mandag 20. september 2010

Løp & kjøp ;)

Om du er like glad i Lyshus som det eg er, anbefaler eg 
ein tur til Kremmerhuset.


Då eg var innom idag (kremt, shopping idag igjen ja..;) hadde dei nettopp fått inn 
flotte og store lyshus i zink.


Og det var skikkeleg zinkfarge på dei. 
Shabby og lekkert ;)

Prisen var ikkje noko å seie på. Det var og kampanje på desse. 
Det store koster 129,- og det minste 69,-
Så løp og kjøp ;)



Kjempefin stemning med kvite kubbelys 
inne i dei ;)




Krakken lyshusa står på er mitt siste bruktfunn
Eg har leita ei stund etter ein slik, 
og plutseleg stid den der :)


Som de ser er den veldig gammal og slitt. 
Valget er no; 
beholde eller måle
Tenke, tenke....

Tusen takk til de som har tatt lodd til min Give Away. 
Nokre har og lagt seg til som følgera; 
Velkomen skal de vere, håper de vil trivast her hos meg!
Alle dei gode orda de legg igjen gjer meg så gladog mi dalande bloggelyst er no 
på veg opp igjen i stor fart :)

I morgon skal eg avsløre hovedpremien i Give Awayen. 
Og den er så bra!!! 
Følg med ;)

Om du ikkje har tatt lodd, 
kan du gjere det 

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

29 kommentarer:

Christina Mari sa...

Oj,så flott! Skal ta meg en tur innom der i morgen,vist formen er der etter.
Ha en flott mandag!
Klem Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Wow!! Jepp-imåra skal eg ta turen på kremmerhuset☺ Har eit gåvekort eg kan bruke, hihi☺☺
Herleg!!

Krakken var superfin akkurat slik den var syns eg☺ Nydeleg nostalgisk og slitt☺

Klem M♥

June sa...

Ååå nå ble jeg enda mer lei meg for at ikke vi har kremmerhuset her i byen... :(
De var veldig veldig fine!
Og kjempekoselig krakk også!:)

Håper du har en fin kveld Bjørg!

KLem

Hannes favoritter sa...

Så fine! Må visst ta turen til Kremmerhuset!!! Nydelige bilder også! Tror jeg sier ikke male om krakken.

Ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Hanne

Tovepia sa...

takk for tips, de var kjempeflotte og hadde en hyggelig pris;)

Ikke mal ennå, vent litt:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Kjempefine lyshus :) Også så billige :) Kos deg med de i høstmørket :) Klem Anette :)

Hulda sa...

Superfine lyshus!!! Billige var de også. Så sjarmerende. Flott krakk også. Jeg hadde beholdt den slik, kanskje tatt av litt maling, hvis den er helt løs. Flott stemning i bildene dine.

Jennys fire vegger sa...

Oj, oj, oj! Nydelige hus, og en lekker krakk! Please, ikke mal?? :o)

Ha en finfin kveld videre.
Klem Jenny

Lille Frøken Jensen sa...

Å slike skulle jeg ha hatt *smil* dumt vi bor et stykke unna Kremmerhuset.
Utrolig nydelig krakk du hadde funnet på brukten:)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Jorunn

Minka sa...

oj, takk for tipset, det var jammen billig..og flotte var de og! Må nok handle når jeg ska vestover, vi har ikke kremmerhuset her i sør...klems

Kristin sa...

Så fine hus!
Desverre har vi ikke Kremmerhuset sånn i ordentlig nærhet, til min store sorg.. Digger både butikken og prisene! ;-)

Meldte meg på giveawayen.. spennende.. Klemmer

Beate i Husets Hjerte sa...

uff, da...jeg som gikk forbi idag og valgte å ikke gå inn...lekre er de!! Takk for tips!

elinjosefine sa...

åh det var ju veldig fina och veldig bra pris da!!
Måste kolla kremmerhuset i morgon :)

lisje astrid's husblogg sa...

