tirsdag 21. september 2010

Hovedpremien i min Give Away

Frk Doris er ein av mine favoritt- nettbutikker. 
Det var nettopp her eg skaffa meg mine første høgt elska lyshus ;)

Dette var rundt juletider i fjor og dei var utsolgt overalt, 
men Frk Doris venta dei inn, og ville legge av til meg og gje beskjed når dei kom. 
God service med andre ord! :)






Og  no er Beathe så snill at ho sponser hovedpremien i Give Awayen min!
1. premie er varer for kr 500,- 
i nettbutikken.

Er ikkje det supert? Synd eg ikkje kan ta lodd sjølv ;) 
For dette kunne eg tenkt meg å vinne.

 Om du blir vinnaren kan du ta turen til www.frk-doris.no 
og velge blant andre desse varene;





Ta deg ein tur her så ser du kva meir du kan kjøpe :) 
Mykje flott som vi interiørdamer elsker. 
Både gammalt og nytt :)

Og ta lodd her så kanskje det blir du som er 
den heldige vinnaren!

Informasjon om dei andre premiane 
kjem seinare ;)


Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-) 
(som har trent zumba idag, og følte seg som Bambi på isen..men kjekt var det!!:)

17 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var jo bare helt utrolig flott! Så fine premier, og så snill butikkinnehaver da! :)

Audhild sa...

Oioi, jeg vil vinne:) :)
Super premie! og kjempesnill butikkdame:)

Fru Andersen sa...

Så flott premie!
Jeg har vært litt snufsen og tett i dag og har tilbrakt en god stund inne på frk.doris, tror jeg har surfet meg igjennom omtrent alle bildene hennes;-) SÅ mye fint!

Ha en fin tirsdagskveld, jammen er det koselig med stearinlysene tente nå når det er mørkt om kveldene!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Olala!! Eg vil vinne eg vil vinne eg vil vinne☺☺
Ein av mine favorittar og☺

Zumba ser so kjekt ut!! Eg er lite motivert for trening for tida...håpe det snur snart!!

Greys og te i GG koppen-kan det bli bedre?☺
Håpe du har ein fin kveld☺

Klem M♥

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei bjørg
klart jeg vil ha lodd :)
tvi tvi
ønsker deg en flott kveld
klem anita s

Villevinkel sa...

Åh..så mykje fint hos "frk. Doris" !!! No fekk eg også lyst å vinne :-)

Klem

June sa...

Åj så flott premie!!:)
Jeg har også så lyst å trene zumba men det begynner så tidlig her, så jeg får aldri gjort det...

Håper du har en fin kveld!

Klem

Tovepia sa...

Der er jeg innom rett som det er og vindusshopper;) De har såå mye lekkert!

Bettum Villa sa...

Ojoj.. for en premie!! *krysser fingre og tær* som vanlig.
Skal ta meg en tur inn ditt nå jeg ;)

Klem Madelén

Karina sa...

Oioioi jeg skal virkelig krysse fingrene for litt vinnerlykke :)

Ser forresten at du har trent zumba, selv har jeg vært på 2 zumbatimer og kan fortelle at det blir både artigere og enklere etterhvert ;)

Ha en finfin kveld videre :)
Klem Karina

Gammel stil sa...

Sååå fine premier da!! Og du! Hvordan var zumba?:)

Wenches lille blogg sa...

Oj, for en flott premie!! Frk. Doris har jo så mye flotte ting :-)

Mona Christin sa...

Så snill dame som gir en så fin premie. Dette er noe for alle og enhver og i hvertfall meg. Hehe... Elsker eggekurver og div fil-de-fer.

Klem Mona C

Tove sa...

Hei hei
Nå har jeg meldt meg på GA hos deg. Denne hadde jeg ikke fått med meg. Så nydelige premier. Synd det ikke er jeg som vinner da. Men heldig er den som gjør det.
Jeg skal på jobb idag
Ha en fin dag
Klem TOve

Shy sa...

Prek zumba-dame du då!
Og veldig flott premie!

Christine sa...

Oi, so flott premie! Eg vil vinna, eg vil vinna.. ;) Har jo soooo masse fint.

Ha ei fortsatt fin og kreativ veka:)

Klemmer :)

Ellen - my royal dream! sa...

Flott premie!
Og kjempe fin blogg!

- Ellen :)

Related Posts with Thumbnails