mandag 20. februar 2012

Litt nytt i spisestova

I spisestova vår har det skjedd litt nytt i det siste. 
Eg ser at rommet har fått lite av farger, men det skal nok kome seg etterkvart
 som våren kjem nærmare ;) 


Det er komt eitpar svarte detaljer på skjenken og i tallerkenhylla. 
Lampa synast eg er så fin! Den er frå Ellos, og er litt lik den gamle grøne 
Luxo- lampa  (eg har frå) før i designet.

 R'en i tallerkenhylla var opprinneleg kvit, 
men har fått eitpar strøk med svart måling. Dette er fordi eg ville
 ha litt kontraster :)


Skjenken har fått nye handtak. Desse er kjøpt på Biltema. 
Ei side frå Pappa sitt gamle herbarium er komen i ramme frå Loppis. Eg har planer om å pynte med fleire av desse herbarium- sidene. 
Dei har absolutt sin sjarm :)

Orkideen er frå Plantasjen, potta er frå Kremmerhuset og hand/ fot avtrykkene
 er Ariel sine som er støypt i gips i ei IKEA- ramme :)


Eg ønsker alle som er innom ei god ny veke!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Audhild sa...

Fine, koselige bilder fra deg :)
Fargerike blomsterbuketter lyser opp både rommet og humøret :)
KLEM

Hulda sa...

Så stilig hos deg! Likte både den grønne og den svarte lampa. Det gjorde seg forresten godt med kontrastene i svart. Fint med litt svart, ser jeg. :) Du har fått fram mye fint. Likte det herbariet fra faren din. :)Har samme håndtak fra Biltema på kjøkkenskap og skuffer. Fine!

Anonym sa...

Så nydelige bilder,kjempefint har du det og den svarte lampa var flott:)

Lynetmor sa...

Hei, så fint du har det :-)

Bente sa...

Nydelige bilder. Likte veldig godt herbariumsida i ramme. Kjempestilig.

Klem Bente

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempeflott i spise stua di :) Herlig med de sorte detaljene :)

Nydelige detaljer :)
Ha en fin kveld :)

Klemmer til deg!

Hanne Margrete sa...

kjempefint i spisestua! veldig fint med de svarte detaljene hos deg, og lampa over spisebordet er så fin! Jeg går og tenker på om en sånn hadde passet over kjøkkenbordet mitt, for lysekrona som var så fin i mitt forige hjem passer nemlig IKKE der...
Så fint å pynte med sider fra herbarium, artig!
Ha en fin uke!

Klem fra Hanne:)

Anita sa...

Så flott blogg du har.
Kjempekoseleg hjørnet. Flotte bilete på veggen, og det gjer seg med litt svarte detaljar.
Følger deg vidare.
Fortsatt god veke!

Unknown sa...

Så fint på skjenken;)
Kult og tøffe litt opp med sorte detaljer!
Lampen er så KUL!!

Ha en fin dag ♥

Marits Hverdagsgleder sa...

Her inne likte jeg meg! Masse inspirasjon! Har lagt meg til som følger, for hit vil jeg mer :)
Ser du liker Green Gate. Jeg har en Give Away gående nå, med premier fra Green Gate og Chic Antique, så velkommen inn!
Klem

Victoria sa...

Greetings from Southern California...I just found your blog and absolutely love it!!! Your home is so gorgeous, I'm drooling! New follower:)

Unknown sa...

Sååååå fint!!!
Klemifleng Elisabeth ;o)))

familien Hetle Fjellvang sa...

Hei Bjørg!
Kanskje du kunne ha tenkt deg å vise oss leserane dine korleis du lagar avstøyping i gips av barns fot og hand? Ein DIY?
Eg set i alle fall veldig pris på om du ville ha delt det med oss ---gjerne snarast, hehe ;-)
Klem frå Lise

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Lise:)
Eg veit ikkje om du kjem til å lese dette, men prøver likevel;) Om du bruker denne linken finn du ein DIY om gipsavtrykket;)Berre å spørre viss du lurer på noko:)
http://husetvedfjorden.blogspot.com/2010/06/handavtrykk-i-gips.html
Klem frå Bjørg :-)

Related Posts with Thumbnails