torsdag 23. september 2010

Muffinsbilde

Då eg var på Kremmerhuset for nokre dager sidan,
 vart det ikkje berre lyshus med meg heim ;)

Dette skiltet ropte på meg:
"Kjøp meg, kjøp meg...eg veit du lika meg!"


Og eg var igrunn enig
Eg likte det kjempegodt! ;) Så det vart raskt plassert på disken, 
betalt og opp i posen gjekk det ;)

Eg digger å bake muffins. 
For det innebærer bruk av Kitchen Aiden min,
 og dei søte muffinsformene eg har i alle slags farger ;)



Og ikkje minst er dei kjempegode!
 (og veldig sunne i min drømmeverden)
Nam! :)

I hagen har vi tre epletre med modne epler (bildet er tatt for ei stund sidan, no er dei større og raudare ;)
Så til helga har eg lyst å bake eplemuffins
Har du ei god oppskrift dei vil dele med meg? 
Då hadde eg blitt kjempeglad! :)

Husk Give Awayen min med premier frå Frk Doris og Fjordbua.
Trykk her for å delta :)

Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)
 (som har fått seg jobb, juhu ;)


31 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

For et delicious skilt! :o) Nydelig! Og fine bilder.
Muffinsformene dine er kjempefine!

Gratulerer med jobb! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Tovepia sa...

Gratulerer med ny jobb!!...og så flott skilt, tror jeg må på en bytur snart, men tida går bare ifra meg;)
Er ikke god på oppskrifter, men googler du så funner du sikkert de herligste oppskrifter;)
Ha en god ferd mot helg og klem fra meg;)

Karen sa...

Åh, så lekkert :) Muffins er gode ting, men jeg er ikke så flink å bake det desverre :( Synes alltid de blir flate og kjedelige....

Hulda sa...

Skjønner at du falt for bildet. Det er veldig søtt. :) Søte er nok de deilige muffinsene dine på smak også. :) Flotte bilder, som gjorde at jeg fikk lyst på kaker. :)

MissMette sa...

Hei Bjørg
Nydelig skilt, skjønner godt at det ble deg hjem ;) elsker cupcakes jeg også - og kunne godt ha hatt dette søte skiltet ♥ Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Mette

Kristin sa...

Så flott blogg du har:) Hvis du går inn på Silje-sin blogg, har hun lagt ut en oppskrift på eplemuffins. Jeg har ikke prøvd dem, men de skal jeg lage en dag, for de ser kjempegode ut:)

Hilsen Kristin.

Kristin sa...

Under kategorien baking:)

Kristin.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Grattis med jobb :)

Må være noe rart med de muffinsbildene... for noen uker tilbake sto det et slikt å ropte på meg også ;) Merkelige greier! Jeg blir bare mer og mer glad i mitt :)

Klem Anette :)

Villevinkel sa...

Så flott muffins-bilde! Og dei muffins-formene dine er berre heilt nyyydelige!
MMmmmm...epla dine såg no også kjempegode ut !!! her er det berre nokre "knertar" av nokre epler på treda,

ha en fin torsdagskveld!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Er veldig søtt det skiltet ja...såg på det i forgårs☺

Kjempekjekt å bake med KAen ja♥ Muffinsformene dine er søøøøøøte☺

Eplemuffins blir nok ein suksess☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å! Du har fått deg jobb!!☺ GRATULERE!!! Det er jo godt å ha i boks☺

Klem M♥
-igjen☺

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
June sa...

Grattis med ny jobb søte deg!
Håper du har en fin kveld!
Imårra skal jeg på kremmerhuset, hehe! :)

Klem

Gyngestol og kaffigrut sa...

Nydelige bilder, søtt skilt!
Herlige muffinsformer, tror jeg må få meg noen "spreke" muffinsformer jeg også.
Epler er jo sunt;)

Ha en fin kvled!

Mona Christin sa...

Hei.

Kjempefint skilt. Kremmerhuset har jo så mye fint at det er helt skummelt. Lommeboka blir jo tom.

Har en eplekakeoppskrift som er utrolig god hvis du vil ha. Den er alltid en success og jeg får mye skryt for den.

Lykke til med muffins.

Klem Mona C

Linda Camilla sa...

