mandag 6. februar 2012

Speil Før&Etter

Hurra! Eg har endeleg fullført ein av makeoverane
 eg har tenkt på lenge :) Speilet er opprinneleg eit brunraudt speil IKEA hadde for ein del år tilbake. For eit par år sidan spraya eg det grått, men no har det fått seg ny "look" med servietter og decoupagelakk :)

Før & Etter;


Planen er å ha det over senga på vårt soverom. 
Difor har eg berre styla det midlertidig for bildene si skuld. Eg har jo ikkje tid å 
vente på at mannen har hengt det opp ;)


Det var eit skikkeleg dillearbeid.  Og det er godt at eg ikkje streber etter det perfekte!
For det var ikkje enkelt å få serviettane på uten at den rynka seg. 
Men det vart jo berre litt røffare, så eg er nesten fornøgd ;)
Eg limte først på serviettane med lakken, 
etterpå tok eg eit strøk over.


Eg har også laga meg ein telysholder av eit syltetøyglas og eit hekla trekk. 
Må seie at eg er litt stolt over at eg huska korleis eg hekla :)
Det strikka trekket på vasen har eg vist før.


Det kjem bilder seinare når speilet er komen på plass på veggen på soverommet. 
No skal mannen snart ha friperiode, så då kan 
han hjelpe meg med slikt ;)


Tusen takk til alle som les bloggen min! 
Og ikkje minst tusen takk til de som legg igjen nokre ord! 
Eg blir så glad, og bloggelysta er meir og meir til stades ;)

Ha ein fin mandag kveld!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Utrolig stilig, men for en jobb:)
Gleder meg til å se det på veggen.
Ønsker deg en riktig god ny uke
Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Det ble jo knallstilig:)
Flink du er!!
Flott styling ♥

Audhild sa...

Kjempestilig!
herlige vårlige detaljer til da, liker!!

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så glad du er tilbake! Har lest alle innleggene dine, men ikke hatt så god tid til å kommentere;-)

Speile ble veldig fint, tenker alltid at jeg skal kjøpe slik lakk men glemmer det til stadighet...

God mandagskveld videre!


PS:
Gratulerer med ny baby på vei:-)

Bente sa...

Så kjempefint det ble. Flink du er

Klem Bente

Solvejfire sa...

Super flot, en sikken et stort arbejde :)
Knus jeanett

Bettum Villa sa...

For en forvandling, Bjørg! Kan tenke meg det tok tid ;). Men er jo så morro når man får gjort om noe på ting man har stående som man kanskje har blitt litt lei av.
Klem Madelén

Lindas Lille Leilighet sa...

Så LURT!:D Har selv tapetsert mitt entrespeil..men kanskje jeg skal gjøre dette nå?:D KUl ide! Lysholderne var kjempesøte:)

Klem

solglimt sa...

Det vart jo kjempefint! Likar godt den stolen din! Fin farge på den!

Frøken Loppe sa...

Hei!
Veldig stilig spegel!
Sikkert mykje jobb, ja!
Koslege lysestaker du har hekla deg! Skulle lære meg å hekla eg og... ;o)
Ha ei super veke!

Anonym sa...

Hei Bjørg!

Det ble jo litt av en forvandling.
Det speilet må ha vært litt av en
jobb. Husker selv når jeg skulle bruke
decoupage med servietter på en knaggrekke
jeg har på stua. Det var litt av et pirkearbeid.
Puh!

Ønsker deg en super dag!
Og den stolen din er super lekker!:)

KLEM

-Ida-

Janet sa...

Det ble bra! Flink du er!

liljeblomst sa...

wow så stilig og kreativt.likte godt te-lys holderene og.tror jeg må lære meg litt håndarbeid
klem silje

Bondekjerringa sa...

Rålekkert! Kan tenke meg det var dillearbeid, men du kan uten tvil være fornøyd med resultatet :))

Related Posts with Thumbnails