mandag 27. september 2010

Lita korg før/etter + meir bursdagsgåver :)

På bruktbutikken fann eg 
ei søt korg med hjerter på. 
Egentleg var det ei raud julekorg som vart mi for eit par 10erar.



Den har no fått nokre strøk med isvann
No kan den fint brukast heile året :)

Korga har eg for øyeblikket fyllt med frukt som står 
ved sida av "mitt" hjørne i sofaen.


Så får vi sjå om eg held meg til fruktog ikkje meir fristande søtsaker ;)
Planen er å ete sunt i vekene, men det har vist seg å vere litt vanskeleg å fullføre!


No er det ca 1 mnd sidan eg hadde bursdag
Pottene i vindauget fekk eg av mi snille søsterDet var  3 stk, 
men den minste har ikkje fått blomster endå 
(eg aner litt shopping i det fjerne ;P)


Kjempefine potter med tekst på :) Fargane passer godt til hausten!
Tusen takk søsta mi ;)


Den runde puta er frå Lisbet Dahl. Og den fekk eg av ei veninne. 
Eg synast den var kjempelekker! :)
Tusen takk!


Eg har mildt sagt putedilla
så den var perfekt ;)


I dag har mannen hjelpt meg litt,
 slik at eg er komt i gong med nokre prosjekt som hadde stoppa litt opp. 
Det er godt med alt som er gjort!
Eg tipper de får sjå snart ;)

Eg håper alle har ein flott kveld!


Klem frå Bjørg :-)


PS; Eg fekk eit spørsmål om kva eg festa tapeten med på fuglehuset. 
Svaret er at eg brukte decoupagelim :)


PPS; Husk Give Away, link øverst til høgre..
D.S ;)

16 kommentarer:

Gammel stil sa...

Så fin! Heldig med den:) Den passet perfekt inn:)

Klem:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å! No kom eg på nokre slike korger eg har i boda! Kjøpt for mange år sia! Kanskje dei skal få seg ein omgang med malekosten!☺

Eg lurer på å male spisebordet i ein drivved farge... i den nyansen vertfall... Trur det kan bli fint☺ Kanskje kvite bein og drivved på bordplata... Ikkje heilt bestemt meg..☺

Her er det ungkarskvinnen-herleg med litt romanse☺☺

Blir spennande å sjå ka din snille mann har hjelpt deg med..☺

Klem M♥

Jennys fire vegger sa...

Kurven ble kjempefin, og enda finere med frukt i! :o) Og man må ha stålvilje for å holde seg til frukten, men man blir vant til det (og dermed kjempestolt!). Lykke til!

De pottene var kjempelekre og passet flott i karmen din. Det samme med puten! :o) Koslig med en rund en også.

Ha en fin kveld videre, og en fin dag i morgen.
Klem Jenny

Lykkehjemmet sa...

Heisann!!
Så koselig den ble da:) Ble helt klart finere i ny drakt!! Kan jo fylles med litt forskjellig:) Ikke bare sunne ting:)
Koselig å komme inn å se hos deg igjen Bjørg,har jo ligget på lat siden en laaang stund!!
Klemmer til deg
Mona

Love Peace Pionies sa...

så fin kurven ble:)
mye kjekt siden sist jeg var her.
det tapetserte fulgehuset ble superfint!!!
god natt
klem K

Unknown sa...

Kurven ble kjempesøt:) Fikk reklame i posten i dag om at Maxbo har tilbud på prøver med maling, slike små spann... Før 79,- nå 10,-
Jeg skal avgårde i morgen og kjøpe meg isvann:) Var bare to stk pr kunde, det var litt dumt! Spørs om ikke mannen må ta seg en tur og, hihi:)

Klem Line

Linda Camilla sa...

Så fin den ble! :) Helt nydelig farge det der! Rødt er fint, men jammen ble den finere i isvann :)

Elsker puta fra Lisbet Dahl, passet perfekt i sofan din jooo :)

Ha en fin tirsdag!

klemmer lillmy

Smått og Stort sa...

Hei Bjørg!
Lenge siden jeg har lagt igjen en hilsen til deg nå, men det betyr ikke at jeg ikke har vært innom på besøk :) Dagene er litt travlere nå enn når jeg var hjemmeværende....Ofte tar jeg meg bare en bloggerunde og leser og ser på alt det flotte du og andre legger ut. Kurven din ble knallfin i lyseblått!
klem fra Sissel

June sa...

Innom for å ønske deg en fin dag!

KLem:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Kurven ble kjempefin! Vel verdt et par tiere den.
Likte pottene veldig godt, jeg er jo så glad i høstfarger.

Ha en nydelig dag!

Nina's hjem. sa...

Kjempefin kurv! Er på utkikk etter en sånn (bare litt lavere kanter) selv, men finner ingen steder..:/
Puta du fikk var jo også nyyydelig, for en snill venninne :)

Ha en fin dag!

Christine sa...

Korga blei kjempesøt! Og so fine gaver du hadde fått :)

Ønske deg og dine ei toppers veka i da fine veret :)

Klemmer.

Barbro sa...

Flotte bilder du har lagt ut :-)

Bekka sa...

Så fin kurven ble :)
Blomsterpottene du fikk av søsteren din var kjempesøte!
Ha en fin høstdag,
Hilsen fra Bekka

Smykkas sa...

Kurven var kjempefin.

Ikke lett å la søte fristelser gå fra seg. Det er et fenomen jeg kjenner godt til.

Helt fantastiske potteskjulere du har fått.

Klem

Fru Andersen sa...

Det er så koselig i stuen din!
Kjempefin fruktkurv;-) Jammen er det vanskelig å holde seg unna alle gode fristelser...Kan nok hjelpe å ha frukt lett tilgjengelig i en LEKKER kurv!

Spennende prosjekter på gang skjønner jeg, venter i spenning!

Ønsker dere en kosekjekk tirsdagskveld!

Related Posts with Thumbnails