søndag 5. september 2010

Pakker som passer fint til kaldare tider :)

I det siste har det dukka opp nokre pakker til meg i posten!
 Og det elsker eg! 
Kven gjer forresten ikkje det? ;) 


Eg var så kjempeheldig å vinne Tovepia sin Give Away. 
Då fekk eg velge det eg ville ha 
frå den flotte bloggbutikken hennar Tovebua.


Blant mykje flott, som Tovepia har laga, fallt eg fullstendig for desse tøfflene
Nydeleg farge og herlege på. No er eg skodd for haust og vinter! 
Tusen takk skal du ha!! :) Eg er kjempefornøgd!
Ta deg ein tur innom Tovebua du og! 
Trykk her så er du der ;)


I forbindelse med bursdagen min i forrige veke,
 fekk eg ein epost frå snille Madelen
Ho ville gjerne ha adressa mi. 
Og nokre dager etter fekk eg denne flotte fyrstikkeska,
 som ho har dekorert sjølv!


På eine sida står det "Fyr opp inne",
 og på den andre står det "Hold varmen".
Var ikkje den fin
Og er ikkje ho berre supersnill? ;)


Besøk gjerne Madelen sin flotte blogg Bettum Villa
Trykk her , så er du der :)
 No er den kreative jenta i gong med å starte 
bloggbutikk og! :)


Eg er jo blitt ganske så god på å handle på nettet,
 etter at eg flytta til ei bygd med få butikker ;) 
Så dette pleddet dumpa plutseleg og "overraskande" ned i postkassa mi ;)
Det er frå Ellos og eg har sett det på mange blogger i sommar! 
Då eg sjekka var det utsolgt..
Men no er det på lager igjen, og heime i stova mi og! :)


I går våkna lille vennen vår med feber, for aller første gong! 
Ho er nettopp blitt 9 mnd
og dette er første gongen ho har vore sjuk. 
Og det var vondt i Mamma (og Pappa) -hjertet ;)
Snørret rant, ho var slapp og jenta hadde feber heile dagen...
Så det vart mykje trøst og innekos :)


I dag er solstrålen vår heldigvis mykje bedre! :)

I morgon begynn ei  ny veke
og mannen skal til på ny jobbeperiode. 
Eg merker ikkje store forskjellen sidan eg er i fødselpermisjon
Men eg merker at tida går vannvittig fort mot den dagen permisjonen er slutt
Og sidan vi har flytta i denne perioden står eg for tida utan jobb 
(blir for langt å pendle til gamlejobben, så den har eg sagt opp..) 
Så eg er plutseleg jobbsøkar..grøss og gru ;) Skumle greier..

Ha ein strålande søndagskveld alle saman!

Klem frå Bjørg :-)

22 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

så mye flott :D og søte lille jenta.. så bra hun er på bedringens vei :)

ha en forsatt fin søndagskveld.
klem cathrine

Tovepia sa...

Godt å høre at du liker dem;) Rart å se dem et ennet sted:D
For ei herlig lita tulle; godt at hun er på bedrinens vei. Ikke artig når de små blir dårlige.
Nyt ny uke, her meldes det sommer og den skal jeg få med meg;)
Klem fra meg;)

Hannes favoritter sa...

Så mange fine ting! Det pleddet har jeg også, og jeg liker det veldig godt! God bedring til lille jenta! Det er ikke gøy når de små er syk!

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Hanne

Beate i Husets Hjerte sa...

Spennende tid fremover med jobbsøking da! LYkke til med det! Ikke greit når de små blir syke, de smiler jo så tappert allikevel. Men de er sjelden syke lenge om gangen da. Nydelige lille jenta da! FIne ting du har fått og da!! Koslig. Ha en fin kveld videre!

ELLEMELL sa...

så gøy med pakke i posten!

jeg er nyskjerrig! hva for noe jobebr du med? (eller hvilken jobb kunne du tenkte deg?):)

ha en deilig kveld! klem ellemell

Marianne sa...

Så fine sko - så flotte billeder - men det dejligst er din lille baby.
Knus MARIANNE

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ska sei du får mykje fint☺ Håpe du har ein stor postkasse, hihi☺

Godt at Ariel er bedre♥
Ikkje kjekt vere sjuk i heile tatt!

Håpe du får ei fin ny veke☺

Klem M♥

Familien i Fjellborg sa...

Glemte nesten hele interiørinnslaget jeg da jeg kom til den lille søte prinsessa.
Får håpe hun snart blir frisk igjen.

Jammen har du vært hedig og fatt mye fint.

Ønsker deg en flott ny uke
kos deg med permisjonen - den tiden går så alt for fort.

klem anita s

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fine tøfler da! De tenker jeg blir supergode utover høsten og vinteren! Kjempesøte. Og snille Madelen som sendte gave til deg! Så søt!

