torsdag 2. september 2010

Endeleg...


..Kom bursdagspakken frå min kjære!
Etter å ha venta ei heil veke har forventningane mine stege berre høgare og høgare ;)
 Og fallhøgda vart større og større for min kjære!
Men gjett om han innfridde :)


Det er sant som dei seier; 
"Den som ventar på noko godt, ventar ikkje forgjeves!"


Sjå kva lekkerbisken som befant 
seg i pakken!!! :)



"Kitchen Aid kjøkenmaskin i kvitt :) 
Er ikkje han berre heilt fantastisk flink å kjøpe gåver? 
Ikkje berre den lekraste kjøkenmaskina, 
men i kvit og!;)

Tusen, tusen takk kjære deg 


Vidunderet måtte jo sjølvsagt testast ut. 
I hagen plukka eg epler og oppskrifta fann eg hos 
Du finn den her!


Eplekakebaking vart testa ut! 
Eg har aldri hatt kjøkenmaskin før...


...men det gjekk som ein leik med Kitchen Aid. 
Eg tuller ikkje når eg seier eg smilte heile tida mens eg laga kaka:)


Eplekaka vart kjempegod
Den vart servert varm med is til :)
Takk for oppskrift, 
Astrid :)

Og tusen takk snille mannen min!
Du er best! :)

Eg håper alle har ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-) 
(som stikk å baker eitkvart, eller berre ser på den nye flotte kjøkenmaskina mi, jippi ;)

38 kommentarer:

Audhild sa...

Oi, heldiggrisen!!!!
Skal si du har en snill og lur mann :)
Tipper det blir mange bake-innlegg fra deg fremover :) KLEM

Hulda sa...

Gratulerer! Flott og praktisk maskin du har fått deg. :) Så herlig kjøkkenhylle du viser også. :) Lekkert, lekkert. :) :)

Randi sa...

Wow, snakk om å leve opp til forventningene, til og med når de er skyhøye:) Grattis med å ha fått dette lekre kjøkkenvidunderet i hus, og all ære til den snille mannen¨din for å velge sånne fantastiske gaver:)
Klem:)

Karen sa...

Åh, så fin gave :) En slik har jeg også lyst på.....
Drattis :)

Marianne sa...

Gratulerer med flott kjøkkenmaskin, kjempesnill mannen din:)
Ha en fin kveld.

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer så mye da! Så flott gave. Deilig å få en skikkelig medhjelp på kjøkkenet. Ha en fin kveld!

Shy sa...

Gratulerer! Stilig den. Passar til deg og huset ditt. Kanskje eg må kjøpe ein sånn når min gamle Bosch er utslitt. Men då må eg kanskje begynne å bruke den litt meir..hehe! Heimelaga eplekake med is, er snadder!

beate sa...

hi,hi... den er såå lekker! du er heldig!

klem beate

ELLEMELL sa...

slitan! som vi sier på bergensk:)

Den er tøff!
Sånn kan jeg få meg når jeg får stort kjøkken engang:)

kos dg med baking og litt av hvert!:)
klem ellemell

Ruter & Hjerter sa...

Gratulerer såå mye, den er jo bare lekkker:) Flott og snill mann du har:)

Jannes lille sted sa...

Oj, oj. For en fantastisk fin gave!
Heldiggrisen:)
Så flink mann du har da!

Ang huset, så er det jo ikke bare bare det da. Masse jobb det også, og blir fort penger ut av det!

Ha en fin kveld
Klem JM

Tovepia sa...

Gratulerer med ny og flott kjøkkenmaskin! Selv har jeg ei gammel Kenwood Major, men er avhengig av den, jeg også;)
Kos deg med masse god bakst i helga; klem fra meg;)

Fru Ruud sa...

Kjempeflott gave da!! Vel verdt å vente på tenker jeg!!! Han er flink på gaver han mannen din...
Kos deg med baking!!
Klem Annette

Hegeslilleboble sa...

Å, kjempeflott gave da!!!! Forstår godt at du ble fornøyd:)

June sa...

Grattis! Så gøy!!:)
klem

Hjemme hos meg sa...

Så gøy!! Den er kjempefiiiin :)
Klem Anette :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Utruleg kjekk mann du har♥

Faktisk like snill som min for han har kjøpt NØYAKTIG samme til meg☺☺ Men den står på kontoret-for bursdagen min er ikkje før på tirsdag..☺
Glede meg til å ta den i bruk☺

Eplekaka såg kjempegod ut☺ Og sikkert ekstra god sia den er baka i ein kitchen aid-KVIT, hihi☺

Eg måtte bere kjøpe blenderen og-og den har vi brukt ein del...blitt hekta på smoothie♥

Bak i vei!! Eller berre sjå☺

Klem M♥

Bettum Villa sa...

Olala.. så flott gave!! Må si han infridde ja!! Flinke mannen!