HELDIGE deg!
Då må eg over fjorden med ferga...Å det rekk eg ikkje med det første..Mannen er på jobbreis(igjen)

Nyter i staden synet av desse vakre husa her hos deg♥

NYYYDELEGE og KOSELEGE bilder♥

Klem frå Astrid:)

Unknown sa...

For noen lekre hus!!♥ Ja disse må jeg jo bare få tak i!!;) Prisen var jo perfekt!!♥
Tuusen takk for dine alltid koselige hilsener hos meg, setter så stor pris på deg skal du vite!♥
Nyt av kvelden og morgendagen,
klem fra meg, Anki

Unknown sa...

Herlig!
Jeg var innom Kremmerhuset i dag, men der hadde de ikke fått de...:( Det stod noen pappesker der, så da lå de nok oppi der tenker jeg:))

Har nettopp kjøpt meg to på Bohus jeg da, billige de og... men man får vel aldri nok av disse:)

Klem Line

Bringen Blomster sa...

Åh så fin!-og rimelig! Så synd at jeg må løpe så langt for å finne en kremmerhus butikk... :)

yesheimen sa...

Hei. Ja gjett om jeg skal løpe og kjøpe. Sånne lyshus har jeg vært på utkikk etter lenge. Ifjor var alt fra Walter & Co utsolgt her jeg bor. Regner med at dette er en kopi, men hva gjør nå det, så lenge de er like stilige. I morgen blir det kremmerhuset....

Ha en fortryllende uke.

Klemmer Ann<3

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Jeg tittet faktisk inne på bloggen til kremmerhuset tidligere i dag og da så jeg disse lyshusene. ♥ Kjempefine ! :) Så også noen supersøte forkler som jeg håper å finne på kremmerhuset neste gang jeg er der. :)

Ønsker deg en god og fin tirsdag ! ♥

Stor nattaklem Anette

Villevinkel sa...

Åååhh..om jeg bare hadde bodd litt nærmere kremmerhuset..og bohus!! Lyshusene er så nydelige!!

Takk for tips om hvor du får kjøpt dem!

Stor klem :-)

ELLEMELL sa...

Så fine de var:)
Kanskje jeg skal ta meg en tur innom kremmerhuset i byen på torsdag:)

god natt til deg!
klem ellemell

Wenches lille blogg sa...

De lyser så fint i høstmørket!! Shopping er gøy!!
Ha en fin kveld videre! Her er det visst puta som kaller!! Jeeeesp ;)
Klem Wenche :)

Mona Christin sa...

Hei.

Disse var lekre. Må nok spørre mannen om jeg kan kjøpe noe mer. Har akkurat tømt skuffer og skap. Men disse bør jo være et must i et hvert hjem...

Ang krakken så bør den være som den er til du får bestemt deg. Da er det for sent å angre. Den var supersjarmerende...

Klem Mona C

månestråle sa...

ååå dissa va bare rålækker!!!
Æ ska nok få tatt mæ en tur i løpet av dagen :)
Så dem ikkje da æ va på kremmerhuset på lørdag!!
Krakken må du vel kansje bare beholde "naturell" en stund...gøy å finne sånne digge lopper :)

Piulfen sa...

De var fine.. Jeg vil å ha..

Henriette sa...

Ja, ekje dei fine? Elska dei :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kremmehuset ja.... *hmfr*

Jeg vil ha det i Elverum! ;)


Flotte bilder - jeg synes krakken er fin som den er. La den bo seg inn litt, så ser du hva som passer for dere!

PS: Digger skoddene dine!

Randi sa...

Å...takk for tips...
Er så flotte sånne hus, men har endå ikkje fått sulla meg til å skaffe meg eit...
Men, no fekk eg lyst på ein liten tur på Kremmerhuset kjenner eg... :-D
Klems

Siljes Hobbyrom sa...

Så utrolig fine, og ikke minst billige!! ;) Skulle ønske vi hadde Kremmerhuset i nærheten her.. Da hadde jeg vært snar med å ta turen ;)

Herlig krakk <3

Ha en fin kveld!
Klem

Related Posts with Thumbnails