Masse god bedring til Ariel. Absolutt ikke noe moro når lille vennen er sjuk! Lille er forkjøla her også. Super tett i nesa og hoster og nyder.

Kjenner meg igjen i jobbtankene dine. Jeg hadde heller ikke jobb etter permisjonen, men har fått meg ny, og begynner om ikke så lenge! Gruer meg egentlig mest. hehe

Ha en fortsatt fin kveld
Klem Janne Merethe

Hegeslilleboble sa...

Så kjekke pakker å få i posten!
Tøflene så deilige ut.

Håper snuppa di snart er frisk igjen!

mimmi-leone sa...

Så flotte tøfler, tenk så deilig de blir å ha på beina når kulda setter inn.

God bedring til datteren din.

Hilsen fra Mimmi-leone

Smykkas sa...

Gratulerer med premien. Tovepia er en mester i å trylle fram flotte ting av garn.

Et sykt barn er noe vi må gjennom, men hun ser ihvertfall glad og lykkelig ut på de nederste bildet.

Jeg likte så godt fargene og arrangementet i kroken din. Kjempeflott.

Klem fra Astrid

Bettum Villa sa...

Ja, ei dame som deg fortjener jo kunn det beste ;). Morro å se at du likte den (veldig lille) gaven.

Også godt å se at lille tulla ble fort bedre igjen. Kan tenke meg det var tungt for hjerte i går.

Ønsker deg en flott uke og lykke til med jobbjakten.

Klem Madelén

PS: Takk for "reklamen"!

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Takk for koselig melding inne hos meg ang badromsmøbelet. Tror den blir hvit, men har faktisk tenkt på den isvann som du bruker... den ser jo såå fin ut!
Morro med pakker da ;)Og kjedlig med sjuke bebbisser :( God bedring til henne og lykke til med jobbsøk!
Klem Anette :)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så mye fint du har fått, herlige tøffler, blir gode på kalde dager. Alltid kjekt med pakke i posten. Og aldri kjekt med syke barn, god bedring til lille vennen!

Ha en fin uke.

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du gode♥
Sååååå fine ting da:)

For ikkje snakke om bilda du viser...Ah!Såååå herlege!

Lisje søte Ariel♥
Håpar ho vert fort frisk att!

Tusen takk for alltid så fine ord og koselege helsingar frå deg♥
Set stor pris på både deg og bloggen din:)

God ny veke ønskast♥

Klem frå Astrid:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så søt lille pien er :)
Det pleddet har jeg også lyst på!
De har på Spar Kjøp no, men det var litt mørke farger synes jeg...Koster 299,- er vel ikke ille det?

Lykke til på jobb-søkning da! Har du søkt på noen, eller venter du litt?
Ha en god mandag :)
Klem Anita

Unknown sa...

Så mye flott du har fått i posten, så gøy:) Herlig når noen bare vil gi deg en gave fordi du har bursdag ♥ Og flotte, gode tøfler du har vunnet, de var supersøte:)

Pleddet har jeg siklet på en stund og, kanskje jeg bare skulle bestilt ett ♥

Spennende og være på jobbjakt da, selv om det og er litt skummelt:)

Lille skjønningen, hun er så nydelig, skjønner godt at det gjør litt vondt i mamma og pappa hjertet når hun blir syk... men godt og høre at hun var bedre i dag da...

Klem Line

Martilie sa...

Så flotte ting -nydelige tøfler -det blir kos utover høsten og vinteren -og også bare som pynt :)

HHerlig pledd og så søt fyrstikkeske!

Stakkars liten, godt det er bedring allerde.

Ha en fin ny uke!

Klemmer fra Tove

Mona Christin sa...

Hei.

Overraskelser i posten er en hyggelig måte å starte dagen på. Selvom jeg har bestilt noe på nettet, blir jeg like overraska når det kommer. En glemmer liksom i mellomtiden.

Se på lille vakre Ariel da. Likner hun sin mor, mon tro??

Kos deg med gaven(e).

Klem Mona C

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Pakker i posten er alltid gøy, hihi... :) De tøflene så veldig gode ut, og søte var de også. ♥ Og fyrstikkesken var veldig artig. :) Heldige deg ! ♥

Uff, alltid leit når barna er syke. Og litt skummelt første gangen også. Godt at formen hennes er bedre. ♥

Håper du får en jobb du vil trives med, lykke til med søket ! :)

Ønsker deg en god og fin dag ! ♥

Goklem fra meg ♥

Frihet sa...

Så deilige tøffler, å herlig teppe. God bedring til lille jenta, satser på hun er frisk igjen nå ;)

Lykke til med søking og cv.

Related Posts with Thumbnails