Klem Madelén

PS: Så morro at du likte den lille gaven min. Var bare en liten tanke som jeg ville sende til ei super koselig jente.

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg må jo innrømme at jeg også har vært spent på hva han hadde funnet på til deg:) Utrolig heldig du var. Jeg har ingen kjøkkenmaskin og ikke har jeg savnet det heller *smil* men kanskje når jeg får meg nytt kjøkken...jeg skal sannelig ønske meg en til jul:)
Ha en fin kvled og god helg (litt tidlig)
Klem♥

Kristin sa...

Å snakk om fiinfiiiin gave.. Herlighet.. Håper det blir mye god mat og bakst på dere fremover nå da.. Yum yuM! KLemmer

Randi sa...

Å gratulerar heldige du!
Ja han mannen din har du verkeleg oppdratt bra :-)
Så fiiiine gave!
Klems

Aashildsvilla sa...

hei vennen..gratulere med ny kjøkkenmaskin..den var lekker..klem åshild

Karina sa...

Åh, du HAR virkelig verdens snilleste mann ;) Lekker maskin (ønsker meg sånn selv..) og ellers nydelige bilder :)

Klem Karina

fryd&forandring sa...

Ååå, for en MANN du har kapra!!! Grattis med den supre gaven!

Martilie sa...

For en flott gave. Den er bare nydelig -og så flink mann til å finne gave da.. Mektig imponert!
Blir nok mye deilig bakst på han fremover?!

Og soverommet i forrige innlegg -lekkert -og sp DEN utsikten, ser ut som seilbåten i vinduet er på tur til å seile utover fjorden!

Nyt en deilig helg!

Klem fra Tove

Siv sa...

Heldige deg !

Gratulerer såå mye ;)

Nå kan du lage mye godt til oss her inne, hi hi..

God helg !

Barbros lille verden sa...

Så HELDIG du er!
Og den eplekaka så veeeeldig god ut :)
nattaklem fra Barbro

Mona Christin sa...

Gratulerer med ny kjøkkenmaskin. Den var det virkelig verdt å vente på. Håper den kommer til nytte titt og ofte.

Eplekaka så iallefall veldig god ut. Kjenner lukta helt hit.

Ha en fin dag.

Klem Mona C

Jennys fire vegger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jennys fire vegger sa...

For en kar du har da! :-D Eller var baktanken hans gode eplekaker? Hehe..

Den var bare knalltøff, Bjørg. Heldiggris! =)

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Fy søren altså Bjørg, så utrolig heldig du er ! :) Grattis med ny kjøkkenmaskin. ♥ Elsker Kitchen Aid ! ♥ Har en blender selv, men håper kjøkkenmaskinen dukker opp her etterhvert også. Hihi... :)

Eplekaken ser veldig god ut. ♥

Ønsker deg en strålende fredag ! ♥

Stor klem fra Anette :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Fy søren altså Bjørg, så utrolig heldig du er ! :) Grattis med ny kjøkkenmaskin. ♥ Elsker Kitchen Aid ! ♥ Har en blender selv, men håper kjøkkenmaskinen dukker opp her etterhvert også. Hihi... :)

Eplekaken ser veldig god ut. ♥

Ønsker deg en strålende fredag ! ♥

Stor klem fra Anette :)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Oj! Superheldig er du :)
Kjempefin bursdagsgave da!
Jeg går også å venter på min....Er bestil sier mannen, og som du nevner så stiger forventningene med tiden! Jeg har INGEN anelse hva det kan være...
Du viser så FINE bilder! Jeg blir veldig inspirert av deg, og har lagt meg på minnet mange av detaljene i hjemmet ditt...
Klem Anita

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ah.. heldige deg, Bjørg! Dette kunne manne.. flinkis han har vært:)

Nydelig kjøkkenhylle du viser!! :)
Ha en flott Fredag!
Klem fra Solveig

Elin sa...

Åååå så heldig da:)
Utrolig fine disse kjøkkenmaskinene:) Såg veeeeldig god ut den eplekaka di å;)

Ha en finfin dag:)

Klem Ea

Unknown sa...

Ojojoj! Heldiggrisen:)) Den er så fiiin ♥ Kan tenke meg du ble glad... og så flink mannen din har vært som ikke har røpet seg i ventetiden:))

Kos deg med maskinen, regner med det blir mye god bakst i helgen:))

Jeg anbefaler rundstykkene som det er oppskrift på inne hos Christine- hvit stil, de er knall gode, jeg har fyllt opp fryseren i dag, luftige og knallgode:)

Ha en herlig helg!

Klem Line

Christine sa...

Wow, for ein flink mann du har so finn på slike gaver :)
Blir blogging om baking framøve no då ;)

Ønske deg ei god helg!

Klemmer :)

SNILLPIKE♥ sa...

Heldige du, gratulerer så masse med den flotte Kitchen aid maskina. Skulle ikke hatt noe imot å hatt en slik selv.

Related Posts with Thumbnails