Hei du :)
Så fin blogg du har! Kosa meg her!
Nydelig det skiltet med muffinser! jeg har muffinsdilla! hihih*
Jeg har et nesten makent ett, men jeg kjøpte mitt på en nettbutikk..

klemmer lillemy

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig skilt. Gratulerer så mye med ny jobb. God helg!
klem fra Jorunn

Hvite tulipaner sa...

Jeg bruker gulrotkakeoppskrifta mi, men i stedet for gulrot har jeg epler oppi. Muffinsene/cupcakes blir skikkelig saftige og gode. Det er også godt å blande gulrot og eple synes jeg.

Fine premier i giveawayen din da!Har en give away gående selv nå,så det er bare å melde seg på:)

Grattis med jobb forresten!
Klem

Martilie sa...

Gratulerer med ny jobb, så spennende!!
Herlig skilt, passet bare såå godt inn.

Så en nydelig muffinsoppskrift med epler og kanel hos Anette Willemine idag -ta en titt :)

Ha en super kveld!

Klem fra Tove

Ruths datter sa...

Så koselig skilt da. Ikke rart at det måttebli med deg hjem.Muffins er så koselig å sette på bordet.
Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Så herleg innlegg!
Dette skiltet var berre sååå fint og passar perfekt inn hos deg!

Nydelege og inspirerande bilder herfrå som vanleg♥

Nyt helga:)

Klem frå Astrid♥

Herman Grans ♥ sa...

Søtt skilt :)
Fekk lyst på muffins no ;)
Gratulerer med ny jobb!
Hilsen Grete

Siv sa...

Ja, dette skiltet har jeg sett mange ganger, men det har aldri blitt med meg hjem..
Mye fint på kremmerhuset om dagen nå, de zinkhusene kommer hit til oslo i uke 42, men de koster 129,- og 199,- så litt dyrere her gitt !
Har allerede skaffet meg to av de minste ;)

Du å du, så finne bilder du tar...
det med muffinsene ble så fint med effekten av glassfatet, og epletreet var nydelig ♥
Flink du :)
Du har vel et flott kamera med god linse tenker jeg .)

Ha en god helg !

Kristin sa...

Juhuuu!

Kult.. Passer jo inn hos deg med skilt.. Føler dette går hånd i hanske med pinupene på badet ditt;-) Kult!

Så utrolig flott premie til givawayen din! Spennende..


Og ikke minst, hvor har du fått tak i firkantede muffinsformer!? Diggabare delux.. MÅ HA! klemmer

Jijji sa...

Gratulerer med ny jobb!!!
Jepp, muffins liker vi:) I alle varianter:)

Ha en fortryllende helg!
Klem fra Jijji

Hulda sa...

Heisann :) jeg vet ikke om det blir tirsdag eller torsdag i neste uke. Siste finalist er tirsdag 5.oktober. Jeg skal gi deg beskjed når jeg vet. Tv2 har lagt ut finalistene på nettsiden til god morgen norge, dagen før det sendes på tv.

Hanne Margrete sa...

Hei på deg!
For et super-skjønt skilt! Jeg elsker også muffins,for de er både gode og dekorative! Men jeg har desverre ingen kitchen-aid.. Drømmer om en fin hvit en som skal stå framme på benken og innspirere til matlaging;)

God helg!

Tove sa...

Hei hei
Muffins er knall godt. Ihvertfall andres. Mine blir aldri så gode.
Er man muffins elsker må man jo bare ha det bildet. Stilig.
Ha en fin fredag
Klem TOve

Fru Andersen sa...

Gratulerer med jobb Bjørg! Godt å ha det på "plass" tenker jeg.

Nydelig skilt, ble veldig søtsugen når jeg så det...Og så flotte epler dere har på treet da! Her var det ikke noe særlig i år, små og litt stygge alle sammen..Men gode ;-)

Kjempefint fuglehus, skikkelig stilig tapetsert, jammen er du flink!

God helg søte du!

Elin sa...

Hej! Vilken mysig och trevlig blogg du har. Nu så ska jag fortsätta att kolla på din blogg.

Ha en trevlig helg!
Kram Elin

ENGEL sa...

ååå,nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte det skiltet!Det var jo nydelig;)Ha ei fin helg.
Ps:fuglehuset var tøft!Takk for tipset!

Related Posts with Thumbnails