onsdag 22. februar 2012

Vil du hjelpe?

Det kan somme tider vere utfordrande å blogge. 
Helst skal ein ha nye og inspirerande bilder i fleire innlegg pr veke. Og all ære til dei som klarer dette med glans! :) For dei er det mange av! :) Her hos meg føler eg at eg står litt "fast" for tida. Og eg har tenkt veldig på kva de som les Huset ved Fjorden tenker. Eg hadde sett stor pris på innspel frå dokke fine leserane mine. Det er jo de som inspirerer meg
 og de som gjer blogginga så moro! :) Kanskje de vil gje meg
idear til innlegg, eller forbedringar som 
eg ikkje har tenkt på før?


Det hadde vore veldig kjekt om du la igjen nokre ord om desse punkta
 i kommentarfeltet på dette innlegget;

-Kva vil du sjå meir av i Huset ved Fjorden?
-Har du konstruktiv ris/ ros du vil dele?
-Er det noko du lurer på? Så skal eg svare så godt eg kan ;)

Eg håper dagen din blir fin!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Tove sa...

Skriv det du vil du. Koser meg uansett jeg.
Fin dag til dere
Klem Tove

Hulda sa...

Som Tove sier, så synes jeg du skal skrive og ta bilder av det du selv vil. Liker veldig godt når du viser bilder fra ulike rom, både helheten og detaljer. Flott innlegg under med de fine lampene. Liker bloggen din, Bjørg!

shabby chic og lavendel sa...

Eg synes også du berre skal fortsette som før. Elsker stilen din, og bloggen din er herlig akkurat som den er <3
Ha en kooos Onsdag :)
Catharina

NydeligFlott - Julie sa...

Hei!
Liker bloggen din
og stilen i huset ditt!
Litt sånn jeg prøver å ha det!
Jeg har også et hus jeg driver å pusser opp og dekorerer... I går hadde ikke jeg så mye å skrive om, så da tok jeg utfordringer som to andre bloggere hadde... Det er jo en ide når man står litt fast.. enten å ta utfordringer eller lage en selv!
Ta en titt tnnom bloggen min om du vil, der er det også linker til de utfordringene jeg tok!

http://www.nydeligflott.blogspot.com/

Ha en strålende onsdag :-)

MIN! hilsen Hege sa...

Kjenner til problemstillingen.. Men det gikk litt lettere når jeg begynte å ta i bruk planleggingsfunksjonen. Da kan jeg ta en økt i ny og ne, så legges innleggene ut av seg selv , gjevnt fordelt. Det vil si at man kan være kreativ når man føler for det. I tillegg kan man pynte på gamle innlegg og bruke planleggingsfunksjonen til å legge dem ut på nytt med for eks utvidet info eller nye bilder... Håper det hjalp litt

HA en fin dag

Bente sa...

Heia, synes du har en kjempefin blog jeg. Det er bedre med et innlegg i ny og ne når man virkelig har lyst, synes nå jeg.
Så bare fortsett som før, du.

Klem Bente

Unknown sa...

Hei og hopp ;o))
Jeg ELSKER bloggen din!! Du har det så fint og har alltid nydelige bilder ;o)) Du trenger jo ikke ha innlegg hver dag vettu...noen ganger har vi lite inspirasjon og noen ganger flyter det over. Slik er det bare ;o)
Hvis du vil skrive litt men står fast kan du jo ta bilder av detaljer hjemme, du har nok mange ting du er glad i og vil dele ;o))
Ha en fin dag ;o))
STOR klem Elisabeth ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg er generelt veldig glad i å se oversiktsbilder av forskjellige rom. Gøy å se romløsning og møbler i sin helhet:) Spennende med detaljbilder også, men litt fint å kunne se hvordan huset man bor i henger sammen:) Og repriser av tidligere prosjekter er heller ikke dumt..Du har jo sikkert fått mange flere følger som ikke aner hva som er blitt gjort tidligere:)

Ellers, keep up the good work!:D

Anonym sa...

Syns kansje at den har blitt litt kjedeligere, med alle de mørke tingene du har tatt inn i interiøret ditt :/
Likte mye bedre før når du hadde mer pasteller og slikt :))
Så likte jeg godt og se hvordan du forvandlet brukte ting til noe helt annet.

Veien til frihet sa...

Jeg liker bloggen din akkurat som den er jeg :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
klem klem

Anonym sa...

Du må ikke prøve å gjøre bloggen
din til noe som ikke er deg...
Gjør det som du alltid har gjort du..
For det liker leserne!

Jeg er stadig innom deg, men ofte
orker jeg ikke å skrive kommentarer
til de fleste pga jeg er sliten og har bare lyst til
å lese...

Her i blogglandia får vi massevis av inspirasjon
og det er bare å suge det til seg og sette
det ut i virkelighet, så lenge man har tid og
ork til det! :)

Fortsett med det du gjør, Bjørg! :)

STOR
KLEM

Fruehuset sa...

Hei:)

Ja, det er imponerande med dei som klarar det kvar veke.

Ros til deg er at du held på stilen din uansett trendar:)

Eg syns det er kjekt å lesa om oppussing av møbler og tekstilar etc.

Generelt så syns eg bloggen din er koselig:)

Helsing Marianne

Jijji sa...

Kjære deg,
Du har en herlig og inspirerende blogg. Jeg liker den akkurat som den er. Jeg liker blandingen av detaljer og helhetsbilder, samt kreative ideer.
Men jeg skjønner den følelsen av å gå litt tom for ideer innimellom. For tiden er jeg opptatt av lure oppbevaringsløsninger, flere funksjoner på liten plass og kjøkken. Så om du har noen gode ideer, tar jeg imot med takk!
Klem fra Jijji

Maria sa...

Jeg har lest bloggen din en stund, men aldri kommentert, fordi jeg selv ikke er noen interiørblogger ;)
Men nå fikk jeg lyst til å si hvorfor jeg liker bloggen din:
-Du har mange gjør det selv prosjekter og du forklarer på en enkel måte hvordan du har gjort det.
-Du har helt din egen stil! Det er så mange interiørblogger som er så like!
Så fortsett med å dele bilder fra hjemmet ditt og prosjektene dine! Og jeg er uenig med anonym over: Synes de sorte detaljene ble veldig flott sammen med pastellene dine!:)

Jeg er forresten enig med kommentaren over i.f.t oppbevaringsløsninger!

Hilsen fra Maria

Caroline sa...

Heisann hopp;)
Synes bloggen din er kjempefin,å lekkert med å blande inn litt av det sorte som du har gjort den siste tiden...Jeg er veldig glad i Før/etter prosjekter,å så liker jeg veldig godt å se det du får tak i på loppiser og bruktbutikken;)
Du har et flott hjem,så både oversiktsbilder og nærbilder er nice;)
Lykke til!
Klem Caroline

Karen sa...

Jeg har vært helt fraværende i det siste, så er ikke oppdatert på noe... Men, jeg stakk no bare innom for å si hei :)

*klemmer*

Rigmor sa...

Hei:-) Jeg synes bloggen din er kjempefin og koselig - du har et nydelig hjem og er så flink med alt du gjør!
Skjønner godt at du står fast av og til, men du trenger jo ikke ha nytt innlegg hver eneste dag. Noen dager kan du jo bare sette inn et bilde av hagen, eller vakre skyer på himmelen, og legge til noen ord.... Takk for at du deler bloggen med oss! Du er kjempeflink:-)

Related Posts with Thumbnails