onsdag 8. februar 2012

DIY; baby-uro

Etter å ha fått mykje inspirasjon frå andre bloggera, 
har eg og kasta meg over ein  lampeskjerm ;)
Og det var moro!

Lampeskjermen eg brukte er ganske liten, og eg har hatt den liggande lenge. 
Men no hadde den plutseleg eit formål. Den skal bli uro til 
babyen som kjem i juni :)

Eg tok av stoffet som var på skjermen frå før, det var falma og stygt. 
Så reiv eg opp strimler av favoritt- stoffa mine. Og eg tvinna dei rundt her og der. Og knytte det fast i endane. Etter mønster frå Cath Kidston si sybok, 
sydde eg ein fugl med vinger som 
eg hengte i midten.

Etter desse bildene er eg vel kanskje litt avslørt på at babyen er ei jente ;) 
Etter ultralyden fekk vi nemleg beskjed om at det såg ut som nettopp det. Og både eg og mannen har ein følelse for det. I mars skal vi på 3D for å bli heilt sikre.
Nyskjerrige er vi hvertfall! ;)


Fin onsdag kveld til deg som titter innom!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Audhild sa...

Kjempefin!
Koselig med ei lita lillesøster da ;)
Klem

Anonym sa...

Synes jeg så noe lignende inne hos
Sukkertøy for øyet! :)

Nydelig uro du også har laget.
Perfekt å lage slike med rester fra
stoffer og andre pynteting!

Er ikke mer som skal til ! :)

KLEM

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe fin ble den:)
Så gøy med ei jente til da.
Så spennende med 3D ultralyd.
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

Frk Kastås sa...

Så koselig uro!
Så herlig med en jentebaby! - her er det en liten gutt som ankommer i begynnelsen av juni;)
...har så smått begynt med litt forberedelser her og. Veldig stas;)

RIkke:)

Christine sa...

So søt og fin den var :) Kan no kanskje gå til begge kjønn denne.. Koselig med ei jenta te då :)

Håpe formen din e bra.

Klem frå Christine

Unknown sa...

Så søt og koselig den ble;)

Unni sa...

Så koselig:)

Det blir stas med en lillesøster kan jeg tenke meg.

Chrissie en Heidi sa...

So cute!! Thanks for the idea!

Veien til frihet sa...

Kjempe fin :)

God natt og sov godt
klem klem

Unknown sa...

Så skjønn uro ♥
Flott ide:)

Yvonne sa...

Så spennende!! og så kjekt!! gratulerer med barn i magen! kjempe fin uroe =)

Klem fra Yvonne.

Bondekjerringa sa...

Så herlig denne var, Bjørg :)) Lur idè! Takk for tipset :)

Duse Pasteller sa...

Så utrolig skjønn den var, Bjørg!!
Og gratulerer så mye med det forestående!!! Dette har jeg gått glipp av!
Takk for kos kommentar på Vårlig-innlegget!:)
klemklem

Sukkertøy for øyet sa...

Se der ja!
Den ble jo veldig søt da!
Ganske så lik min jeg viste her :
http://sukkertoyforoyet.blogspot.com/2012/02/min-uro.html

Gratulerer meg jente da, koselig :)

Min stil sa...

Knallfin uro. Gratulerer med lillepia i magen.
KLæm

Related Posts with Thumbnails