onsdag 1. september 2010

NIB utfordring soverom

Septemberutfordringa hos NIB er å vise soverommet
Eg har vist vårt her på bloggen for ikkje så lenge sidan. 
Men håper de er med på ein 
liten reprise?


Rommet ligg i andre etasje i huset vårt. 
Det er møblert med ei blanding av gjenbruk og litt nytt.
På den gamle raude stolen står eit etasjefat som eg bruker 
å ha parfymene mine i.


Ei gammal kjøkenhylle er måla kvit og "shabba" i kantane. 
Det har og fått glasknotter frå Lisbet Dahl som kroker.
Her heng smykkene mine.


Vi er så heldige å ha dør frå soverommet og rett innpå badet. 
Det gjer meg litt hotelfølelse ;)


Vi har og dør ut til ein liten balkong
Og utsikten går det ikkje an å klage på. 
Den er fantastisk!


Kleskapa våre og kommoden er 
frå IKEA.


Dei gamle koffertane mine oppheld seg for tida på soverommet. 
Den eine har fått plassen på kommoden,
 og inneheld 2 speil og skjerfa 
mine.


Det var ein liten titt på korleis vi har det på soverommet. 
Håper det vart litt nytt for nokre, 
og ikkje berre reprise ;)


Så gjenstår det å ønske alle lukke til 
i konkurransen!:)

Eg håper alle har ein strålande kveld!

Klem frå Bjørg :-)

26 kommentarer:

Smykkas sa...

Slike bilder kan sendes i reprise flere ganger.

Det er bare så lekkert å innbydene at jeg vet nesten ikke hvilke ord jeg skal bruke.

Har du det bestandig så ryddig rundt deg?

Takk for visningen.

Klem fra Astrid

Hegeslilleboble sa...

Ååå, kjempefint soverom. Du er jammen heldig som sover her:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jammen har der fint soverom!!! Også dør rett på badet må jo være knall! Men mest misunnelig på verandaen. Må være deilig å sitte der i pysjen å lese om sommeren for så å hoppe rett i seng :)

Smart med etasjefatet- parfymeflasker er jo så fine å pynte med :)

Ha en fiiin kveld :)
Klem Anette :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jammen har der fint soverom!!! Også dør rett på badet må jo være knall! Men mest misunnelig på verandaen. Må være deilig å sitte der i pysjen å lese om sommeren for så å hoppe rett i seng :)

Smart med etasjefatet- parfymeflasker er jo så fine å pynte med :)

Ha en fiiin kveld :)
Klem Anette :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lykke til☺☺

Soverommet vårt er ein del av eit krigsområde so skåner alle for det...☺

Klem M♥

Piulfen sa...

Lekkert soverom du har. Og parfymen i etasjefat, var et godt tips.

Ingvild sa...

Så lekkert soverom! Nydelige farger og knall lekkert sengeteppe!
( Flott på badet ditt også!)

Hilsen Ingvild

Tovepia sa...

Jøje meg så flott det var!!
Dette hadde gitt meg hotellfølelse uten døra til badet også:)
Nydelig, Bjørg!!
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

LIVS LYST sa...

Så mange fine puter du har. Jeg liker så godt lyseblått sengetøy!

Lykke til.
Hilsen Liv ;O)

Hannes favoritter sa...

Kjempefint soverom! Og for et lekkert bad dere har! Herlig luksus og ha badet vegg i vegg med soverommet!

Lykke til i utfordringen!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

meaningmoon sa...

Wow så flott soverom, det ER jo rene hotell rommet dette, utsikt over fjord og fjell og badet rett inn...du og du kjempe flott!!!!
Lykke til i konken:))

Hulda sa...

Flotte bilder fra soverommet deres. Liker det blå sengetøyet godt.

Det er nok meg du har funnet ideen om hylleknekter i døråpningen hos. :) Jeg gjorde det her i fjor høst. :) Ble flott hos deg!

Unknown sa...

En ting å si her - NYDELIG!!♥
Masse herlige detaljer - jeg ble virkelig inspirert!!♥
Har ikke sett dette så for meg var det helt nytt .)
Likte så godt speilet, jeg har likt!♥
En herlig kveld og masse lykke til ønskes deg,
klem Anki

Sologbolig sa...

Nydelig, nydelig .......
Her var mye fint å se på og bli inspirert av.
Og så den utsikten da .....
Ha ein fin kveld. Klem.

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig soverom! Lykke til:)
Klem♥

Jennys fire vegger sa...

Fantastisk flott! Hadde betalt mye for å sove på det hotellrommet der en natt! :-D FOR en utsikt, heldiggriser!

Ønsker deg lykke til i utfordringen.
Klem Jenny

Randi sa...

En reprise går alltid fint, så lenge reprisen er såååå bra:) Nydelig soverom med flotte detlajer og herlige farger:)
Ha en fin-fin kveld, Bjørg!¨
Klem

Jatte sa...

Har sagt det før og sier det igjen; NYDELIG SOVEROM!!
Å idèn med å ha skjerf i den kofferten liker jeg utrolig godt!
Mulig jeg stjeler den en gang ;) hehe..

Ha en fin natt,
Klem Jatte♥♥

SukkerSnella sa...

Flott soverom dere har :) Og ikke minst for en utsikt å våkne til :))

klem

SukkerSnella sa...

Flott soverom dere har :) Og ikke minst for en utsikt å våkne til :))

klem

Unknown sa...

Flott bidrag! Soverommet deres er så delikat syns jeg, får en følelse av at det lukter rent og godt og er svalt og deilig og legge seg:))
Og så fantastisk med bad rett ved, blir nok litt hotellfølelse ja, luxus i hverdagen det:)


Lykke til i konkurransen!

Klem Line

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Kjempefint soverom dere har!
Vårt soverom er det mest nedprioriterte rommet i hele huset så det ser rett og slett ikke ut! hehe

Kjempefint med de hylleknektene i døråpningene i innlegget under her. Har lenge tenkt på det samme, men min kjære er ikke helt enig enda.

Skal dere også bygge på? eller bare forandre litt på fasade og sånne ting?

Ha en fin dag
Klem JM

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempe flotte bilder av eit lekkert soverom :) Herlig med dør inn på badet, samt ut i det fri :)
Lykke til med konkurransen! :)

Godklem :)

Kristin sa...

Lekkert;-)
lykke til...

Love Peace Pionies sa...

utrolig flott!!
lykke til. kjempefint bidrag!
klem

Tove `blogg verden sa...

Nydelig soverom dere har!! Vi har og bad innfor vårt rom og som regel er det veldig bra ja :D
Klem Tove

Related Posts with Thumbnails