fredag 3. februar 2012

I still ♥ pastels

Sjølv om eg har innført mykje svart og grått i heimen i det siste, så
betyr ikkje det at eg har gitt opp pastellane! Eg prøver berre å røffe litt opp, slik at det ikkje blir for søtt ;) No når våren kjem nærmare og nærmare
 er pasteller eit "must"!


Den gamle lyseblå bruktfunn- stolen min har fått plass ved spisebordet. 
Eg elsker den stolen. Perfekt farge og patina ;)
Skulle så gjerne hatt ein til...


 Kjøkenbordet har fått ny voksduk i dei finaste fargane. 
Og Sofuspusen lever glade og late dager, 
den heldiggrisen ;) 


 Nelliker i rosa og kvitt blir helgas blomster. 
Denne blomsten er kjempefin, samtidig som den held seg lenge
Mykje for pengane, og det liker vi ;)


God helg til deg som titter innom!

Klem frå Bjørg :-)


Oppdatering; Eg har meldt på dette innlegget til NIB si 
mars- utfordring Here I am- this is me. Sjå andre flotte bidrag her!

9 kommentarer:

.House of BO. sa...

Heisann!

Utruleg korleis ein bukett blomster kan live opp kvardagen... =)

Ser ut dsom du e seriøst klar for våren! =)

Frøken Loppe sa...

Hei!
Kjempe koslege bilder her hos deg!
Er så søt, den pusen din :o)
God helg til deg og!

Hjemme hos meg sa...

Nydelige bilder :)
GOD HELG!!

Klem Anette

liljeblomst sa...

ååå du har så koselig kjøkken.veldig fin blogg.ha en fin helg.
klem silje

Anonym sa...

Elsker stolen! :)

Lille Frøken Jensen sa...

Nelliker er en favoritt her i huset også, jeg har hatt en bukett i 4uker, så det er mye for pengene:)
Ønsker deg en riktig god helg
Klem fra Jorunn

24 sa...

flott bidrag i utfordringar!
kosleg heim du har. :)

KATRINESTING sa...

herlig fint <3<3 :)

http://kongladesign.wordpress.com/ sa...

Ble så himla glad når jeg leste at du også pussler med redesign.
Det er en givende hobby! :)
En kreativ og inspirerende blogg du har.
Legger meg til som følger her hos deg, jeg :)
Ha en fortsatt fin dag!
klem Konglemor

Related Posts with Thumbnails