søndag 26. september 2010

Noko rart, men nyttig på hobbyrommet ;)

Mi snille Mamma var medeigar i ei handarbeidbedrift, der dei og hadde butikk. 
Då ho trekte seg ut av dette for å arbeide i helsevesenet 
fekk ho med seg mykje kjekt ;)

Ivrig som ho er fordi eg endeleg har fått interesse for sying (noko ho har "masa" om lenge) 
har ho tidlegare utstyrt meg med 
symaskin, stoff og blonder.

Også spurde ho om eg trengde litt sytråd
Og det gjorde eg jo...

Då troppa ho opp på døra hos oss med eit heilt 
butikkstativ med sytråd! :)


Eg måtte flire litt først. 
For dette var jo noko spesielt å få inn i hus ;)

Men det er jo superpraktisk
Eg har kjempegod oversikt over fargane, og utvalget er for å seie det mildt meget bra ;) 
Og tråd har eg i "evigheter" framover ;)

I grunn så syns eg det var litt kult og! (hihi ;)
Tusen takk snille Mamma mi :)
Eg håper alle har hatt ei nydeleg helg! :)

Klem frå Bjørg :-)

Pst; husk å ta lodd i min Give Away. 
Link øverst til høgre!;)

34 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

WOW!!! Seie eg berre!!! Kjempekult og praktisk☺
Sei frå viss ho har fleire på lager, hehe☺

Klem M♥

Mona Christin sa...

Hei.

Hællan dussen... Den var bare helt konge. Tenk å ha sin egen "sytrådmaskin". Den pyntet virkelig opp syrommet ditt. Heldig du har vært. Nå er det bare å sy i vei.

Klem Mona C

Fru Andersen sa...

Hihi, med det var jo et skikkelig stilig stativ da! Det var jo supert! Her leter jeg i skuffer og bokser etter riktig farge og alt er bare surr. Et slikt stativ skulle jeg jammen hatt;-)

Her har det også vært litt eplekokkelering, har blitt litt lei av å skrelle epler så lurer på om det finnes eplebakeoppskrifter hvor epleskallet skal være på...hihi!

Gleder meg til å se dine neste kreasjoner! Klemmer!

Karen sa...

Åh, heldig!!! Er jo så praktisk jo, og ser skikkelig proft ut :) hehe....

Bringen Blomster sa...

Så snill mamma du har :)) Tipper du har tråd for en stund nå ;) -er foresten imponert over syrommet ditt :))Skulle ønske mitt Hobbyrom var like velutstyrt:)
-synnøve-

Tovepia sa...

Jøje meg, dette er jo rene drømmen!!..ja nå trenger du ikke tenke på om du har tråd eller ikke:D
Det var jo dekorativt også!

Kos deg og klem fra meg;)

ENGEL sa...

så kult,å så mange fiiine farger!Ble nesten inspirert til å sy jo!Ha en flotters kveld,liker hobbykroken din!!!

Hulda sa...

Du var jo kjempeheldig! Nå har du tråd for mange år framover. Virkelig praktisk, og så fint som det var også. :) Lekre farger!

Bettum Villa sa...

Wow.. det var virkelig en gave gitt! Så snill mamma.
Og så farverik og dekorativ! Håper det inspirerer deg til enda mere sying ;).
Tusen takk for den/de hyggelige kommentaren. Du er alltid så snill.
Og bloggbutikken fikk seg virkelig en pang "start" i dag. Mange som ønsket seg hekle teppe for å si det sånn ;P Morro for meg.

Ønsker deg en flott kveld
Klem Madelén

Jennys fire vegger sa...

Hælle måne! For et hobbyrom du har!! :o) Det er jo en drøm! Så flott du har organisert alt sammen, og så MYE du har. Moren din er litte søt da, såå mmange trådsneller! Syns det var ordentlig dekorativt, jeg.

Ha en fin søndag videre.
Klem Jenny

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOOOOW!!!
Snakk om LUXUS syrom!
Ah!Mållaus...

LEKKERT!


