søndag 12. september 2010

Symaskina..

..har vore i bruk igjen i Fjordhuset :)

No er nye barneuroar
 i rosafarger lagt ut for sal i 


Hjertene er sydd av stoff frå Panduro.


Rundt ringen oppe har eg sydd på 
rosa pomponger.


Dei er fine å ha over senga eller stellebordet 
slik at babyen har noko å sjå på.

Eg har fleire barneuroer i blått på lager, 
om du er interressert i det. 


Eg har og sydd nokre hjerter i "haustdrakt" ;)
Dei er i gråbrunt linstoff
Der er blondekant rundt og hekleblomster pynter opp.
Dei var egentleg tiltenkt meg sjølv ;) 
Men når eg var i gong,
 sydde eg nokre som no ligg for sal i Fjordbua.

Send meg gjerne ein epost på 
om noko er av interesse, 
eller klikk her for å sjå meir :)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)
 (som skal fortsette å måle på prosjektet ;)

12 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så utrolig flink du er altså!
Nydelige de barneuroene!

Ha en flott ny uke
Klemmer Janne Merethe

Jennys fire vegger sa...

Du er så flink, altså! =) Nydelig uro, og kjempefint hjerte. =)

Ha en fin søndagskveld.
Klem Jenny

Tove sa...

Hei hei
Nydelige disse uroene dine. Så flink du er...
Ha en fin søndag
Klem Tove

June sa...

Kjempesøte!:)

Siljes Hobbyrom sa...

Åh, de er bare råstilige disse hjerte-uroene!!!

Du er jo bare helt rå med sy-maskinen ;))

Ha ei flott ny uke ;)
Klemmer

Mona Christin sa...

Moro å se at kreativiteten blomster. Du er så flink til å sy.

Grunnen til at jeg kjenner igjen steder i Norge er at jeg liker geografi og kart. Litt sært, men men...

Klem Mona C

Tovepia sa...

Kjempefine ting du syr, og ei slik uro må jo være helmaks over en babyseng!
Ha en flott ukestart og klem fra meg;)

Ruter & Hjerter sa...

Du er så flink! Syns de er så fine at jeg kunne tenke meg å ha dem selv, ikke til barna:)

Ruter & Hjerter sa...

Du er så flink! Syns de er så fine at jeg kunne tenke meg å ha dem selv, ikke til barna:)

Audhild sa...

KJempefin uro!!! Og stilig hjerte!
Har virkelig dreisen på den symaskina du, tryller jo fram masse fint sammen dere to:)Gleder meg til å se hva mer spennende som dukker opp:) KLEM

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine ting☺

Skal sjå etter huset ditt imåra, og tute-kanskje☺

Klem M♥

Hulda sa...

Disse uroene du syr er virkelig søte. :) Ser at du har laget flere innlegg i helga, jeg har vært på hytta og gått glipp av flere. Så bra det blir med garasje og veranda da! Det må vi få se mer til etterhvert. :)

Related Posts with Thumbnails