mandag 27. februar 2012

Vårteikn ♥

Eg og Ariel har vore på tjuvtokt i hagen til broren min idag. 
Han har nemleg tett i tett med snøklokker der. Og frekke som vi er plukka vi oss 
ein søt liten bukett uten at han var heime.
Eg tipper det var greit for han, 
og satser på tilgivelse ;)

No står dei så fint i ein liten fløytemugge kjøpt på loppis,
 og minner oss på at våren kjem snart! :)
Herleg!


Eg har fått spørsmål om korleis eg har laga gipsavtrykka av Ariel sine hender og føter. 
Etter å ha sett litt i arkivet mitt har eg faktisk eit innlegg der om akkurat det. 
Du kan finne det her! Om du lurer på noko, spør meg gjerne :)


Tusen takk for alle gode ord de legg igjen, 
det er også veldig kjekt å sjå at det stadig kjem nye følgera til Huset ved Fjorden.
Varmt velkomne skal de vere! 

Ha ein fin- fin mandags kveld!

Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Så nyyydelig, Bjørg!!!

Klem fra Jorunn

Tove sa...

Denne tiden på året er den beste. solen som kommer tilbake og se snøen som smelter mer for hver dag.
Og ikke minst, sommeren og se frem til.
Nydelige blomster.
Fin kveld til deg og dine
Klem TOve

Unknown sa...

Nydelige snøklokker ♥
Elsker de, og de minner masse om vår ja - herlig:)
Og den søteste lille muggen som de står i;)

Ha en fin kvled;)

Bringen Blomster sa...

Snyklokker allerede? Så heldige du/dere er :) Her er det full vinter! -og straks full storm om værvarslet slår til...

Ha en fin vårlig uke :)
-synnøve-

Bjørkli Søndre sa...

Fine bilder du har tatt. Blomstene og muggen er jo en fryd for øyet.

Herlig...

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Nydelige bilder Bjørg! Snøklokkene lar nok vente litt på seg her, det kom masse nysnø igjen i dag men nå regner den vel bort igjen...
Ha en fortsatt deilig kveld!

Klem Tone

lenapenas-verden sa...

Herlig med litt vårtegn..såg de utenfor kjøkkenvinduet i går, men i dag har det kommet snø igjen..håper den snart forsvinner for godt no : )

Finfin mandagskveld til deg!

små øyeblikk med cams sa...

Så nydelige vårtegn!
Kjenner jeg gleder meg til våren nå :)
Ha en fin kveld videre og en flott uke fylt med gode ting!
Klem
Camilla

Bente sa...

Å, så herlige vårtegn.

Klem Bente

Jatte sa...

nyyydelige!!

ha en fin ny uke,
klem jatte♥

Solvejfire sa...

Smuk lille buket :)
God aften jeanett

gult hus i svingen sa...

Så nydelig snøklokker:) Og fin lita mugge er hjemmet deres;)

klem Trine:)

Lvenka sa...

very beautifull!!!

Tove `blogg verden sa...

Så skjønne de var!! Tror ikke de vokser her hos oss...kan ikke huske å ha sett de iallefall...
Klem Tove

Unknown sa...

Kjempe koselig blogg du har, har ikke sett den før.. Fra nå av min favoritt :)

DianeM sa...

Hello - I am a new follower from the Northeast U.S. I use Google translator to read your lovely blog. I am enjoying all the posts & pictures. I am so looking forward to Spring too, I have some daffodils popping through the soil here.
Smiles, DianeM

Anonym sa...

Hello,

I found your blog and I like it very much, Its beautiful!!! so I became your newest follower.

Nice Greetings from Holland,
Esther

angie sa...

süß!!! ich liebe schneeglöckchen und auch ihre tasse!!! lg angie

familien Hetle Fjellvang sa...

Hjarteleg takk, Bjørg, for linken til innlegget ditt med gipsavtrykk! Hurra!!! No skal mi lille Elvira (4mnd) få foreviga sine hender og føter. Absolutt kjekt å ha for ettertida.
God helg! :-) Klem frå Lise

Related Posts with Thumbnails