onsdag 15. februar 2012

Fin dag!:)

Dette har vore ein  kjempefin dag! 
Mannen har sett opp smartpanel på ein vegg i gangen som har "ropt" etter dette lenge. 
Og eg har tjuvstarta på Fastelaven ved å bake boller og fikse Fastelavensris.
Ariel har gått fram og tilbake, og deltatt både her og der 
med stor glede :)


Eg har laga min eigen vri på Fastelavensriset i år 
(eg håper på at Ariel fikser det tradisjonelle i barnehagen ;) Den er ikkje så veldig 
revolusjonerande akkurat, men eg deler likevel ;) Eg "lånte" nokre greiner frå ei bjørk ned
 med vegen. Også knytte eg på stoffremser til pynt. Til vase brukte eg rett og
 slett ein termos frå Kremmerhuset :)


Eg og Ariel baka kveiteboller med marsipankrem.
 Ikkje heilt tradisjonelt det heller, men utruleg godt! Kaffibesøket var enig, 
for bollane forsvann i ein fei :) Oppskrifta fann eg hos 
Keiserens nye Trær. Link finn du her!

Til slutt må eg legge ved eit bilde av Ariel
 som var god hjelper til både Mammaen og Pappaen idag.
Her er det saging på gong, med spor etter bollebaking i ansiktet ;)


Tusen takk for alle fine ord på forrige innlegg. 
Det varmer og inspirerer! :)

Ha ein fin- fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Audhild sa...

Hørtes ut som en herlig familiedag!

Supersjarmerende snil på Ariel da;) Ser ut som ei lur ei ;)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei Bjørg:)
So stilig bjørkeris du har pynta!Smart å bruke termosen som vase.LEKKERT!

Skjønne jenta di såg veldig lur ut ja;)

Må berre seie kor flott det var med den svarte kommoden blant pastellane:)Du er so flink med fargar!

Ha ein fin kveld♥
Klem frå Mette.

toves sammensurium sa...

Det var sanneligen en god ide- blirnok stjele av mange:)))
Og så vårlig det var også!
Slike deiligedager leveranse lenge på,godt og kjekt for alle:)
Toveklem:)

Unknown sa...

Så flott fastelavensriset ble:)
Og kos for Ariel og hjelpe både mamma og pappa ♥

Ruter & Hjerter sa...

Så fine fastelavensris du har laga!!!
Og Skjønne ariel!!!
En deilig dag har jeg og hatt med min gode nabo i solen!!!

Yvonne sa...

Så herlig jente! høres ut som en fin dag! og veldig fint fastelavenris=) kjempe flott "vase" =) den passet rett inn synes jeg=) koselig! bollene høres veldig gode ut da=)
Ha en fin torsdag! Klem fra Yvonne.

gult hus i svingen sa...

Herlig fastelavnsris i den fine termosen:) Søte Ariel kler mel på nesen og øreklokker:)

klem fra Trine:)

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Høres ut som dere har har hatt en superdag! Flott ide å bruke termosen som vase! Ha en nydelig dag i dag også!

Klem Tone

Tove sa...

Jeg har og fått sansen for litt sort. Gutten har fått en liten sort, heklet detalj på rommet sitt. Blir nok mer etterhvert.
Koselige bilder fra deg.
Klem Tove

Unknown sa...

Kjempe søt idè til fastelavensrisen ;o)))

Klemmer Elisabeth ;o))

Fru Andersen sa...

Så fin liten hjelper, de er så morsomme når de liksom løper rundt og "hjlper til" overalt!

Må si jeg har så lyst på slik en leddlampe som du har, hadde en slik i rosa da jeg var liten, men den ble nok kastet en gang for lengesiden, før jeg brydde meg om lamper;-) Husker jeg festet Bompibjørnene klistremerker på den!

FInt fastelavensris også, her har mellomstejenten laget i åpen barnehage, med litt veiledning når det gjaldt fargevalg på fjær....hihi;-)

Klem!

Fruehuset sa...

KJempe fint!:)

Barbros lille verden sa...

Kjempeflott fastelavnsris!!
Fine jenta da, ser ut som hun koser seg :)
Ha en fin fastelavnssøndag!
Klem fra Barbro

fryd&forandring sa...

Utradisjonelt OG fint rispynt!! Bollene hørtes gode ut... vi hadde både tradisjonelle fastelavensboller og en dansk variant som sambo stod for. Godt begge deler!

Klem

.House of BO. sa...

Heisann Bjørg! =)

Kjære vene for eit søtt bilde av Ariel! =) Skikkeleg go`jente! =) Eg lot liksom fastelavens passere forbi i stillhet i år, men godt å sjå at andre har laga litt stas rundt det. Dei bollane haures gode ut...kanskje eg skulle testa ut oppskrifta til helga... =)

Hilsen Bente

Related Posts with Thumbnails