Takk for slike fine ord frå deg♥

God ny veke♥

Klem frå Astrid:)

Bjørkely sa...

hei hei!
Heldiggrisen! Jeg sier ikke meg enn det! :)

Tove sa...

Hei hei
Så kult. Heldig gris altså.
Ha en fin kveld
Klem TOve

Cathrine Aksnes sa...

supert :D heldig du er da :)
ha en fortsatt fin søndagskveld :)

SNILLPIKE♥ sa...

Heldige du, hadde ikke takket nei til noe sånt på arbeidsrommet mitt. Og du har sannsynligvis alltid noe tråd som passer til det du skal sy.

Ønsker deg en strålende høstuke, klem.

Shy sa...

Det var ei kjempegåve!

Martilie sa...

WOW -dette er jo bare helt konge!
RÅTT! Denne får du masse glede av.. HERLIG! Rene ønskedrømmen dette her :)

Syrommet ditt er til stoooor inspirasjon :)

Nyt søndagskvelden!

Klemmer fra Tove

Barbros lille verden sa...

fantAstisk!!!!
utrolig kult, praktisk - og sytråd vil jo aldri bli mangelvare igjen ;)
ha en strålende uke!
klem fra Barbro

Ruths datter sa...

Alle de vakre fargene da. Blir helt glad jeg av å se rekker med samstemte farger. Er litt rar jeg og farger. hm
klem

June sa...

Hehe, så kult!:)

Siljes Hobbyrom sa...

Dritstilig!!! ;))

Kunne gjerne hatt et slikt et!! ;))

Så kan du jo bare male over den reklame teksten øverst om du vil det :P hehe..

Ønsker deg ei strålende ny uke!

Stor klem fra meg ♥

Unknown sa...

Olala, så kult! Snille mamma`n:))
Kjempekult og ha et helt butikkstativ med sytråd... heldige deg!

Klem Line

Christine sa...

So kult! Og for ein fin ting å få. Blir nok ei stund te du går tom for tråd ja.. ;)

Kos deg på syrommet :)

Klemmer.

Jijji sa...

Wow, for en genial gave og en utrolig snill mamma du har!
Nå skal det i alle fall ikke stå på sytråd de neste åra;)
Klem fra Jijji

Bekka sa...

Oi, så kult! Ser jo ut som en egen liten håndarbeidsbutikk inne hos deg også nå. Masse fine stoffer også ser det ut som. Lett å være kreativ i et sånt rom :)
Hilsen fra Bekka

mimmi-leone sa...

Wow....så heldig du var, med fullt av sytråder.
Flott med alle fargene også.

Ønsker deg en nydelig uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Jatte sa...

STILIG!!!
Heldig du, som har så snill mamma♥

Håper du får en fin start på uken,
Klem Jatte♥

Hjemme hos meg sa...

Haha...skikkelig stilig. Så fint hobbyrom :) Tilogmed jeg fikk lyst å sy ;) Kos deg med det. Var jo så mange fine farger :)
Ha en god uke!
Klem Anette :)

Frihet sa...

Heldige deg!!! Noe så praktisk!!
Kos deg på det flotte hobbyromet ditt!!

Frihet sa...

Heldige deg!!! Noe så praktisk!!
Kos deg på det flotte hobbyromet ditt!!

Frihet sa...

Heldige deg!!! Noe så praktisk!!
Kos deg på det flotte hobbyromet ditt!!

Hegeslilleboble sa...

Åh, heldige deg!!! Det hadde vært supert å fått noe slikt i hus! Kos deg med tråden;)

Wenches lille blogg sa...

Så kjekt da! Kan jo starte egen sybutikk, du!! Da har du tråd i mange, mange år i allefall!!
Takk for hyggelig hilsen, forresten :-)
Klem Wenche :)

Lena Celine sa...

Gud så stas med all den flotte sytråden!!!! Man har jo aldri den fargen man trenger, det problemet kommer ikke du til å ha noe mer!!!

Mange klemmer fra Lena

Related Posts with Thumbnails