torsdag 9. september 2010

På kjøkenbenken...

...har det dukka opp litt nytt ;)


Den flotte trekassen eg kjøpte for litt sidan,
 er no komen på kjøkenbenken. 


På denne benken hadde det ein tendens til å hope seg opp mykje. 
No kan alt samlast i kassa :)
Ro for auget, 
fred
sjela!


Kaffien blir oppbevart i Norgesglas, 
med hetter frå Fjordbua.


Og oppe i kassen,
 har den finaste termosen flytta inn. 


Den er frå Green Gate
og eg fekk den i forsinka bursdagsgåve. 
Kjempesøt, tusen takk! :)


Eg fekk og desse søte muffinsformene frå Green Gate. 
Eg har dei i ein annen farge frå før, og liker dei kjempegodt! 
Enkle å bake fine muffins i :)
Og sjekk Kitchen Aiden, 
den linselusa! '
tihi ;)

I lag med dette fekk eg og eit skilt som står "i hagen" på. 
Blir nok ei stund til det kan brukast. 
For i skrivande stund er det ikkje mykje til hage. 
I morgon skal eg vise dokke vårt prosjekt ute,
 som sniglar avgarde ;)

Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Kjempe fin tre kasse. Så kjekt å samle alt "rotet" på en plass. Men rot...skulle gjerne hatt både termosen og muffins formene. GG er så fint.
Ha en fin kveld
Klem Tove

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin og praktisk kasse-me like☺☺

Idag har Kitchen Aiden min komt fram på disken og..spørs om ikkje den og er ei linselus, hihi☺☺

Kjempesøte GG muffinsformer!!☺☺
Og termosen like så☺

Er klar for snegle prosjekt☺☺

Klem M♥

Hegeslilleboble sa...

Så fint det ble:). Jeg har akkurat kjøpt meg kasse jeg også til å samle oljer, krydderurter og lignende i. Kjempegreit:)

ELLEMELL sa...

Ser ikke mye til rot hos deg da!
Kassa var lekker, og innholdet likeså!
likte stillebenet med selveste kitchen aid i spissen! gjør seg godt på et kjøkken den!

ha en god natt!
klem ellemell

SNILLPIKE♥ sa...

Nydelig kasse du hadde på kjøkkenbenken. Kan jeg spørre hvor du har fått fatt i den, kunne tenkt meg en lignende selv.

Ønsker deg en flott fredag, klem.

Jijji sa...

Kjempekjekt å ha en kasse hvor man kan samle litt stæsj i. Du har jo bare sååå mye fint fra GG da;)
Men den nydelige mugga med planta oppi kommer ikke helt til sin rett fra denne synsvinkelen...

Ha en herlig fredag!
Klem fra Jijji

Familien i Fjellborg sa...

Kjempefin kasse. Veldig kjekt og koselig å samle sammen saker og ting.

ønsker deg en flott fredag.
klem anita s

Jennys fire vegger sa...

Kassa gjorde seg kjempefint på kjøkkenbenken, greit å få samlet ting. =)

Termosene dine var bare helt skjønne, spesielt den med hanken. Og for en vakker, liten mugge!

Det siste bildet er jo som tatt ut av et magasin! :-D Nydelig!

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

nr14 sa...

Linselusa di er jo veldig fin da;) og likte termosene dine:)
Hos oss er det vel siste dagen med sol for en stund. Høsten kommer nok kjapt nå og skal se om jeg får rydda litt på uteplassen idag...har knipsa lite bilder hittil derfra siden ting har vært på halv tolv;(

Spent på å se det dere holder på med ute:)

Mona Christin sa...

Så praktisk med kasse på benken. Må få skaffet meg en sånn jeg og. Og da er det bort med brødboksen. Godt å se at det ikke bare er meg som har komfyr med plater. Hadde nesten inntrykk av det.

KA'en din må gjerne være linselus. Den er så sprek der den står.

Klem Mona C

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Kassen var kjempefin Bjørg, jeg vil også ha en sånn på benken. ;) Hihi... Du har så mange vakre detaljer hjemme hos deg, og den termosen var supersøt. ♥ Ikke rart at kjøkkenmaskinen vil vise seg fram, er så lekker at... Hehe... :)

Tusen takk for herlig bursdagshilsen, så søt du er ! ♥

Ønsker deg og dine en nydelig helg, kos dere. ♥

God klem fra Anette ♥

Karen sa...

Så fin kasse, og masse lekker pynt oppi :)
Jeg elsker GG - og har en liten men dog kjær samling...

Gooood helg :)
*klemmer*

Randi sa...

Synes kassa passa perfekt på kjøkkenbenken, jeg:) Og så så mange fine ting som har fått plass oppi der.
Er spent på å se prosjektet deres ute:)
Ha en flott dag i solskinnet!
Klem, Randi

Fru Andersen sa...

Kjempefin trekasse Bjørg, og så fint du hadde "møbelert" den! Synes du er veldig flink til å style altså! Jeg synes det er veldig vanskelig så jeg ender ofte bare opp med å ta pynten bort, og da ser det jo bare nakent og tomt ut... :-/

Herlige muffinsformer! Og skjønner godt at kjøkkenmaskinen må med på bildene, FIIIN!

I dag har jeg (heldigvis) fri så nå bør jeg løsrive meg fra macen og vaske klær og hus...det er jo liksom derfor jeg skal jobbe 80%......

Håper dere får en flott helg!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Herlig kasse, og så flott det ble med tingene samlet, ja jeg klarte ikke å kalle det rot...
Nydelige bilder!

Ha en flott helg!

Smykkas sa...

Her ble det ikke bare orden i sakene, men utrolig lekkert i tilleg.

Nydelige bilder du viser, og kanskje jeg bør se på en annen løsning når det gjelder diverse jeg har stående på kjøkkenet.

Klem fra Astrid

Lykkeliten sa...

Så masse fint:)
Skjønner ikke hvor du finner så masse fint♥ Nemmen, Kitchen Aiden da.... Tenkt å snike på den måten der;-P Nydelig♥

Ha en fantastisk helg!
Klem♥

Related Posts with Thumbnails