torsdag 2. februar 2012

Soverommet..

...har eg ikkje vist fram på bloggen på veldig lenge. 
Av den enkle grunn at det ikkje har sett ut der inne (ikkje bloggbart som det heite på fint ;)
Då vi skifta vindaugene i heile huset tok det si tid før foringar og lister kom på plass der. Og når mannen fekk tid til å gjere det, så tok det meg endå lenger tid før eg "klarte" 
å måle dei to listene som ikkje var kvite ;)


Men for nokre veker sidan hadde eg litt energi til overs og sette igong. 
Og det eg brukte så lang tid på å kvi meg til, jepp det tok veldig kort tid! ;) Og når dette var på plass så kom  plutseleg lysta til å gjere det fint igjen her inne. Før hadde vi ein maritim
 stil her. Men no prøver eg meg fram med ein litt glamorøs og landleg stil (kor rart det enn
 høyres ut ;) Eg skulle ønske eg kunne seie at no er rommet ferdig innreia, 
men i mitt tempo om dagen er det berre planane som er klar ;) 
Difor viser eg berre litt idag, meir kjem ;)


Eg har fått heilt dilla på TineK (og eg veit eg ikkje er aleine ;) Det einaste eg har klart å skaffe meg er telysholderen bakerst på lysfatet :) I mars skal vi ein tur til Bergen, så då håper eg 
det blir meir. Dei svart/kvite keramikk skålene er berre fantastiske! :)
Senga vår kjøpte vi lenge før jul, den er frå Skeidar. 
Nye gardiner frå Jotex og deilig 
flanellsengetøy frå Kid.

Ha ein flott torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Kjempefint! :)

Ha en super dag
Klemmer Janne Merethe

Hege sa...

Så koselig soverom! Elsker tekstilene dine!!! Og lysfatet var helt nydelig...

Klem fra Hege

Hanne Margrete sa...

Kjempefint på soverommet! Skjønner hvor du vil,og det blir flott! Herlige gardiner! Og Tine K har masse fint ja:)
Synes strikkeputa di var kjempefin, og du kan være stolt av den! Jeg vil gjerne gi deg et lite tips i all vennskapelighet;) Når du likevel strikker på rundpinne,er det veldig kjekt å strikke rundt i stedet for frem og tilbake. Det går mye fortere og du har plutselig glattstrikket pute som du slipper å sy bakside til. hvis du vil ha rillestrikk likevel, vrenger du bare det du har strikket;)
Jeg elsker å strikke puter rundt for da er det bare å sy igjen oppe og nede.
Mente ikke at din måte var dårlig altså, men så at du sa at du bare kunne strikke "rett". Med rundstrikk strikker du bare rett og får glattstrikk lell;)

Ha en koselig strikkekveld i sofaen!
Klem fra Hanne:)

Tove sa...

Så koselig. Vårt soverom er ikke bloggbart. Trehvite vegger all over. Skal males men vet ikke når. Nok av andre ting og gjøre om dagen. Bl.a lage rom til vesle frøkna som kommer om 11 uker. Alt til sin tid.
Klem Tove

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Delikate tekstiler på soverommet, liker stilen du innfører her! Gleder meg til å se mer :-) Ha en deilig torsdagskveld!

Klem Tone

Unknown sa...

Hei og hopp ;o) Nydelig soverom dere har og kjempe fin seng!! Har forståelse for det med foringer og maling av lister...sånnt går seeeeent her i huset også, hihi ;o))
Elsker Tine K jeg også. Har veldig lyst på te-lysestakene..sukk..

Nyt kvelden. Her er mannen reist til polen så jeg er alene med de galne små.. :o)

Klemmer Elisabeth

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

TineK♥
Du veit HeidiBo i Førde har deg også sant??☺

Klem M♥

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Så utrolig fint det var :))

Skikkelig fint med levende lys der inne.

Klem Tonje

Duse Pasteller sa...

Kjempefine bilder, Bjørg!!
Dette ser lovende ut!:)
Håper energien snart er tilbake, vet alt om å være energiløs, og det er IKKE gøy...
klem

Bente sa...

Så nydelig.

Ha en fin kveld videre

Klem Bente

Unknown sa...

Så FINT:)
Liker godt fatet ditt ♥
Og eeeelsker TineK, håper du finner deg noe fint i Bergen:)

Lille Frøken Jensen sa...

Her hadde det skjedd en skikkelig forandring siden sist jeg så soverommet, utolig lekkert ble det:) Så flotte gardiner.
Ønsker deg en riktig god helg
Klem fra Jorunn

Lindas Lille Leilighet sa...

Så veldig fint ut:) Herlig farge på sengesettet..og de lysholderne var kjempesøte:)

Frøken Loppe sa...

Veldig kosleg soverom!!!
Herlege tekstilar!
Rart det der med at ein utsetter noko så lenge, så er det gjort på null komma niks når ein først setter igang :o)
God helg til deg!

Jijji sa...

Det er bare utrolig hvor mye tiltak som skal til bare for noen enkle oppgaver... Kjenner det så godt igjen... Men når man først kommer i gang, var det jo egentlig ganske greit likevel...
Kjempefint soverom! Moro å se forvandlingen!

Klem fra Jijji

Fruehuset sa...

Nydelig soverom!
Likte utrulig godt sengeklærne.

Godhelg:)

Related Posts with Thumbnails