, som alltid.
Komoden ble jo kjempe kul i svart.
Ha en fin kveld
Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Kjempe fint med en svart kontrast i rommet! Passet kjempe godt ;o))))
Klem Elisabeth

Hanne Margrete sa...

Ja interiør er en evig runddans, og vi trenger ofte forandring! og da er maling genialt! man kan jo virkelig ikke selge alle møblene hver gang man blir litt "lei" av stuen;)
Kjempefint med den svarte kommoden, og rammene ble så fine. artig med bilder og dymo inni!
ha en fin onsdag!

Klem fra Hanne:)

Related Posts with Thumbnails