fredag 24. februar 2012

Tusen takk...

..til alle som la igjen nokre ord på forrige innlegg :) 
Det var veldig kjekt å høyre at dei fleste liker bloggen min som den er. Og endå betre var
 det å få litt tips til innlegg. Fleire oversiktsbilder er under planleging, tenkte kanskje
 at vi kunne ta ein rundtur i første etasje (andre etasje er så uferdig endå..) 
Men det krever eit heilt ryddig hus, 
så vi får sjå kor tid det blir ;)


Det var nokre som var interessert i gode oppbevaringstips
Så det kan godt vere det dukker opp nokre slike innlegg i nær framtid. No er eg ikkje nokon ekspert på oppbevaring akkurat, men eg har litt på lager. Så er det opp til andre å 
bedømme om dei er gode tips eller ikkje ;)


Når det gjeld oppussings- prosjekta mine så har det vore litt færre av dei no enn før. 
Dette er fordi formen ikkje alltid er like god (pga graviditeten :) Men der er no litt på gong, så det vil kome innlegg om nye prosjekt i ny og ne framover :) Det var nokon som foreslo reprise
 av tidlegare prosjekt, og det kan eg godt om det er interresse for dette? 
Ellers ligg alle prosjekta mine under "bli ny" 
i etiketter på høgre side.

Bildene idag har lite med teksten å gjere ;) 
Dei er nokre eg tok mens eg holdt på med bordekking til 
middagsbesøk tidlegare i veka.

Igjen; tusen takk for gode ord..
og god helg til deg!

Klem frå Bjørg :-) 

10 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Bloggen din er alltid så koselig å kikke innom Bjørg! :)
Masse masse fine Bilder og herlig inspirasjon.

Ha en flott helg
klemmer Janne Merethe

Audhild sa...

Liker bloggen din AKKURAT slik den er jeg, den er jo Bjørg ;)
Litt om alt mulig er kjekt å lese!

God helg! KLEM

Hanne Margrete sa...

Blogg videre i kjent stil du:) Gleder meg til rundtur med oversiktsbilder da!
Ha en riktig fin helg!

Klem fra Hanne:)

Hulda sa...

Koselig borddekking, og så likte jeg veldig godt den lyseblå stolen din!

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fin bordekking! Hvor har du fått tak i de vasene? De var kjempesøøte:)

Veien til frihet sa...

Flott bord :) Behovet for farger vokser samtidig som
solen viser seg :)

Ønsker deg en herlig helg
klem klem

Rose Garden Malevik sa...

Underbar dukning :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Förra veckan var det 109 fina bloggar :)
De e kul att vara med
VÄLKOMMEN
Håkan

Karen sa...

Kjempefin den spiseplassen din :)
Slike lamper du har over bordet ønsker jeg meg! Lekker farge hadde de også :) Er det Ironlakk kanskje?

Marianne på landet sa...

Syns du har en utrolig koselig blogg, og trives veldig godt med å være her!

Kjempefint dekket bord, tenker gjestene koste seg rundt bordet :)

Ha en finfin helg :)

- Marianne -

små øyeblikk med cams sa...

Så fine bilder!
Kom plutselig over bloggen din, legger meg til som følger jeg :)
Håper du tar turen innom meg også, setter stor pris på nye følgere ;)
Ha en fin kveld videre og ei flott ny uke!
Klem
Camilla

Related Posts with Thumbnails