søndag 26. februar 2012

DIY; Green Gate pute

På mi siste handleutflukt kjøpte eg ein kjempesøt 40x40 cm brødkorg- serviett 
frå Green GateEg hadde egentleg tenkt å bruke den som duk, 
men eg fann liksom ikkje heilt den rette
plassen til den. 


Rundt om i Bloggverda har eg sett fleire som har forvandla kjøkenhandkle til puter. 
Difor sydde eg den rett og slett om til ei puteFor puter får ein jo aldri nok av, 
eller kva? ;) Eg sydde berre på eit kvitt bakstykke og putta innerpute i. 
Raskt og enkelt ;) Det er ikkje så verst å kunne pynte sofaen
 med ei Green Gate pute til den nette
 sum av kr 59 ;)


Dei kvite lingardinene mine er på plass igjen i TV-stova. 
For eg er i vårstemning, og då skal alt vere lyst og lett. Nyvaska sofatrekk og 
gardiner er stas! :) No kan våren kome...


...og det er Ariel veldig enig i. 
Vi har baka kanelboller idag og gått ein passeleg lang tur i fineveret. 
Det har vore ein skikkeleg fin dag!


Eg håper dagen din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Fine jenta di! :)

Nydelige bilder fra stua di og
så lurt å sy pute av det stoffet!
Ble jo billig også :)

Ha en fin søndagskveld!!
:)

STOR
KLEM

beate sa...

Smart! Puten er kjempefin!

Søt lita snuppe!

Klem

Audhild sa...

Smart, lett og lekkert!
Kan det bli bedre enn det da??
Hadde nok blitt en helt annen pris om du skulle kjøpt ferdig putetrekk vil jeg tro ;)

søte Ariel!

God ny uke! KLEM

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Å,so fin pute:)So smart å gjer det slik!
Skjønne bilder♥
Klem frå Mette.

små øyeblikk med cams sa...

Lekker!
Puta passer perfekt inn i sofakroken din :)
Ha en fin kveld videre.
Klem
Camilla

Christina Mari sa...

Herlige bilder du viser! Puten ble kjempe flott & for en herlig jente du har.
Ha en fin kveld.
Klem Christina

Ruter & Hjerter sa...

Utrolig smart og veldig fint!!!

Caroline sa...

Puten ble kjempefin!
Det var en billig fornyelse ja;)
Ha en fin ny uke!
Klem Caroline

Unknown sa...

Fine uten:)
Her er det og sydd pute av kjøkkenhåndkle i helgen:)
Ble ganske så kult faktisk, jeg er veldig fornøyd med det, og så billig som den ble ♥

Høres ut som en fin dag, her har vi fått hjem gutta etter 6 dager treningsleier i Alicante, så vi har koooosa oss med klesvask og kake:)

Bettum Villa sa...

Puter kan man aldri få nok av.. her i huset er egentlig puter litt mangelvare, men det skal det bli slutt på i år. Oprasjon "tekstil i huset" er herved startet ;).
Kjempe fin pute!
Klem Madelén

Hanne Margrete sa...

Kjempelurt!! Fikk jo en fin pute med ferdig "blondekant"! Åååå som jeg gleder meg til å finne plass og overskudd til å ta fram symaskinen igjen;)
ha en fin ny uke!

klem fra Hanne:)

Fruehuset sa...

Så lurt:)
Det blei jo kjempe fint.

Hørres ut som dåke har hatt ein fin fin søndag.

God vekestart:)

Barbros lille verden sa...

Puta ble kjempeflott!!
Og så finfine jenta di da, nydelig :)
Ha en fin ny uke, håper formen er bra!
Klem fra Barbro

Bjørkli Søndre sa...

Den ble søt ja. Blir i vårstemning av å være inne på bloggen din.
Liker å sy puter jeg også. Har kjøpt en del vårlige stoff, men ikke kommet i gang med symaskinen.
Så inntil videre ligger det bare bilder av hva jeg fikk tak i på stoff og stil, men ingen ferdige puter. :-)

Dronninghuset sa...

hei BJØRG,
den puta ble veldig fin. herlige farger. liker vårpaletten godt....
ønsker deg og dine en riktig fin uke,

klem TOVE

Duse Pasteller sa...

Så fin!
Og fineste Ariel!!:)
Ha ei flott uke!
klem

Anne sa...

Kjøkkenhåndkle kan brukes til så mangt,og jammen ble puten din fin!
Passet jo så godt inn.
Flotte og vårlige bilder fra stuen din ..og det skjønneste av alt..det er jo prinsessen di !
klem Anne

Gitte sa...

Lekker pute! For en herlig ide:)

Klem Gitte

Related Posts with Thumbnails