onsdag 29. februar 2012

Til nøklane

For ei stund tilbake redesigna eg nokre små bilder til å bli oppheng til nøkler.
Eg målte rammene, trekte stoff over bildene og skrudde i krok. 
Du kan sjå innlegget her!


Dei kom aldri på veggen fordi eg ikkje vart heilt komfortabel med grønfargen eg valgte
 den gongen. Difor tok eg rett og slett å målte rammene kvite her ein kveld. 
Også merka eg dei med dymoen slik at vi ikkje
 skal ta feil nøklar ;)


His and hers ;)
Nokre synast kanskje det er dumt å bruke engelsk. 
Men sidan mannen i huset har familie i England er det naturleg for oss 
å bruke litt engelsk her og der :)


Og no er krokane jammen komne på veggen ute i gangen også. 
Uten nøkler her då, for bildet si skuld ;) Trollhasselen har 
fått sommerfuglpynt  (kjøpt hos Grete/Studio H)

Eg ser at eg har runda 600 følgera på bloggen. 
Dette er jo heilt fantastisk!! No må eg gjere alvor av ei feiring snart ;)

Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer med mange følgere. Det skjønner jeg godt. Du har alltid så mye fint å vise oss andre.

Smart oppheng til nøkler. Likte det med his og hers. :) Flotte foto, likte så godt der bildene henger på veggen og sommerfuglene flyr foran. :)

Nennes sa...

De var fine ;)

Ha en flott kveld!

Lindas Lille Leilighet sa...

Sa det da og sier det igjen, de var kjempekule!!:D Har lenge tenkt å gjøre det samme, etter jeg så innlegget om dette sist..Men fra å tenke på noe til å faktisk gjøre noe med det kan ta ganske lang td:P hehe

Hannes favoritter sa...

Kjempefint!!! Grattis med så mange følgere!! Jeg har måttet starte på nytt med ny blogg siden jeg i over ett år har vært plaget med at min blogg ikke ble oppdatert i bloggrullene... Du finner den nye bloggen min via den "gamle".

Klem fra Hanne

Fru Andersen sa...

Nå har jeg akkurat satt meg ned etter å ha brukt flere timer på nøkkeljakt! Haha, var nesten litt morsomt å titte innom deg og se dette tipset, akkurat nå i kveld! Huff, nå er alle nøkler lokalisert, men slike nøkkelrammer hadde virkelig vært noe for oss, vi roter så ofte med nøklene våre;-/

Supersøte var de!

God natt til deg og gratulerer med så mange følgere!

Jijji sa...

Kjempemorsom idé! Og de ble jo kjempefine også :)
Jeg synes også trollhassel er knallfint! Din grein var også herlig pyntet:)

Klem

Frøken Loppe sa...

Hei!
Så fine dei blei!
Lekker måte å oppbevare nøklar på!
Grattis med så mange følgere! Stas!
Ha ein super 1. mars dag :o)

Underberget sa...

Dette var en lur ide:-) Nøkler må man jo gjerne ha for hånden, men det er jo ikke så pent når de ligger rundt på kommoder og vinduskarmer..

Fruehuset sa...

Så kule:)
Syns bare det var morsomt at det står på engelsk!
Kjempe fine farger.

Ønsker deg ei strålandes helg, her hos oss feirer har vi feirt bursdag:)

Related Posts with Thumbnails